Wypowiedzi
-
Ryszard S.:
Unikasz odpowiedzi na temat danych ze statystyk. Wygląda na to, że miałem sporo racji, a współczynnik odrzuceń z GA też nie jest zadowalający.
nie unikam, tylko pociagam tę część wypowiedzi, która najbardziej mnie interesuje - obecnia wspólczynnik odrzuceń to 7% - wiec chyba niewielki, jasne, ze mógłby być mniejszy, ale i tak jest sie czym chwalić... nie siędze na stałe w tych liczbach, tym zajmuje sie u nas kto inny... dlatego chwilowo zwlekam... liczby, które dla mnie sa wazne to:
1.150.000 rzeczywistych użytkowników.
2.1. 000.000 odsłon miesięcznie.
3.W skali tygodnia gwarantujemy dostęp w postaci mailingu do blisko 25.000 osób, będących naszymi stałymi subskrybentami. -
Rozumiem, ze robicie dobrze to co robicie, ale nie zapominaj, że tzw. amatorzy też interesują się częściami, olejami, oponami itp. Z drugiej strony większość newsów jest właśnie dla amatorów, ot chociażby te o akcjach serwisowych Volvo i Forda. Nie staracie się o tego użytkownika - ja to rozumiem, ale imo to błąd.
staramy sie - tylko tak jam napisałam na innym serwisie - nie chcemy mieszac wszystkiego... koncerny samochodowe raczej nie będa się u nas reklamowały... chyba, ze z oferta dla firm, albo z dostawczakami
Poza tym zalezy nam, zeby pisac rzetelnie i zeby informacje były prawdziwe - ludzie to chca czytac, a nie, ze wszytsko jest cacy - zauwaz, ze prawie nie ma u nas artykułów sponsorowanych, bo ich unikamy... piszemy suchy fakt
... a wpadka forda, albo volvo może zainteresowac mechaników... zaraz beda wiedzieli co w trawie piszczy i po co przyjechał nowy ford ;)Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 12:35
BTW jak napiszesz "wpadka" Volvo to może nie zechcą sie reklamować na takie stronie. :) -
Ryszard S.:
Katarzyna Iwaniuk:
Generalnie informacja idzie od producentów i duzych dystrybutorów części do warsztatów motoryzacyjnych, oskp, sklepów motoryzacyjnych i mniejszych hurtowni motoryzacyjnych...
Alexa cienka jak na taki serwis, dwie odsłony na userów tez niewiele, czas przebywania na stronie w granicach 2-3 minuty. Sądziłem, że będzie lepiej, ale może Alexa kłamie.
Alexa prowadzi ranking najpopularniejszych stron w internecie wg języka, kraju itp., jednak zliczanie statystyk oparte jest na programie szpiegującym – Alexa Toolbar.
Strony występujące w serwisie Alexa pojawiają się na wyższej pozycji niż pozostałe, zaś w obliczaniu statystyk nie są w ogóle brane pod uwagę połączenia RSS, HTTPS i wszelkie transakcje nie związane z protokołem HTTP. Oznacza to, iż bardziej zainteresowani bezpieczeństwem bądź wolnym oprogramowaniem użytkownicy w statystykach Aleksy są pomijani. Skutkiem tego statystyki Aleksy mogą zaniżyć faktyczną wartość ruchu na niektórych ze stron.
żródło: wikipedia ;)Świadomie rezygnujecie z entuzjastów motoryzacji? A jednocześnie reklama kierowana również do nich.
nie rezygnujemy, zajmujemy się tym na czym dobrze sie znamy, a dobrze znamy się na częściach... samochody pozostawiamy specjalistom od samochodów ;)
Poza tym mamy jeszcze dwa serwisy http;//www.truckfocus.pl - skierowany do specjalistow z branży cieżarowej i http://carfocus.pl skierowany do laika - kierowcy i fascynata samochodów ;)- ten ostatni to najmłodsze dziecko i dopiero się rozwija, dlatego tu prosze o wyrozumiałośc :)Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 12:02 -
Arkadiusz Gnat:
Skąd pochodzą wszelkie informacje prasowe zawarte w serwisie ? czy nie powinno być źródła ?
Wszelkie informacje dostajemy bezposrenio od producentów ;)
Podajemy na koncu informacji gdzie mozna dowiedziec się wiecej, a źródłem jestesmy my :))
I jeszcze jedno, portal żyje od 6 lat, skierowany jest do pracowników warsztatów samochodowych.
Wchodzę w katalog wyszukiwania mechaników i nie znajduje żadnego, a sprawdzałem we kilku województwach... ? Przepraszam
Wszystko działa, widocznie nie zaznaczyłes wszystkich opcji: konieczne jest zaznaczenie województwa i rodzaju warsztatuże się czepiam ale chyba coś tu nie tak.Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 11:51
-
Mirek Połyniak:
Katarzyna Iwaniuk:
nie uwierzę dopóki nie zobaczę danych z GA - chcesz mi wmówić, że nie masz przypadkowego ruchu z SE, a bounce rate = 0%? NIE QPUJĘ
... jeżeli jest to 100% target
To serwis branzowy, raczej cięzko sie tam dostać przez przypadek 99,8% jesli to Cie zadowoli
i jedyny tego rodzaju serwis na rynku...to chyba możemy troche zaszaleć...
obawiam się, że to dysponenci budżetów rozdają karty - nie zapominaj, że jest kilka co najmniej alternatyw dobrego targetowania do tej grupy: SEM, bazy e-mailowe opt-in
haaa ... mamy najlepsza bazę - wysylamy tez mailingi - baza jest tworzona od 6 lat i tu mozemy sie mocno chwalić - chodzi o to, ze jestesmy troche mało elastyczni (antyreklama) narzucamy rózne rozwiązania.. a chcialabym to zmienić.. dlatego pytam o te wszystkie informacje fachowców... ;DCo w ogóle sadzicie o tym serwisie http://www.motofocus.pl, chodzi mi o [b]wrażenie wizualne
to chyba wątek na inną grupę
niby tak, ale skoro wiadomo juz o co chodzi to nie zaszkodzi spojrzec i napisać- fajnie/średnio fajnie/ niefajnieKatarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 11:29 -
Łukasz Plutecki:
Jeśli będziesz emitować reklamę fiata 500 i citroena c5 to możliwe, ze większość userów nie wykona żadnej akcji. Jednocześnie efekt będzie taki, że zwiększy się świadomość marki Fiat i Citroen....
To jest serwis, który zajmuje się tylko tematyką części zamiennych, opon, kosmetyków samochodowych, paliw itp, zadnych samochodów... reklama u nas to najczęsciej informacja o wprowadzenieu nowosci na rynek, promocji na dany asortyment u danego producenta lub dystrybutora... informacje o eventach - targach motoryzacyjnych itp.
Generalnie informacja idzie od producentów i duzych dystrybutorów części do warsztatów motoryzacyjnych, oskp, sklepów motoryzacyjnych i mniejszych hurtowni motoryzacyjnych... -
... jeżeli jest to 100% taerget i jedyny tego rodzaju serwis na rynku...to chyba możemy troche zaszaleć...
Co w ogóle sadzicie o tym serwisie http://www.motofocus.pl, chodzi mi o wrażenie wizualne Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 11:00 -
Mirek Połyniak:
w ogóle nie ma sprawiedliwości..dlatego sprawiedliwy jest w nawiasie, a korzystny przed nim :)
nie ma [najbardziej] sprawiedliwego modelu :)
przecież obie strony mają przeciwne interesy!
Chyba dokładnie te same, wcześniej czy później kazda, ze stron chce zarobić... jak wiadomo "żeby wyjąc trzeba włóżyć"
nie widzę, żadnej części wspólnej...
z punktu widzenia serwisu model CPM, ew. flat fee :)
z punktu widzenia reklamodawcy wszelkie modele efektywnościowe -
Łukasz Plutecki:
Rozumiem, że pytasz o model serwisu informacyjnego / branżowego i emisji formatów reklamowych typu bannery, linki sponsorowane, video, etc.
dokładnie o to ;)) -
Jaki zatem model reklamy uważacie za najkorzystniejszy (najsprawiedliwszy)dla obu stron - reklamodwacy i zleceniobiorcy?
Proszę wziąść pod uwagę, że uzytkownikami serwisu na jakim reklamuje sie dany klient jest w 100% jego target - to jest możliwe :)Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 10:51 -
Dzięki kochani,
Tego się własnie obawaiałam... sama wolę zadzwonic... wypełnianie formularzy... doprowadza mnie do szału - zapomniales wpisac, zły format daty itp itd... potem czekanie na zgloszenie kogoś z banku, kto zwykle dzwoni w nieodpowiedniej porze... -
rzeczywiście bez rewelacji... wyglada jak świat bajek dla dzieci, dobra kolorystyka i to na tyle... samych wpisów nawet nie chce się czytać... wyglada jakby wszystko było "na kupie" bez odstepów... i te buźki... pierwsze co mi się kojarzy to dziennik 16-latkiKatarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 22.06.09 o godzinie 18:47
-
Witam,
Piszę do zainteresowanych z propozycją współpracy, która dla obu stron może okazać się bardzo owocna.
Jestem managerem marketingu w firmie MotoFocus - jedynym serwisie internetowym skierowanym do właścicieli i kluczowych pracowników firm z branży motoryzacyjnej ( producenci, dystrybutorzy, sklepy, hurtownie motoryzacyjne itp).
Od kilku lat z powodzeniem prowadzimy dla nich portal informacyjny i tworzymy kampanie reklamowe. Naszymi czytelnikami są właściciele, prezesi i managerowie wyższego szczebla takich firm jak: Goodyear, Michelin, Bosch, Continental, SKF, Sogefi, Textar, Ferodo, Fota, InterCars i wiele innych.
O różnego rodzaju nowościach, promocjach itp informujemy ich za pomocą cotygodniowego mailingu.
Wszystkich posiadających ofertę dla Firm oraz prywatnych, zamoznych osób zapraszam do wspólpracy, jest to dla Państwa bardzo dobra grupa klientów -bo to same firmy i sami decydenci.
Jeżeli info wydało sie Państwu interesujace zapraszam do krótkiej odpowiedzi.
Na koniec na zachętę dodam, że miesięcznie rejestrujemy ponad 1 000 000 odsłon.
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Iwaniuk
katarzyna.iwaniuk@motofocus.pl -
Witam,
Piszę do zainteresowanych z propozycją współpracy, która dla obu stron może okazać się bardzo owocna.
Jestem managerem marketingu w firmie MotoFocus - jedynym serwisie internetowym skierowanym do właścicieli i kluczowych pracowników firm z branży motoryzacyjnej ( producenci, dystrybutorzy, sklepy, hurtownie motoryzacyjne itp).
Od kilku lat z powodzeniem prowadzimy dla nich portal informacyjny i tworzymy kampanie reklamowe. Naszymi czytelnikami są właściciele, prezesi i managerowie wyższego szczebla takich firm jak: Goodyear, Michelin, Bosch, Continental, SKF, Sogefi, Textar, Ferodo, Fota, InterCars i wiele innych.
O różnego rodzaju nowościach, promocjach itp informujemy ich za pomocą cotygodniowego mailingu.
Wszystkich posiadających ofertę dla Firm oraz prywatnych, zamoznych osób zapraszam do wspólpracy, jest to dla Państwa bardzo dobra grupa klientów -bo to same firmy i sami decydenci.
Jeżeli info wydało sie Państwu interesujace zapraszam do krótkiej odpowiedzi.
Na koniec na zachętę dodam, że miesięcznie rejestrujemy ponad 1 000 000 odsłon.
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Iwaniuk
katarzyna.iwaniuk@motofocus.pl -
będzie to prowizja od produktów jakie uda im/man się sprzedać... co innego gdyby to były klikniecia
park jurajski... haahaha... w branzy motoryzacyjnej jest jeszcze mnówsto dinozaurów ;)) -
ponad 1 000 000 odsłon w miesiącu, to dośc specyficzny portal bo skierowany tylko do specjalistow z branzy motoryzacyjnej - wlascicele i kluczowi pracownicy - wiec trudno przeskoczyc pewne liczby jest to około 25 000 stałych subskrybentów + reszta nie zarejestrowana.
Generalnie stosujemy rozliczenia czasowe: bannery to u nas koszt od 1000 do 4000 za tydzień - dlatego boje sie tego rodzaju współpracy, bo tyle pewnie nie wyciagniemy na tym modelu...Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 22.06.09 o godzinie 10:20 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy RYNEK REKLAMY
-
Czy w obecnych czasach(kryzysu) opłaca sie wspólpracować np. z bankami stosując efekt rozlicznia typu lead?
Obecenie mało udziela sie kredytów hipotecznych, ktore jak wiadomo były najbadziej dochodowe, więc wydaje mi się to mało interesujace ale może ise mylę.
Proszę o info osoby, które mają doswiadczenie z tego typy wspólpracą?
pozdrawiam
Kacha
Model Lead- Reklamodawca płaci za akcję wykonaną przez użytkownika w serwisie reklamodawcy po kliknięciu w reklamę (Lead) bądź jej odsłonie (iLead). Akcje mogą być różnie definiowane dla różnych kampanii, od rejestracji w systemie, wysłania danych kontaktowych po wstępny zakup. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Czy w obecnych czasach(kryzysu) opłaca sie wspólpracować np. z bankami stosując efekt rozlicznia typu lead?
Obecenie mało udziela sie kredytów hipotecznych, ktore jak wiadomo były najbadziej dochodowe, więc wydaje mi się to mało interesujace ale może ise mylę.
Proszę o info osoby, które mają doswiadczenie z tego typy wspólpracą?
pozdrawiam
Kacha
Model Lead- Reklamodawca płaci za akcję wykonaną przez użytkownika w serwisie reklamodawcy po kliknięciu w reklamę (Lead) bądź jej odsłonie (iLead). Akcje mogą być różnie definiowane dla różnych kampanii, od rejestracji w systemie, wysłania danych kontaktowych po wstępny zakup.