Kamila Nastarowicz

Kierownik Wydziału Call Center Łódź
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Coaching Umiejętności interpersonalne Zarządzanie Duża samodzielność w działaniu umiejętność rozwiązywania problemów przejawianie inicjatywy i zaangażowania Współpraca biznesowa Umiejętność dostosowywania się do zmian;

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału Call Center
Nadzorowanie przebiegu procesu sprzedaży w ruchu przychodzącym i wychodzącym przy jednoczesnym zachowaniu wysokich wskaźników obsługowych.
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu nowych pomysłów , standardów i rozwiązań wpływających na podniesienie wyników sprzedaży w Obsłudze Klienta Indywidualnego w OPL (kreowanie i testowanie różnych rozwiązań pozwalających na podniesienie sprzedaży w jednostkach obsługowych; testowanie narzędzi, standardów, itd)
Prowadzenie warsztatów dla podległego zespołu mających na celu motywowania pracowników, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju kompetencji. Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia parametrów jakościowych i efektywnościowych osiąganych przez poszczególnych pracowników i zespoły.
Orange Polska S.A.
Menadżer Procesu
Wdrażanie rozwiązań mających wpływ na podnoszenie efektywności procesów sprzedaży i dostarczania usług i inicjowanie działań wpływających na zwiększenie wyniku sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Odpowiedzialność za procesy usług konwergentnych (OrangeEnergia; OrangeFinanse; OrangeLove).
Inicjowanie działań mających na celu poprawę KPI i zwiększenie sprzedaży oraz wpływu na wskaźniki jakościowe (poprzez działania zmniejszające ilość reklamacji i zapytań klientów).
Optymalizacja i upraszczanie procesów.
Zarządzanie ryzykiem i budżetem w procesie.
Udział w projektach firmy rozszerzających portfolio usług m.in. udział w projekcie wdrażającym sprzedaż usług Energii i OLove w OPL we wszystkich kanałach sprzedaży. Zarządzanie grupą projektową odpowiedzialną za składanie wymagań systemowych i procesowych.
Orange Polska S.A.
kierownik projektu
Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania procedur i procesów End-to-End sprzedaży aktywnej.
Wdrażanie zmian rozwojowych i naprawczych w tym biznesowy wkład do rozwoju sieci sprzedaży.
Realizacja działań dotyczących projektów wdrożeniowych w zakresie nowych procesów, produktów i usług (TTM) .
Inicjowanie zmian w procesach i procedurach mających przełożenie na rozwój sprzedaży w Kanale.
Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych, procesowych i operacyjnych w bezpośrednim kontakcie z jednostkami terenowymi

Projekty

Orange Love; Orange Energia; Orange Finanse
udział w projektach wdrażających oferty: Orange Love, Energia jako osoba odpowiedzialna za kształt procesu niezależnie od kanału sprzedaży / obsługi. Przedstawiciel Wydziału Procesów i Narzędzi. Po wdrożeniu odpowiedzialność za efektywność i jakość procesów. Działania optymalizujące i upraszczające procesy.
Zakres obowiązków
Odpowiedzialność za procesy i wymagania narzędziowe

Szkolenia i kursy

2014 – w Q2 staż w Operacji Sprzedaży - Wdrożenia w Sprzedaży w ramach projektu WOW i SOR
2014 - Certyfikat „Yellow Belt Six Sigma” w ramach OPL
2009 - 2010 Cykl szkoleń realizowanych przez - The George Washington University – w ramach Europejskiej Akademii Zarządzania Projektami

o Certyfikat – Project Management - 2010 r
o Zarządzanie ryzykiem
o Opracowywanie harmonogramów i kontrola kosztów
o Zarządzanie projektami

Szkolenie „Skuteczny Menedżer”;
Szkolenie z zakresu obsługi kadrowej pracowników;
Szkolenia w zakresie technik sprzedaży;
Prawo jazdy – kat B.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Jakością, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

literatura, jazda konna

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.