Katarzyna Bajor

Back Office Analyst CAPGEMINI POLSKA KATOWICE
Katowice, śląskie

Umiejętności

Active Directory Internet Lotus Notes Office 2010 User Administration Windows 7 Office 2007 ITSM Exchange Server Altiris Service Desk PC hardware peripheral devices network folder

Języki

francuski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Back Office Analyst
Administracja, tworzenie i modyfikacja kont użytkowników, dodawanie praw do dysków sieciowych, etc.
Rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem umiejętności osobistych, baz wiedzy i komunikacji z członkami zespołu
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Senior Analyst
Administracja, instalacje oprogramowania na komputerach użytkowników według standardów klienta
Tworzenie i modyfikacja kont użytkowników, kont generycznych, list dyfuzyjnych
Przekazywanie zadań do 3 poziomu wsparcia technicznego
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Incident Manager
Zarządzanie incydentami o wysokich priorytetach według standardów Service Level Agreements
Zarządzanie incydentami z uwzględnieniem globalnych i lokalnych wymogów
Praca w oparciu o wskaźniki KPI, sporządzanie raportów KPI oraz SLA pochodzących od klientów, a także uczestnictwo w konferencjach z klientem
Monitorowanie incydentów o wszystkich priorytetach
Współpraca z dostawcami, kontraktorami, trzecią linią wsparcia w celu zapewnienia terminowego zarządzania incydentami i spełnienia warunków umowy
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Customer Service Advisor
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów francuskich, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią
Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów
Rejestrowanie, klasyfikowanie oraz określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami
Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu technik sprzedaży i typologii klientów
Kurs: Księgowość małych i średnich przedsiębiorstw
Windows 7 Advanced
MS Excel 10 Intermediate
Communication Styles
Giving Feedback
Task Management and effectiveness
MIM – practice vs theory

Edukacja

Logo
filologia francuska, licencjackie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Inne

• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemu operacyjnego Windows (XP, VISTA, 7), Internet, Active Directory, MS Office 2007/2010, Lotus Notes
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat. B