Wypowiedzi
-
Romuald K.:
Andrzej Pieniazek:
bardziej fachowa grupa nie stanie sie przed takie zachowanie i wpisy jakie pan proponuje.
Ja uwazam, ze temat powinien pozostac jako ostrzezenia. Kolejna nieudana proba "rozwalenia" ciekawej fachowej grupy na GL przez notorycznego trolla Romualda K.Andrzej Pieniazek edytował(a) ten post dnia 27.05.09 o godzinie 17:15
Prosze o zmoderowanie tematu z niezwiazanych kompletnie z nim komentarzy. I bede szczerze wdzieczny. :)Romuald K. edytował(a) ten post dnia 27.05.09 o godzinie 17:20\
Pan Romuald należy do grupy dyskusyjnej eurosceptyków, dlatego boli go, że takie spoty w ogóle powstają :) Mnie się osobiście te reklamy bardzo podobają, fajny sposób dotarcia do młodych ludzi :) -
Krzysztof B.:
Karolina Walo:
Ta kampania zmieniła postrzeganie dyskontu po złym PR z
wykorzystywaniem pracowników.
Moim zdaniem NIC nie zmieniła.
Jest to sztandarowy przykład reklamy, zdecydowanie przewyższającej jakością reklamowany produkt.
Ja nie mówię, że Biedronka postrzegana jest teraz jako świetna firma, lepszy pracodawca, ale moim zdaniem kojarzy się z przyjemnymi, zabawnymi reklamami. A to już coś, że ktoś potrafi dopasować reklamę do produktu/marki, biorąc pod uwagę z jakim szumem informacyjnym mamy dziś do czynienia. -
Całą serię kampanii z gadającymi produktami robi dla Biedronki Publicis. Moim zdaniem to mistrzostwo świata :) Ta kampania zmieniła postrzeganie dyskontu po złym PR z wykorzystywaniem pracowników. Gratulacje dla Publicisu za pomysł.
Tu jest link ze składanką wszystkich reklam
http://www.youtube.com/watch?v=Q5GsEtpIp4g
i jeszcze troszkę :) http://www.youtube.com/watch?v=1zIyk3I0WOwKarolina Walo edytował(a) ten post dnia 31.08.08 o godzinie 12:33 -
a ja myślę, że "prawie robi wielką różnicę" osiągnęło niezły sukces i jest nawet używane w języku potocznym :) nie powiem o licznych cover'ach spotów Żywca :))
-
Mnie się również podoba...to jest reklama wizerunkowa, ma pokazywać PLUSa jako firmę, która ułatwia kontakt z rodziną, przybliża nas do niej. Nie sądzę, aby to co pokazał PLUS było odrzucające...jest to tak naprawdę pokazanie rzeczywistości, bo sądzę, że takie sytuacje niestety zdarzają się coraz częściej. Według mnie kampania udana, zwraca uwagę i daje do myślenia. Podoba mi się.