Katarzyna Pawłowska

Osoba odpowiedzialna, zdecydowana i otwarta na zmiany.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Project Management Obsługa kasy fiskalnej Obsługa urządzeń biurowych Logistyka Koordynacja projektu pracowitość koordynacja projektów Obsługa komputera i urządzeń biurowych Praca pod presją czasu i wyników praca biurowa Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Kontakt z klientem Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Bezpośredni kontakt z klientem Jestem osobą komunikatywną, konsekwentną, szybko podejmującą decyzje prawo jazdy ka. B, obsługa pakietu Microsoft Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Kolej Asystenci

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
AP accountant with German
Logo
Młodszy specjalista ds. rozliczeń w dziale ruchu
Captrain Polska
- Nadzór i weryfikacja dokumentacji związanej z pracownikami kolejowymi
- Obsługa programu RAILSoft (system klasy SMS/MMS) pod względem weryfikacji poprawności zapisanych danych, wprowadzenia dokumentów i tworzenia zestawień
- Weryfikacja i rozliczanie faktur za transport samochodowy i noclegi pracowników pod względem merytorycznym
- Ustalanie warunków noclegowych dla pracowników
- Przygotowanie rozliczenia zużycia energii trakcyjnej na lokomotywach
- Przygotowanie zestawienia pociągów do uzyskania zniżki za przejazdy intermodalne
- Rozliczanie kosztów miesięcznych działu
- Prowadzenie rejestru wydawanych radiotelefonów i czynności związanych z ich przeglądami
- Sporządzanie pism wychodzących z Działu Ruchu
- Bieżącą komunikacja, współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy
mTlumaczenia.pl
Project Manager/Kierownik Biura
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, w tym klientów zagranicznych (bezpośrednio i
drogą elektroniczną)
- Zarządzenie wszystkimi etapami projektu tłumaczeniowego (sporządzanie wycen, ustalanie
harmonogramu projektu, zarządzanie stronami zaangażowanymi w projekt, sprawdzanie zgodności
danych, zarządzanie jakością i budżetem projektu)
- Negocjacje z podwykonawcami
- Zarządzanie zasobami klienckimi (pamięci tłumaczeniowe (Translation Memory)
- Obsługa programu BelleNuit
- Weryfikowanie zgodności zleceń od klientów i zestawień prac od tłumaczy (Purchase Order)
- Wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
- Dbanie o sprawny obieg korespondencji firmowej
- Zajmowanie się korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Bieżąca obsługa administracyjna biura
- Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze
CCIG Group
Back Office Assistant
-Kompleksowa obsługa posprzedażowa w tym telefoniczny kontakt z klientami w celu
weryfikowania i modyfikowania danych przed dokonaniem realizacji zamówień
-Obsługiwanie zamówień w systemach wewnętrznych i zewnętrznych
-Raportowanie wykonywanych czynności
Rotsa Sales Direct Sp. z o.o. - autoryzowany agent Citibank
Doradca ds. sprzedaży produktów bankowych.
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych na standzie
- Aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Szkolenia i kursy

Warsztat księgowość małych firm ukończony certyfikatem - Centrum Edukacyjne "Omnibus".
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Czas pracy maszynistów 2021".

Edukacja

Logo
Kadry i płace, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Kasjerzy

Zainteresowania

Muzyka, śpiew, j.obce, wizaż, psychologia, kuchnia