Katarzyna Zarajczyk

Kierownik Projektu, P2F, Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie usługami IT Strategia marketingowa Zarządzanie produktem Telekomunikacja Zarządzanie projektami Prince2 Foundation product managment MS Office (w tym MS Project) zarządzanie ofertą

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Projektów
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Zarządzanie Projektami

OBOWIĄZKI:Realizacja projektów na zlecenie komórek organizacyjnych Grupy Cyfrowy Polsat: prowadzenie analizy biznesowej, zbieranie wymagań i zarządzanie wdrożeniem projektu.

NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY I OSIĄGNIĘCIA: Koordynacja wdrożenia testowej usługi Wi-Fi calling (2015) – proces aktywacji i obsługi produktu, założenia do komunikacji marketingowej
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Marki / Kierownik ds. Oferty (Dept. Strategii Marketingowej)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Zarządzanie Produktem, Zarządzanie Ofertą , Zarządzanie Projektami wdrożeniowymi

OBOWIĄZKI: Rekomendowanie kierunków i kształtu rozwoju oferty w oparciu o trendy rynkowe i badania konsumenckie oraz koordynowanie wdrożeń nowych produktów i procesów w liniach Plus Abonament oraz Plus Mix.

NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY I OSIĄGNIĘCIA:
− Rozwój oferty usług roamingowych dla rynku B2C (2015)

− „Migracja z oferty Plus Mix do Plus Abonament” (2013) – koncepcja oferty, koordynacja wdrożenia procesu migracji. Rezultat: Sprzedaż w tej ofercie znacznie poprawiła rentowność migrujących klientów i stanowi istotny udział w pozyskaniu linii abonamentowej.

− „OBA MA - smartfon i tablet w jednym abonamencie” (2012) – koncepcja oferty (pierwsze takie rozwiązanie na rynku), analiza finansowa, techniczne wdrożenie produktu, kampania marketingowa. Szczególnym wyzwaniem projektowym, które udało mi się podjąć, było przygotowanie procesów, w taki sposób, by zostały ominięte ograniczenia systemowe nie pozwalające na taką formę sprzedaży. Projekt zakończony sukcesem sprzedażowym.

− „Mix Abonencki” (2011) – projekt regulacyjny: wdrożenie zmian w procesach biznesowych w ofercie Plus Mix w celu dostosowania jej do wymagań nowego prawa telekomunikacyjnego. W ramach wprowadzonych zmian znacznie uprościłam proces zgłaszania nowych promocji do implementacji systemowej, co istotnie zredukowało czas pracy zarówno po stronie biznesu, jak i IT.

− „Nowe taryfy w ofercie MixPlus” (2008) - wdrożenie nowych rozwiązań taryfowych w ofercie MixPlus wraz z przeprowadzeniem kampanii komunikacyjnej ATL i BTL;

− „Platforma e-commerce” (2007) – przygotowanie analizy Business Case dla przedsięwzięcia i koordynowanie wdrożenia po stronie biznesowej: zebranie wymagań funkcjonalnych Marketingu i Sprzedaży, opis procedur biznesowych oraz przeprowadzenie procesu wyboru dostawcy platformy.
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynator Projektów (Dept. Strategii Marketingowej)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Marketing i Zarządzanie Produktem

OBOWIĄZKI:
• Monitorowanie i analiza trendów i zmian rynkowych w kraju i na świecie w obszarze rozwiązań ofertowych Telco,
• Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań i funkcjonalności do oferty produktowej;
• Koordynacja kampanii marketingowych ATL i BTL;
• Wdrożenia ofert specjalnych dla pracowników firm współpracujących z Polkomtel.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Oferty i Sprzętu Abonenckiego (Dept. Sprzedaży - projekt z McKinsey&Company)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Doradztwo

OBOWIĄZKI:
Udział, jako członek zespołu w wyodrębnionym projekcie podniesienia efektywności sieci sprzedaży. Główne zadania: Analiza stanu wyjściowego jakości sprzedaży oraz dobrych praktyk sprzedażowych w sieci Plus oraz przygotowanie podręcznika sprzedażowego, który stał się od tej pory standardem w komunikacji do handlowców.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Sprzedaży i Promocji Postpaid (Dept. Sprzedaży)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Wsparcie sprzedaży

OBOWIĄZKI:
• Wdrożenia ofert specjalnych dla dedykowanych odbiorców (służby mundurowe, Kółka Rolnicze, nauczyciele, wybrane punkty sprzedaży etc.);
• Wspieranie grupy Koordynatorów Regionalnych poprzez realizację szkoleń produktowych;
• Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, stanu zatowarowania w sprzęt telefoniczny etc.
BNP Paribas S.A. Oddział w Polsce
Marketing Assistant (Dept. Marketingu) - B2B
• współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie zamówień materiałów marketingowych, gadżetów oraz druków (BTL, raporty roczne);
• organizacja eventów dla klientów korporacyjnych Banku.
Szkoła Główna Handlowa
Staż nauczycielski przy katedrze Systemów Zarządzania
Szkoła Główna Handlowa
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i udział w pracach badawczych w ramach Katedry

Szkolenia i kursy

• PRINCE2 Foundation (2014)
• szkolenie Kreatywność i automotywacja w budowaniu nowych rozwiązań – High5 (2011)
• szkolenie ABC Managera – Solution (2009)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

•Turystyka rowerowa (rower jako codzienny środek transportu, remedium na stres i przepis na udane wakacje)
• nowoczesne technologie
• zarządzanie projektami

Grupy

Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Project Management Forum
Project Management Forum
Klub ludzi zajmujących się profesjonalnym prowadzeniem projektów.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.