Umiejętności
Zarządzanie usługami IT
Strategia marketingowa
Zarządzanie produktem
Telekomunikacja
Zarządzanie projektami
Prince2 Foundation
product managment
MS Office (w tym MS Project)
zarządzanie ofertą
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektów
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Zarządzanie Projektami
OBOWIĄZKI:Realizacja projektów na zlecenie komórek organizacyjnych Grupy Cyfrowy Polsat: prowadzenie analizy biznesowej, zbieranie wymagań i zarządzanie wdrożeniem projektu.
NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY I OSIĄGNIĘCIA: Koordynacja wdrożenia testowej usługi Wi-Fi calling (2015) – proces aktywacji i obsługi produktu, założenia do komunikacji marketingowej
OBOWIĄZKI:Realizacja projektów na zlecenie komórek organizacyjnych Grupy Cyfrowy Polsat: prowadzenie analizy biznesowej, zbieranie wymagań i zarządzanie wdrożeniem projektu.
NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY I OSIĄGNIĘCIA: Koordynacja wdrożenia testowej usługi Wi-Fi calling (2015) – proces aktywacji i obsługi produktu, założenia do komunikacji marketingowej
Kierownik Marki / Kierownik ds. Oferty (Dept. Strategii Marketingowej)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Zarządzanie Produktem, Zarządzanie Ofertą , Zarządzanie Projektami wdrożeniowymi
OBOWIĄZKI: Rekomendowanie kierunków i kształtu rozwoju oferty w oparciu o trendy rynkowe i badania konsumenckie oraz koordynowanie wdrożeń nowych produktów i procesów w liniach Plus Abonament oraz Plus Mix.
NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY I OSIĄGNIĘCIA:
− Rozwój oferty usług roamingowych dla rynku B2C (2015)
− „Migracja z oferty Plus Mix do Plus Abonament” (2013) – koncepcja oferty, koordynacja wdrożenia procesu migracji. Rezultat: Sprzedaż w tej ofercie znacznie poprawiła rentowność migrujących klientów i stanowi istotny udział w pozyskaniu linii abonamentowej.
− „OBA MA - smartfon i tablet w jednym abonamencie” (2012) – koncepcja oferty (pierwsze takie rozwiązanie na rynku), analiza finansowa, techniczne wdrożenie produktu, kampania marketingowa. Szczególnym wyzwaniem projektowym, które udało mi się podjąć, było przygotowanie procesów, w taki sposób, by zostały ominięte ograniczenia systemowe nie pozwalające na taką formę sprzedaży. Projekt zakończony sukcesem sprzedażowym.
− „Mix Abonencki” (2011) – projekt regulacyjny: wdrożenie zmian w procesach biznesowych w ofercie Plus Mix w celu dostosowania jej do wymagań nowego prawa telekomunikacyjnego. W ramach wprowadzonych zmian znacznie uprościłam proces zgłaszania nowych promocji do implementacji systemowej, co istotnie zredukowało czas pracy zarówno po stronie biznesu, jak i IT.
− „Nowe taryfy w ofercie MixPlus” (2008) - wdrożenie nowych rozwiązań taryfowych w ofercie MixPlus wraz z przeprowadzeniem kampanii komunikacyjnej ATL i BTL;
− „Platforma e-commerce” (2007) – przygotowanie analizy Business Case dla przedsięwzięcia i koordynowanie wdrożenia po stronie biznesowej: zebranie wymagań funkcjonalnych Marketingu i Sprzedaży, opis procedur biznesowych oraz przeprowadzenie procesu wyboru dostawcy platformy.
OBOWIĄZKI: Rekomendowanie kierunków i kształtu rozwoju oferty w oparciu o trendy rynkowe i badania konsumenckie oraz koordynowanie wdrożeń nowych produktów i procesów w liniach Plus Abonament oraz Plus Mix.
NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY I OSIĄGNIĘCIA:
− Rozwój oferty usług roamingowych dla rynku B2C (2015)
− „Migracja z oferty Plus Mix do Plus Abonament” (2013) – koncepcja oferty, koordynacja wdrożenia procesu migracji. Rezultat: Sprzedaż w tej ofercie znacznie poprawiła rentowność migrujących klientów i stanowi istotny udział w pozyskaniu linii abonamentowej.
− „OBA MA - smartfon i tablet w jednym abonamencie” (2012) – koncepcja oferty (pierwsze takie rozwiązanie na rynku), analiza finansowa, techniczne wdrożenie produktu, kampania marketingowa. Szczególnym wyzwaniem projektowym, które udało mi się podjąć, było przygotowanie procesów, w taki sposób, by zostały ominięte ograniczenia systemowe nie pozwalające na taką formę sprzedaży. Projekt zakończony sukcesem sprzedażowym.
− „Mix Abonencki” (2011) – projekt regulacyjny: wdrożenie zmian w procesach biznesowych w ofercie Plus Mix w celu dostosowania jej do wymagań nowego prawa telekomunikacyjnego. W ramach wprowadzonych zmian znacznie uprościłam proces zgłaszania nowych promocji do implementacji systemowej, co istotnie zredukowało czas pracy zarówno po stronie biznesu, jak i IT.
− „Nowe taryfy w ofercie MixPlus” (2008) - wdrożenie nowych rozwiązań taryfowych w ofercie MixPlus wraz z przeprowadzeniem kampanii komunikacyjnej ATL i BTL;
− „Platforma e-commerce” (2007) – przygotowanie analizy Business Case dla przedsięwzięcia i koordynowanie wdrożenia po stronie biznesowej: zebranie wymagań funkcjonalnych Marketingu i Sprzedaży, opis procedur biznesowych oraz przeprowadzenie procesu wyboru dostawcy platformy.
Koordynator Projektów (Dept. Strategii Marketingowej)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Marketing i Zarządzanie Produktem
OBOWIĄZKI:
• Monitorowanie i analiza trendów i zmian rynkowych w kraju i na świecie w obszarze rozwiązań ofertowych Telco,
• Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań i funkcjonalności do oferty produktowej;
• Koordynacja kampanii marketingowych ATL i BTL;
• Wdrożenia ofert specjalnych dla pracowników firm współpracujących z Polkomtel.
OBOWIĄZKI:
• Monitorowanie i analiza trendów i zmian rynkowych w kraju i na świecie w obszarze rozwiązań ofertowych Telco,
• Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań i funkcjonalności do oferty produktowej;
• Koordynacja kampanii marketingowych ATL i BTL;
• Wdrożenia ofert specjalnych dla pracowników firm współpracujących z Polkomtel.
Specjalista ds. Oferty i Sprzętu Abonenckiego (Dept. Sprzedaży - projekt z McKinsey&Company)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Doradztwo
OBOWIĄZKI:
Udział, jako członek zespołu w wyodrębnionym projekcie podniesienia efektywności sieci sprzedaży. Główne zadania: Analiza stanu wyjściowego jakości sprzedaży oraz dobrych praktyk sprzedażowych w sieci Plus oraz przygotowanie podręcznika sprzedażowego, który stał się od tej pory standardem w komunikacji do handlowców.
OBOWIĄZKI:
Udział, jako członek zespołu w wyodrębnionym projekcie podniesienia efektywności sieci sprzedaży. Główne zadania: Analiza stanu wyjściowego jakości sprzedaży oraz dobrych praktyk sprzedażowych w sieci Plus oraz przygotowanie podręcznika sprzedażowego, który stał się od tej pory standardem w komunikacji do handlowców.
Specjalista ds. Sprzedaży i Promocji Postpaid (Dept. Sprzedaży)
Polkomtel Sp. z o. o.
OBSZAR: Wsparcie sprzedaży
OBOWIĄZKI:
• Wdrożenia ofert specjalnych dla dedykowanych odbiorców (służby mundurowe, Kółka Rolnicze, nauczyciele, wybrane punkty sprzedaży etc.);
• Wspieranie grupy Koordynatorów Regionalnych poprzez realizację szkoleń produktowych;
• Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, stanu zatowarowania w sprzęt telefoniczny etc.
OBOWIĄZKI:
• Wdrożenia ofert specjalnych dla dedykowanych odbiorców (służby mundurowe, Kółka Rolnicze, nauczyciele, wybrane punkty sprzedaży etc.);
• Wspieranie grupy Koordynatorów Regionalnych poprzez realizację szkoleń produktowych;
• Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, stanu zatowarowania w sprzęt telefoniczny etc.
Szkolenia i kursy
• PRINCE2 Foundation (2014)
• szkolenie Kreatywność i automotywacja w budowaniu nowych rozwiązań – High5 (2011)
• szkolenie ABC Managera – Solution (2009)
• szkolenie Kreatywność i automotywacja w budowaniu nowych rozwiązań – High5 (2011)
• szkolenie ABC Managera – Solution (2009)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
•Turystyka rowerowa (rower jako codzienny środek transportu, remedium na stres i przepis na udane wakacje)
• nowoczesne technologie
• zarządzanie projektami
• nowoczesne technologie
• zarządzanie projektami
Grupy
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.