Umiejętności
Active Directory
Internet
Lotus Notes
Office 2010
User Administration
Windows 7
Office 2007
ITSM
Exchange Server
Altiris Service Desk
PC hardware
peripheral devices
network folder
Języki
francuski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Incident Manager
Zarządzanie incydentami o wysokich priorytetach według standardów Service Level Agreements
Zarządzanie incydentami z uwzględnieniem globalnych i lokalnych wymogów
Praca w oparciu o wskaźniki KPI, sporządzanie raportów KPI oraz SLA pochodzących od klientów, a także uczestnictwo w konferencjach z klientem
Monitorowanie incydentów o wszystkich priorytetach
Współpraca z dostawcami, kontraktorami, trzecią linią wsparcia w celu zapewnienia terminowego zarządzania incydentami i spełnienia warunków umowy
Zarządzanie incydentami z uwzględnieniem globalnych i lokalnych wymogów
Praca w oparciu o wskaźniki KPI, sporządzanie raportów KPI oraz SLA pochodzących od klientów, a także uczestnictwo w konferencjach z klientem
Monitorowanie incydentów o wszystkich priorytetach
Współpraca z dostawcami, kontraktorami, trzecią linią wsparcia w celu zapewnienia terminowego zarządzania incydentami i spełnienia warunków umowy
Customer Service Advisor
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów francuskich, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią
Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów
Rejestrowanie, klasyfikowanie oraz określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami
Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów
Rejestrowanie, klasyfikowanie oraz określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami
Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu technik sprzedaży i typologii klientów
Kurs: Księgowość małych i średnich przedsiębiorstw
Windows 7 Advanced
MS Excel 10 Intermediate
Communication Styles
Giving Feedback
Task Management and effectiveness
MIM – practice vs theory
Kurs: Księgowość małych i średnich przedsiębiorstw
Windows 7 Advanced
MS Excel 10 Intermediate
Communication Styles
Giving Feedback
Task Management and effectiveness
MIM – practice vs theory
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Inne
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemu operacyjnego Windows (XP, VISTA, 7), Internet, Active Directory, MS Office 2007/2010, Lotus Notes
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat. B
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat. B