Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
Microsoft PowerPoint
Wsparcie sprzedaży
praca pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
Prezentacje
praca w zespole
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Udział w projekcie „Standardy Sprzedaży”: współpraca przy opracowaniu Standardów Sprzedaży dla sieci sprzedaży; przygotowanie prezentacji przedstawiającej etapy procesu sprzedaży składających się z najlepszych praktyk i skutecznych zasad; cykliczna organizacja Warsztatów ze Standardów Sprzedaży prowadzonych przez Trenerów; opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- Udział w projekcie „Przetargi i Samorządy”: opracowanie, przygotowanie i wysyłka ankiety online do wszystkich Samorządów w Polsce; kontakt telefoniczny i mailowy z władzami Samorządów; zebranie i opracowanie danych otrzymanych z podległych jednostek organizacyjnych dotyczących energii elektrycznej, gazu i fotowoltaiki (tj.: wolumen, cena, Sprzedawca, planowana data uruchomienia procedury przetargowej),
- Graficzna obróbka plików Excel i przekładanie zestawień do prezentacji,
- Koordynowanie procesu Ofert Specjalnych dla Klientów: przygotowanie i weryfikacja wniosków OFPSE przesyłanych przez Przedstawicieli Handlowych; koordynacja procesu akceptacji wniosków; współpraca z Działem Utrzymania, Działem Zmiany Sprzedawcy i Działem Prawnym podczas ustalania bieżącej sytuacji Klienta oraz przygotowywania niezbędnych dokumentów,
- Bieżące wsparcie Przedstawicieli Handlowych.
- Udział w projekcie „Przetargi i Samorządy”: opracowanie, przygotowanie i wysyłka ankiety online do wszystkich Samorządów w Polsce; kontakt telefoniczny i mailowy z władzami Samorządów; zebranie i opracowanie danych otrzymanych z podległych jednostek organizacyjnych dotyczących energii elektrycznej, gazu i fotowoltaiki (tj.: wolumen, cena, Sprzedawca, planowana data uruchomienia procedury przetargowej),
- Graficzna obróbka plików Excel i przekładanie zestawień do prezentacji,
- Koordynowanie procesu Ofert Specjalnych dla Klientów: przygotowanie i weryfikacja wniosków OFPSE przesyłanych przez Przedstawicieli Handlowych; koordynacja procesu akceptacji wniosków; współpraca z Działem Utrzymania, Działem Zmiany Sprzedawcy i Działem Prawnym podczas ustalania bieżącej sytuacji Klienta oraz przygotowywania niezbędnych dokumentów,
- Bieżące wsparcie Przedstawicieli Handlowych.
Koordynator ds. Organizacyjnych i Wsparcia Sprzedaży
Rocher Energy Sp. z o.o., Energia Polska S.A.
- Współpraca ze Spółkami branży energetycznej: Rocher Energy Sp. z o.o., Energia Polska S.A., Oilfield Contracting Sp. z o.o., Caldoris Polska Sp. z o.o.,
- Wsparcie organizacyjno-administracyjne: zarządzanie biurem, usługi asystenckie, wsparcie w procesach księgowych i administracji,
- Wsparcie Handlowców i zespołu sprzedażowego: współpraca z Urzędami Miast i Gmin oraz innymi instytucjami publicznymi na terenie całej Polski, umawianie spotkań, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów na spotkania PH z władzami Gmin.
- Wsparcie organizacyjno-administracyjne: zarządzanie biurem, usługi asystenckie, wsparcie w procesach księgowych i administracji,
- Wsparcie Handlowców i zespołu sprzedażowego: współpraca z Urzędami Miast i Gmin oraz innymi instytucjami publicznymi na terenie całej Polski, umawianie spotkań, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów na spotkania PH z władzami Gmin.
specjalista
- Wsparcie przy prowadzeniu kluczowych projektów w Biurze Koordynacji Projektów Strategicznych – analiza i przygotowywanie materiałów;
- Koordynacja procesów organizacyjno-administracyjnych w Departamencie Zarządzania Sprzedażą Detaliczną,
- Zbieranie i opracowywanie materiałów informacyjnych dla Dyrektora Departamentu Zarządzania Sprzedażą Detaliczną (np. przygotowywanie prezentacji).
- Koordynacja procesów organizacyjno-administracyjnych w Departamencie Zarządzania Sprzedażą Detaliczną,
- Zbieranie i opracowywanie materiałów informacyjnych dla Dyrektora Departamentu Zarządzania Sprzedażą Detaliczną (np. przygotowywanie prezentacji).
koordynator ds. organizacyjnych
Polkomtel Sp. z o. o.
- Koordynacja procesów organizacyjno-administracyjnych w Departamencie Klientów Biznesowych,
- Zbieranie i opracowywanie materiałów informacyjnych dla Dyrektora Departamentu Klientów Biznesowych (np. wsparcie przy przygotowywaniu prezentacji w Power Point),
- Nadzór nad prawidłowym procesem obiegu Umów Współpracy z Klientami Biznesowymi (weryfikacja poprawności i kompletowanie dokumentów),
- Wystawianie Pełnomocnictw dla Pracowników Departamentu Klientów Biznesowych,
- Wsparcie Pracowników Departamentu Klientów Biznesowych w zakresie uczestnictwa w zamówieniach publicznych,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (sporządzanie pism, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji, elektronicznego obiegu faktur i rejestracji Umów Agencyjnych.
- Zbieranie i opracowywanie materiałów informacyjnych dla Dyrektora Departamentu Klientów Biznesowych (np. wsparcie przy przygotowywaniu prezentacji w Power Point),
- Nadzór nad prawidłowym procesem obiegu Umów Współpracy z Klientami Biznesowymi (weryfikacja poprawności i kompletowanie dokumentów),
- Wystawianie Pełnomocnictw dla Pracowników Departamentu Klientów Biznesowych,
- Wsparcie Pracowników Departamentu Klientów Biznesowych w zakresie uczestnictwa w zamówieniach publicznych,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (sporządzanie pism, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji, elektronicznego obiegu faktur i rejestracji Umów Agencyjnych.
starszy specjalista ds. organizacyjnych
Polkomtel Sp. z o. o.
- Koordynacja procesów administracyjnych w Departamencie Sprzedaży Agencyjnej,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (sporządzanie pism, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji, elektronicznego obiegu faktur i rejestracji Umów Agencyjnych,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (sporządzanie pism, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji, elektronicznego obiegu faktur i rejestracji Umów Agencyjnych,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
Specjalista ds. Organizacyjnych
Polkomtel Sp. z o. o.
- Koordynacja procesów administracyjnych w Departamencie Klientów Biznesowych,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (sporządzanie pism, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji, elektronicznego obiegu faktur,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (sporządzanie pism, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji, elektronicznego obiegu faktur,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
specjalista ds. projektów
Polkomtel Sp. z o. o.
- Obsługa procesu aktywacji i deaktywacji Usług Konwergentnych w Departamencie Rynku Biznesowego (obsługa zgłoszeń wpływających na dedykowaną skrzynkę mailową, weryfikacja Umów Współpracy i Ofert Specjalnych, archiwizacja dokumentów),
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji,
- Przygotowywanie, rejestracja i archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
- Obsługa systemu SAP w zakresie wystawiania delegacji,
- Przygotowywanie, rejestracja i archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
młodszy specjalista
Polkomtel Sp. z o. o.
- Obsługa procesu aktywacji i deaktywacji Usług Konwergentnych w Departamencie Rynku Biznesowego (obsługa zgłoszeń wpływających na dedykowaną skrzynkę mailową, weryfikacja Umów Współpracy i Ofert Specjalnych, obsługa posprzedażna, archiwizacja dokumentów),
- Przygotowywanie, rejestracja i archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
- Przygotowywanie, rejestracja i archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Przygotowywanie i weryfikacja rozliczeń miesięcznych Pracowników.
stażysta konsultant
Polkomtel Sp. z o. o.
- Oddelegowanie do tworzenia nowopowstającej grupy, dedykowanej do sprzedaży nowej usługi „Prefiks 1069” dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych,
- Zgłoszenie i udział w sprzedaży nowowprowadzonej na Rynek Biznesowy promocji „Schenker”, „Compensa” i „Vattenfall”,
- Profesjonalna obsługa Klientów w Departamencie Aktywacji i Windykacji Należności w zakresie podpisywania i weryfikacji Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz aktywowania kart SIM,
- Wykrywanie i zapobieganie nadużyciom.
- Zgłoszenie i udział w sprzedaży nowowprowadzonej na Rynek Biznesowy promocji „Schenker”, „Compensa” i „Vattenfall”,
- Profesjonalna obsługa Klientów w Departamencie Aktywacji i Windykacji Należności w zakresie podpisywania i weryfikacji Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz aktywowania kart SIM,
- Wykrywanie i zapobieganie nadużyciom.
Asystentka Dyrektora
Praktyki na stanowisku Asystentka Dyrektora w Urzędzie Dzielnicy Wola w Warszawie – Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
Szkolenia i kursy
- Certyfikat: “Efektywność Działań w Projekcie”,
- Certyfikat: „Szkolenie dla handlowców w zakresie prowadzenia rozmów sprzedażowych przez telefon”,
- Certyfikat: „Twórcze rozwiązywanie problemów”,
- Certyfikat: „Podstawy oceny autentyczności dokumentów”,
- Certyfikat EUMA - bezwzrokowe pisanie na maszynie i klawiaturze,
- Znajomość pakietu Office,
- Umiejętność stenografowania,
- Znajomość procedur biurowych i administracyjnych,
- Prawo jazdy – kategoria „B”
- Certyfikat: „Szkolenie dla handlowców w zakresie prowadzenia rozmów sprzedażowych przez telefon”,
- Certyfikat: „Twórcze rozwiązywanie problemów”,
- Certyfikat: „Podstawy oceny autentyczności dokumentów”,
- Certyfikat EUMA - bezwzrokowe pisanie na maszynie i klawiaturze,
- Znajomość pakietu Office,
- Umiejętność stenografowania,
- Znajomość procedur biurowych i administracyjnych,
- Prawo jazdy – kategoria „B”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja