Karol Froń

CEO Contact Center One Sp. z o.o., Ekspert Sprzedaży Telefonicznej, Autor książki "100 Taktycznych Zasad Sprzedaży",
Częstochowa, śląskie

Umiejętności

Coaching Przywództwo Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Rozwój osobisty Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Doświadczenie zawodowe

Logo
Coach
Erickson Coaching International
Najczęściej klienci zwracają się do mnie wtedy gdy:
• rozpoczynają nowa działalność gospodarczą
• stoją przed nowymi wyzwaniami, szerszym zakresem odpowiedzialności
• chcą przygotować się do wystąpień publicznych
• chcą skuteczniej osiągać cele
• chcą się mniej stresować
• potrzebują balansu pomiędzy pracą a domem
• chcą więcej zarabiać
• chcą z znaleźć lepszą pracę
• chcą poprawić relacje ze swoimi dziećmi
• mają problem z podjęciem ważnej życiowej decyzji
• boją się odpowiedzialności za swoje decyzje
• chcą być bardziej przebojowi i odważni
• szukają wyciszenia i odpoczynku, a nie wiedzą jak go osiągnąć
• chcą mieć więcej motywacji do ćwiczeń lub odchudzania
• chcą rzucić palenie, ale nie wiedzą jak
• nie wiedzą co robić ze swoim życiem, potrzebują odnaleźć sens
• chcą być bardziej efektywni w pracy
• chcą polepszyć jakość związku z partnerem/partnerką
• chcą zadbać o rozwój osobisty, zajrzeć w głąb siebie
Logo
Trener i założyciel
Success Mind
Miękka edukacja, na temat twardego zarządzania.

Zajmuje się wydobywaniem ludzkiego potencjału. Jestem certyfikowanym Coachem oraz Trenerem. Szkolę firmy i organizację w zakresie zarządzania ludźmi, przywództwa, motywowania, budowania zespołów, komunikacji, sprzedaży.

Ofertę moich szkoleń znajdziesz tu:
https://www.przywodztwoplemienne.pl
https://www.myskills.pl/firma/przywodztwo-plemienne/aktualne-szkolenia/5140268188
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Doradca Klienta Biznesowego
Stworzenie pierwszego w Częstochowie Biura Doradców Biznesowych Play.
Realizowanie comiesięcznych targetów na średnim poziomie 100%.
Pozyskiwanie klientów do sieci Play i obsługa istniejących.
CCIG Group
Shift Manager
- nadzór nad prowadzeniem projektu sprzedażowego Orange Telesales
- zarządzanie grupą 8 menadżerów i 120 konsultantów telefonicznych
- raportowanie do Zarządu, kontrola, planowanie, kierowanie projektem

Szkolenia i kursy

Dziesiątki szkoleń, konferencji, seminariów, zarówno jako uczestnik jako i trener.

Edukacja

Logo
Art Science of Coaching, studia podyplomowe
Wszechnica

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

survival, książki, rozwój osobisty

Grupy

42 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.