Umiejętności
Odpowiedzialność
zarządzanie operacyjne
skrupulatność
budowanie relacji z zewnętrznymi i wewnętrznymi klientami
samodzielne organizowanie pracy
motywowanie i rozwój pracowników
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
realizacja planów sprzedażowych i produktowych,
budowanie zespołów sprzedażowych, rekrutacja pracowników i efektywne wdrażanie do pracy
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Team Menager
- kontrolowanie jakości rozmów doradców
- raportowanie codziennych wyników
- prowadzenie szkoleń mających na celu rozwijanie kompetencji konsultantów
- organizacja pracy doradców telefonicznych
- wdrażanie nowych technik sprzedaży celem poprawienia jakości obsługi Klienta indywidualnego
- raportowanie codziennych wyników
- prowadzenie szkoleń mających na celu rozwijanie kompetencji konsultantów
- organizacja pracy doradców telefonicznych
- wdrażanie nowych technik sprzedaży celem poprawienia jakości obsługi Klienta indywidualnego
Szkolenia i kursy
- Seminarium Biznesowe
- Zarządzanie Czasem
- Zarządzanie Zespołem
- Extended Disc
- Rola i Narzędzia Kierownika
- Zarządzanie Czasem
- Zarządzanie Zespołem
- Extended Disc
- Rola i Narzędzia Kierownika
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Muzyka, Kino, Nowinki Technologiczne, Literatura Współczesna.
Inne
Skrupulatność, Dokładność, Umiejętność Zarządzania W Grupie, Kreatywność, Samodzielne Dążenie Do Rozwoju, Długotrwałe Budowanie Relacji, Otwartość