Joanna Dors

Complaints Manager, MoneyGram International
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

MoneyGram International
Complaints Manager
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Customer Experience Manager
RWE Polska S.A.
Customer Contact Center Manager
Bank Millennium S.A.
Kierownik Wydziału Reklamacji
Bank Millennium S.A.
Kierownik Wydziału Call Center

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

42 wszystkich wypowiedzi
6 plusów
Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium. http://www.millenet.pl/
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
dm
dm
Grupa znajomych
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Owczarek Niemiecki
Owczarek Niemiecki
Miłośnicy, szczęśliwi posiadacze i przyjaciele Shepherdów - Łączmy się!
Samochody elektryczne
Samochody elektryczne
Ewolucja czy rewolucja ? Nowa jakość życia czy gadżet...?? Czy kobiety pokochają samochody elektryczne...??? Poznaj nową, fascynującą stronę motoryzacji !
Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie