Katarzyna Grochowska

Cogito ergo sum
Białystok, podlaskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Ośrodek Reklamy Podlasie
Jesteśmy Agencją Reklamową a zakres naszych usług jest bardzo szeroki. Od wizytówek począwszy , przez gadżety, tablice reklamowe,banery, billboardy, kasetony, oklejanie
samochodów i witryn, aż na wielkim formacie kończąc.
Naszym celem jest promocja firm poprzez szeroką gamę usług reklamowych oraz kompleksowe rozwiązania.
Nasza Agencja Reklamowa zajmuje się zleceniem od narodzin pomysłu, poprzez projekt, wydruk/produkcję, transport - aż do montażu. Pomagamy i doradzamy na każdym etapie.
Logo
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Global Sp. z o.o –sp.k
• Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi (sektor B2B);
• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy;
• Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy ;
• Tworzenie i publikacja ofert firmy;
• Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych;
SUKCES
Specjalista ds. Sprzedaży
- Zarządzanie i rozwój sprzedaży towarów oferowanych przez firmę na obszarze Polski zachodniej;
- Prowadzenie analizy rynku, identyfikacja jego potrzeb, badanie trendów, określanie oczekiwań;
- Gromadzenie informacji na temat działań i oferty konkurencji;
- Organizacja pracy handlowca mobilnego;
- Udział w targach i spotkaniach z klientami;
- Negocjacje warunków umów i ich finalizowanie;
BV Kontakty Międzynarodowe Sp. z o.o.
Specjalista ds Public Relations
- Wdrożenie i realizacja przyjętej strategii marketingowej Portalu
- Wybór i zarządzanie partnerami zewnętrznymi
- Kontakty z mediami (media relations): przygotowywanie informacji dla mediów
- Opracowywanie newslettera; informacji prasowych tekstów mailingów, zawartości stron www, folderów reklamowych, artykułów ;
- Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi (sektor B2B);
- Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych;
- Sprzedaż stron www, gotowych aplikacji sklepów internetowych, hostingów, domen (Szu.pl);
- Współpraca przy tworzeniu portalu społecznościowego Biznes-Klasa.pl;
- Zarządzanie powierzchnią reklamową portalu: biznesowego OPENKontakt.com;

Szkolenia i kursy

PUBLIC RELATIONS - komunikacja w kryzysie medialnym
10 - 11 lipca 2006 r.
Zakres:
- Otwarte informowanie i komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, w celu poprawy wizerunku firmy oraz budowy korzystnej płaszczyzny współpracy z mediami;
- Kształtowanie działań public relations w warunkach kryzysu;
- Udzielanie wywiadu w sytuacji kryzysowej – ćwiczenia z dziennikarzami z użyciem kamery video oraz mini discu.

Tytuł szkolenia: Bezpośrednia obsługa klienta w trudnych sytuacjach
19 -20 listopada 2010
Trener Zbigniew Rećko

- Wykorzystanie odpowiednich cech osobowości w efektywnym procesie obsługi Klienta;
- Nowoczesne podejście – rozpoznawanie drugiej strony; - Zdobywanie informacji o kliencie kluczem do satysfakcji; - Sztuka odpowiadania na pytania ;
- Sposoby obrony przed manipulacjami ze strony Klienta ;

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menadżerskie, studia podyplomowe
Uniwersytet w Białymstoku
Logo
historia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Fotografia, Public Relations, Reklama

Inne

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:

Język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie;
Prawo jazdy kat. B;
Umiejętność obsługi komputera (w systemie Windows oraz Linux), poczty internetowej, przeglądarek
internetowych (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera);
Praca w pakiecie Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Znajomość zagadnień marketingowych;
Umiejętności personalne: kierowanie zespołem pracowników, umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych zaangażowanie, optymizm, entuzjazm, obowiązkowość, wytrzymałość na stres, pewność siebie, pomysłowość, zdolność do adaptacji w nowych warunkach, samodzielność, operatywność.

Grupy

A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
aspergerowcy
aspergerowcy
ekscentrycy * dziwacy * ludzie "ze szczyptą autyzmu"
Autystyczne dzieci
Autystyczne dzieci
Dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem, ZA i innymi problemami wieku dziecięcego
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Białystok
Białystok
Ludzie związani z Białymstokiem w jakikolwiek sposób - życiem, pracą, szkołą...
BiznesKlasa
BiznesKlasa
Grupa dla znajomych i znajomych znajomych oraz zainteresowanych współpracą biznesową.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CB Radio
CB Radio
Masz dosyć internetu i komórek? Może coś bardziej skomplikowanego?