Karolina Maria Konarzewska

Inż. , Studentka filologii germańskiej na UWM w Olsztynie
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Call Center Kierowanie ludźmi Zarządzanie Airline reservations system Airline Team leader Ubezpieczenia ubezpieczenia majątkowe AMADEUS-system rezerwacyjny 1 Ubezpieczenia komunikacyjne

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Arrow Electronics Poland Sp. z o.o.
Customer Service Representative
Responsibilities:
Order to Invoice process and order management
Delivering after-sales service for Business Customers
Generating customer satisfaction
Close cooperation with other departments like Sales, Asset and Logistics
Driving On-Time-Delivery performance in line with customer and company goals
Training for new joiners

Achievements:
Taking part in the unification of part of business process for EMEA
Logo
Associate Manager Operations
WNS Global Services
Ensures a high quality of service in accordance with client requirements.
Ensures contractual KPI’s are met month on month.
Pre-plans the working schedule of the team together with WFM team, receives vacation forms, keeps the team updated on current process-related changes,

Monitors current tasks in terms of quality of the operations, performs call quality evaluations and leads feedback sessions with agents as well as refreshers if necessary. Identifies areas for improvement in processes & informs the management to obtain approval to implement change;

Provides process training for new employees and ensures that the staff is properly recruited and trained, so that the KPI’s are met. Ensures Training Needs Identification (TNI) is done regularly for all team members in order to address individual development needs to support business goals and minimize staff attrition; Ensures Training schedules are followed and delivered.

Manages day-to-day planning, operation and problem-solving of a team of agents to meet SLAs. Drives people management, including HR related issues, staff development. (one to one meetings, team meetings, performance management). Manages the floor, ensures adherence to schedules, displays ownership and problem resolution, motivates and develops future leaders, conducts performance appraisals.

Will work with the Human Resources Department and Process Owner on getting the right people with the right skill sets for the job; participate in the selection of and approve agent hiring in conjunction with HR department; Will involve the Human Resources department on attrition related issues and keep attrition levels; Prepares and administers disciplinary cases for agents.

Oversees that process equipment and systems operate properly Ensures that in any emergency situation the Coordinator, IT Department and Global Traffic are informed.

Ensures Reward /Recognition for Top Performers, Significant Contribution; Motivates and build the skills of the team; Encourages and drives Team activities; Builds relationship within his team; Expands team members capability on KPI (Key Performance Indicators), metrics tracked for performance management; Conduct or arrange any coaching identified for each team member to achieve and improve individual targets focusing on key drivers supporting Revenue.

Supports audit activities & requirements.
Competence Call Center
Senior agent
Wdrażanie nowych agentów.
Wsparcie merytoryczne i produktowe.
Działania jakościowe.
Logo
Konsultant ds. rekrutacji (z j.niemieckim)
Perfekton
-telefoniczna oraz bezpośrednia rekrutacja personelu
-obowiązki biurowe
-tłumaczenie dokumentacji z języka polskiego na język niemiecki ( i odwrotnie)
STU Ergo Hestia SA
Referent ds. likwidacji szkód
Contact Center sp. z o. o.
Konsultant obsługi klienta

Szkolenia i kursy

Kurs kosztorysowania w programie Norma Pro

Edukacja

Logo
Filologia germańska, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Inżynieria Środowiska, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Ubezpieczenia
Inne

Grupy

CAD (Computer Aided Design)
CAD (Computer Aided Design)
Grupa dla projektantów CAD
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kariera inżyniera
Kariera inżyniera
Grupa zrzeszająca inżynierów chcących rozwijać swoje kariery !
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.