Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
łatwość nawiązywania konktaktów
Obsługa urządzeń biurowych
Bankowość
komunikatywność
Tworzenie programów i scenariuszy szkoleniowych
Wdrażanie Standardów Obsługi Klienta
Redagowanie tekstów
tworzenie materiałów szkoleniowych
Prowadzenie warsztatów i szkoleń
tworzenie skryptów sprzedażowych
dopasowanie oferty do potrzeb klienta
otwartość na współpracę z innymi
raporty
Pewność siebie, odporność na stres, dobra komunikacja, umiejętność współpracy z innymi osobami w zespole
Umiejętność udzielania informacji zwrotnej.
Monitoring jakości prowadzonych rozmów
Koordynacja projektów pod względem jakościowym
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener Wewnętrzny
- Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych dla nowych i obecnych Doradców
- Przygotowywanie programów szkoleniowych
- Opracowywanie materiałów szkoleniowych
- Tworzenie materiałów pomocniczych dla Pracowników
- Wsparcie realizacji założonych planów szkoleniowych poprzez pracę z Kierownikami Sprzedaży w rozwoju kompetencji podległych Pracowników
- Przygotowywanie programów szkoleniowych
- Opracowywanie materiałów szkoleniowych
- Tworzenie materiałów pomocniczych dla Pracowników
- Wsparcie realizacji założonych planów szkoleniowych poprzez pracę z Kierownikami Sprzedaży w rozwoju kompetencji podległych Pracowników
doradca klienta
- Obsługa Klientów indywidualnych oraz firmowych
- Realizacja założonych celów i planów sprzedażowych
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży (praca na bazach CRM oraz pozyskiwanie nowych Klientów poza oddziałem) oferowanych przez Bank produktów kredytowych, depozytowych, inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych.
- Stosowanie technik Cross-sellingu i Up-sellingu
- Kompleksowa obsługa Klienta (pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela Klientów, budowanie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych, dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych Klientów)
- Doradca Klienta z funkcją kasjera
- Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencją w Oddziale
- Pełnienie obowiązków zastępcy Dyrektora w okresie jego absencji
- Realizacja założonych celów i planów sprzedażowych
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży (praca na bazach CRM oraz pozyskiwanie nowych Klientów poza oddziałem) oferowanych przez Bank produktów kredytowych, depozytowych, inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych.
- Stosowanie technik Cross-sellingu i Up-sellingu
- Kompleksowa obsługa Klienta (pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela Klientów, budowanie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych, dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych Klientów)
- Doradca Klienta z funkcją kasjera
- Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencją w Oddziale
- Pełnienie obowiązków zastępcy Dyrektora w okresie jego absencji
Specjalista ds. Monitoringu
- Wdrażanie standardów obsługi Klienta w Contact Center
- Monitoring prowadzonych rozmów telefonicznych (produkty bankowe, ubezpieczeniowe)
- Udzielanie informacji zwrotnej Pracownikom
- Koordynowanie projektów w zakresie działań jakościowych
- Prowadzenie szkoleń dla nowych Pracowników oraz warsztatów utrwalających wiedzę dla obecnych Doradców
- Spotkania z Partnerami w celu omawiania bieżących problemów oraz w celu ujednolicania standardów obsługi Klienta w Contact Center
- Tworzenie materiałów szkoleniowych oraz skryptów sprzedażowych i materiałów pomocniczych dla Doradców
- Przygotowywanie raportów oraz analiz
- Inicjowanie zmian dot. Standardów obsługi Klienta
- Obsługa reklamacji
- Monitoring prowadzonych rozmów telefonicznych (produkty bankowe, ubezpieczeniowe)
- Udzielanie informacji zwrotnej Pracownikom
- Koordynowanie projektów w zakresie działań jakościowych
- Prowadzenie szkoleń dla nowych Pracowników oraz warsztatów utrwalających wiedzę dla obecnych Doradców
- Spotkania z Partnerami w celu omawiania bieżących problemów oraz w celu ujednolicania standardów obsługi Klienta w Contact Center
- Tworzenie materiałów szkoleniowych oraz skryptów sprzedażowych i materiałów pomocniczych dla Doradców
- Przygotowywanie raportów oraz analiz
- Inicjowanie zmian dot. Standardów obsługi Klienta
- Obsługa reklamacji
Szkolenia i kursy
kurs kasjera złotowo - walutowego
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.