Umiejętności
Direct Search
Microsoft Office
SAP HR
Windows 7
hr
rekrutacja
administracja personalna
Zarządzanie zespołem
Rachunkowość finansowa
Prawo jazdy kategorii B
Symfonia Kadry i Płace
Kadry i płace, Administracja personalna
eRecruiter
Asseco
rozliczanie czasu pracy
Praca Tymczasowa
Selekcja i rekrutacja
Rekrutacje stałe
aktywne poszukiwanie kandydatów
Enova,
zatrudnianie pracowników
Administracja biura
HR Core
Raportowanie i analizy
Ubezpieczenie na Życie
Rekruter Goldenline
X-Primer
zajęcia komornicze
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator projektu
1. Kompleksowa obsługa administracyjno-kadrowa Klienta z branży farmaceutycznej: rekrutacje na stanowiska różnego szczebla, tworzenie raportów, rozliczanie czasu pracy w systemach jedno-, dwu- i trzyzmianowych oraz równoważnym, koordynowanie realizacji zamówień rekrutacyjnych, opieka administracyjna zatrudnionych pracowników (do 200 osób).
2. Prowadzenie rekrutacji stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
3. Koordynacja kilkuosobowego zespołu - podział zadań, kontrola ich działań, dbałość o realizację zamówień i kompleksową obsługę zatrudnionych pracowników.
4. Udział w spotkaniach sprzedażowych usług HR.
5. Planowanie i prowadzenie działań marketingowych.
6. Obsługa biura - ewidencja poczty, opisywanie faktur, zarządzanie zespołem, nadzór nad obsługą Klientów
2. Prowadzenie rekrutacji stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
3. Koordynacja kilkuosobowego zespołu - podział zadań, kontrola ich działań, dbałość o realizację zamówień i kompleksową obsługę zatrudnionych pracowników.
4. Udział w spotkaniach sprzedażowych usług HR.
5. Planowanie i prowadzenie działań marketingowych.
6. Obsługa biura - ewidencja poczty, opisywanie faktur, zarządzanie zespołem, nadzór nad obsługą Klientów
Specjalista ds. kadr
"ATOS" Sp. z o.o. Agencja Ochrony Osób i Mienia
1. Rozliczanie czasu pracy - obsługa systemu X-Primer.
2. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
3. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
4. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów o pracę, oraz umów cywilnoprawnych, aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym - obsługa systemu Enova.
5 . Wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników.
6. Prowadzenie akt osobowych.
7. Prowadzenie rejestru pracowników ochrony.
8. Kontrola i nadzór nad ciągłością orzeczeń o niepełnosprawności; sporządzanie struktury zatrudnienia osób niepełnosprawnych; kontrola wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
9. Prowadzenie spraw komorniczych pracowników - ewidencja zajęć komorniczych, kontakt z komornikami.
10. Ewidencja zwolnień lekarskich.
11. Obsługa ubezpieczeń na życie pracowników - obsługa systemu eRU PZU, sporządzanie deklaracji, ich rejestracja, bieżący kontakt z ubezpieczycielem.
12. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
13. Prowadzenie rekrutacji na stanowiska administracyjne.
2. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
3. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS.
4. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów o pracę, oraz umów cywilnoprawnych, aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym - obsługa systemu Enova.
5 . Wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników.
6. Prowadzenie akt osobowych.
7. Prowadzenie rejestru pracowników ochrony.
8. Kontrola i nadzór nad ciągłością orzeczeń o niepełnosprawności; sporządzanie struktury zatrudnienia osób niepełnosprawnych; kontrola wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
9. Prowadzenie spraw komorniczych pracowników - ewidencja zajęć komorniczych, kontakt z komornikami.
10. Ewidencja zwolnień lekarskich.
11. Obsługa ubezpieczeń na życie pracowników - obsługa systemu eRU PZU, sporządzanie deklaracji, ich rejestracja, bieżący kontakt z ubezpieczycielem.
12. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
13. Prowadzenie rekrutacji na stanowiska administracyjne.
Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji Personalnej
1. Organizacja biura Agencji Doradztwa Personalnego;
2.Przeprowadzanie rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla;
3. Przeprowadzanie rekrutacji na stanowiska wyższego szczebla: specjalistyczne, kierownicze, menadżerskie.
4. Przeprowadzanie rekrutacji zagranicznych na stanowiska niskiego i średniego szczebla (głównie rynek niemiecki i belgijski);
5. Aktywne poszukiwanie Kandydatów na rynku pracy (portale społecznościowe, giełdy pracy, współpraca z prasą lokalną, udział w konferencjach i targach pracy), również metodą direct search.
6. Kadrowo-administracyjna obsługa pracowników tymczasowych;
7. Współpraca z Biurami Karier, Urzędami Pracy, OHP;
8. Tworzenie zestawień i raportów związanych z rozliczaniem pracowników tymczasowych.
9. Obsługa programów komputerowych dedykowanych do rozliczeń pracy tymczasowej oraz umów cywilno-prawnych.
10. Przeprowadzanie szkoleń i procesów wdrożeniowych nowych pracowników.
11. Obsługa programu eRecruiter.
12. Wprowadzanie i opisywanie faktur oraz rozliczanie wydatków oddziału.
13. Prowadzenie ewidencji poczty wychodzącej i przychodzącej.
2.Przeprowadzanie rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla;
3. Przeprowadzanie rekrutacji na stanowiska wyższego szczebla: specjalistyczne, kierownicze, menadżerskie.
4. Przeprowadzanie rekrutacji zagranicznych na stanowiska niskiego i średniego szczebla (głównie rynek niemiecki i belgijski);
5. Aktywne poszukiwanie Kandydatów na rynku pracy (portale społecznościowe, giełdy pracy, współpraca z prasą lokalną, udział w konferencjach i targach pracy), również metodą direct search.
6. Kadrowo-administracyjna obsługa pracowników tymczasowych;
7. Współpraca z Biurami Karier, Urzędami Pracy, OHP;
8. Tworzenie zestawień i raportów związanych z rozliczaniem pracowników tymczasowych.
9. Obsługa programów komputerowych dedykowanych do rozliczeń pracy tymczasowej oraz umów cywilno-prawnych.
10. Przeprowadzanie szkoleń i procesów wdrożeniowych nowych pracowników.
11. Obsługa programu eRecruiter.
12. Wprowadzanie i opisywanie faktur oraz rozliczanie wydatków oddziału.
13. Prowadzenie ewidencji poczty wychodzącej i przychodzącej.
Starszy Konsultant ds. Pracy Tymczasowej
1. Organizacja oraz opieka nad oddziałem biura typu on-site jako konsultant wiodący,
2. Przeprowadzanie rekrutacji stałych na stanowiska średniego szczebla,
3. Koordynowanie pracy zespołu typu unit oddziału agencji pracy,
4. Kadrowo-administracyjna obsługa pracowników tymczasowych w oparciu o współpracę z działem personalnym Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
5.Przeprowadzanie outplacementu w okresie przejścia przez Klienta w niższy sezon.
6. Przeprowadzanie rekrutacji stałych na stanowiska specjalistyczne dla Klienta z branży farmaceutycznej.
7. Kompleksowa obsługa Klienta z branży farmaceutycznej: raportowanie absencji pracowników, szacowanie kosztów miesięcznych poniesionych za zatrudnionych pracowników przez agencję pracy, rozliczenia czasu pracy pracowników oraz tworzenie specyfikacji do faktur za usługi pracy tymczasowej i outsourcing oraz zlecenie, obsługa systemu HR Core, współpraca z firmami zewnętrznymi odnośnie dodatków benefitów dla pracowników (LUX MED, Amplico, Bonussystem), kompleksowa obsługa administracyjna pracowników.
2. Przeprowadzanie rekrutacji stałych na stanowiska średniego szczebla,
3. Koordynowanie pracy zespołu typu unit oddziału agencji pracy,
4. Kadrowo-administracyjna obsługa pracowników tymczasowych w oparciu o współpracę z działem personalnym Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
5.Przeprowadzanie outplacementu w okresie przejścia przez Klienta w niższy sezon.
6. Przeprowadzanie rekrutacji stałych na stanowiska specjalistyczne dla Klienta z branży farmaceutycznej.
7. Kompleksowa obsługa Klienta z branży farmaceutycznej: raportowanie absencji pracowników, szacowanie kosztów miesięcznych poniesionych za zatrudnionych pracowników przez agencję pracy, rozliczenia czasu pracy pracowników oraz tworzenie specyfikacji do faktur za usługi pracy tymczasowej i outsourcing oraz zlecenie, obsługa systemu HR Core, współpraca z firmami zewnętrznymi odnośnie dodatków benefitów dla pracowników (LUX MED, Amplico, Bonussystem), kompleksowa obsługa administracyjna pracowników.
Konsultant ds. Pracy Tymczasowej
1.Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
2.Rekrutacja oraz selekcja kandydatów;
3.Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów;
4.Monitorowanie rynku pracy;
5.Terminowa realizacja zamówień dokonywanych przez Klienta;
6.Bieżąca obsługa pracowników tymczasowych w zakresie administracji personalnej oraz kadrowo-płacowej;
7.Rozliczanie pracowników tymczasowych na podstawie ewidencji czasu pracy w oparciu o obsługę systemu SAP;
8.Przeprowadzanie testów manualnych kandydatom;
9.Zakładanie akt osobowych pracownikom i ich prowadzenie;
10.Bezpośrednia obsługa petentów;
11.Kompleksowa obsługa Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
2.Rekrutacja oraz selekcja kandydatów;
3.Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów;
4.Monitorowanie rynku pracy;
5.Terminowa realizacja zamówień dokonywanych przez Klienta;
6.Bieżąca obsługa pracowników tymczasowych w zakresie administracji personalnej oraz kadrowo-płacowej;
7.Rozliczanie pracowników tymczasowych na podstawie ewidencji czasu pracy w oparciu o obsługę systemu SAP;
8.Przeprowadzanie testów manualnych kandydatom;
9.Zakładanie akt osobowych pracownikom i ich prowadzenie;
10.Bezpośrednia obsługa petentów;
11.Kompleksowa obsługa Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Asystent ds. Rekrutacji
1.Przeprowadzanie badania konkurencji,
2.Rekrutacja osób na inwentaryzacje w Łodzi oraz w Warszawie,
3.Prowadzenie szkoleń wstępnych audytorów inwentaryzacji oraz rozliczanie ich czasu pracy;
4.Wdrażanie w samodzielną obsługę Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. w zakresie rekrutacji i kompleksowej obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych.
2.Rekrutacja osób na inwentaryzacje w Łodzi oraz w Warszawie,
3.Prowadzenie szkoleń wstępnych audytorów inwentaryzacji oraz rozliczanie ich czasu pracy;
4.Wdrażanie w samodzielną obsługę Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. w zakresie rekrutacji i kompleksowej obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych.
Praktykantka
1.Redagowanie i umieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych.
2.Zarządzanie bazą danych pracowników tymczasowych.
3.Pozyskiwanie i udział w rekrutacji pracowników tymczasowych (selekcja aplikacji, rozmowy telefoniczne).
4.Badanie rynku pracy.
5.Wykonywanie prac administracyjno- biurowych.
6.Udział w bieżących projektach rekrutacyjnych.
2.Zarządzanie bazą danych pracowników tymczasowych.
3.Pozyskiwanie i udział w rekrutacji pracowników tymczasowych (selekcja aplikacji, rozmowy telefoniczne).
4.Badanie rynku pracy.
5.Wykonywanie prac administracyjno- biurowych.
6.Udział w bieżących projektach rekrutacyjnych.
Asystent biura
Mediton
1.Sporządzanie materiałów konferencyjnych.
2.Tworzenie list uczestników.
3.Zarządzanie i prowadzenie recepcji.
4.Obsługa merytoryczna uczestników konferencji medycznych.
5.Utrzymywanie kontaktów z firmami prezentującymi się na konferencjach.
6.Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem konferencji i przestrzeganiu jej harmonogramu.
2.Tworzenie list uczestników.
3.Zarządzanie i prowadzenie recepcji.
4.Obsługa merytoryczna uczestników konferencji medycznych.
5.Utrzymywanie kontaktów z firmami prezentującymi się na konferencjach.
6.Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem konferencji i przestrzeganiu jej harmonogramu.
Szkolenia i kursy
09.2010
Szkolenie z prawa pracy z ramienia prawnika z Kancelarii Prawa Pracy
07.2009.
Etykieta w biznesie
04.2009.
Outplacement - nowe narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
26.08-28.08.2015 „Zostań MISTRZEM sprzedaży –
znajdź, sprzedaj, obsługuj i buduj mistrzowskie relacje ze swoimi klientami” - prowadzącym p. Artur Wikiera
Szkolenia Goldenline ukończone Dyplomem Profesjonalnego Rekrutera:
* Wyszukiwarka dla zaawansowanych
* Kandydaci aktywni a pasywni
* Budowanie dobrych relacji z kandydatem
* Metody i źródła pozyskiwania kandydatów
Kursy językowe:
2008-2009 Język angielski: Szkoła Języków Obcych „AKCENT” Łódź, ul. Kościuszki 123, poziom P2
2002-2004 Język niemiecki: Szkoła Języków Obcych „OXFORD” Łódź, ul. Sienkiewicza 40, świadectwo ukończenia na poziomie B1
Szkolenie z prawa pracy z ramienia prawnika z Kancelarii Prawa Pracy
07.2009.
Etykieta w biznesie
04.2009.
Outplacement - nowe narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
26.08-28.08.2015 „Zostań MISTRZEM sprzedaży –
znajdź, sprzedaj, obsługuj i buduj mistrzowskie relacje ze swoimi klientami” - prowadzącym p. Artur Wikiera
Szkolenia Goldenline ukończone Dyplomem Profesjonalnego Rekrutera:
* Wyszukiwarka dla zaawansowanych
* Kandydaci aktywni a pasywni
* Budowanie dobrych relacji z kandydatem
* Metody i źródła pozyskiwania kandydatów
Kursy językowe:
2008-2009 Język angielski: Szkoła Języków Obcych „AKCENT” Łódź, ul. Kościuszki 123, poziom P2
2002-2004 Język niemiecki: Szkoła Języków Obcych „OXFORD” Łódź, ul. Sienkiewicza 40, świadectwo ukończenia na poziomie B1
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Zainteresowania
Fitness, jazda na rowerze, kulinaria, muzyka
Inne
1.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera: - MS Word, Excel, MS Office, Aplikacje graficzne (Power Point), Internet;
2. Dobra znajomość programu ewidencji czasu pracy SAP, HR Core i X-Primer;
3. Dobra znajomość programu WebKadry Symfonia i Enova oraz systemu Asseco;
4. Dobra znajomość programów księgowych („Symfonia”, „Mała Księgowość”, „Druczek”);
5. Redagowanie listów, przygotowywanie zestawień, prowadzenie korespondencji;
6 .Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
7. Punktualność, sumienność, dokładność i zaangażowanie
8. Umiejętność pracy w zespole;
9. Czynne prawo jazdy kat. B (od 2002 r.)
2. Dobra znajomość programu ewidencji czasu pracy SAP, HR Core i X-Primer;
3. Dobra znajomość programu WebKadry Symfonia i Enova oraz systemu Asseco;
4. Dobra znajomość programów księgowych („Symfonia”, „Mała Księgowość”, „Druczek”);
5. Redagowanie listów, przygotowywanie zestawień, prowadzenie korespondencji;
6 .Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
7. Punktualność, sumienność, dokładność i zaangażowanie
8. Umiejętność pracy w zespole;
9. Czynne prawo jazdy kat. B (od 2002 r.)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Grupa Job
Grupa dla sympatyków Grupy Job:) Zrzesza naszych Pracowników,Współpracowników,Klientów, Kooperantów i wszystkich, których pasjonuje profesjonalny HR.
HR Business Partner
Celem grupy jest dyskusja nad nową rolą jaką działy personalne przybierają lub do której aspirują czyli rola tzw. Partnera Biznesowego. Zapraszam do grupy zarówno HR-owców jak i wszystkich tych, którz
HR w kadrze
Profesjonalna społeczność HR w kadrze - ludzie branży, najważniejsze wydarzenie w HR, nowe trendy, know-how, konferencje, szkolenia, czyli fokus na HR, kadry i prawo pracy. Dołącz!