Umiejętności
Social Media Marketing
Sprzedaż
Reklama
Strategia marketingowa
negocjacje handlowe
Wsparcie sprzedaży
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
Sprzedaż międzynarodowa
New Product Development
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
organizator, Koordynator ds. Promocji
Juwenalia Śląskie 2008
- przygotowanie i prowadzenie konferencji prasowej dotyczącej przebiegu Juwenaliów Śląskich 2008,
- promocja Juwenaliów w mediach i na uczelniach śląskich, kontakty z mediami,
- dbanie o zawartość merytoryczną strony internetowej www.juwenaliaslaskie.pl,
- koordynacja działań związanych z procesem kreacji imprezy.
- promocja Juwenaliów w mediach i na uczelniach śląskich, kontakty z mediami,
- dbanie o zawartość merytoryczną strony internetowej www.juwenaliaslaskie.pl,
- koordynacja działań związanych z procesem kreacji imprezy.
senator
reprezentowanie Studentów UŚ przed najwyższymi władzami Uniwersytetu
Członek Studenckiej Rady Artystycznej
Teatr Śląski
pomoc przy organizowaniu eventów Teatru Śląskiego, współorganizowanie premier studenckich, spotkań z aktorami i realizatorami, promowanie Teatru Śląskiego w środowisku studenckim, tworzenie happeningów, prowadzenie cyklu spotkań na Scenie w Malarni pt. "Kamera.lnie", czyli przeglądu etiud studentów WRiTV;
Szkolenia i kursy
Certyfikowane:
2007 - Public Relations i kontakty z mediami
2007 - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
2008 - Lider idealny czyli zarządzanie pracą zespołu
2007 - Public Relations i kontakty z mediami
2007 - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
2008 - Lider idealny czyli zarządzanie pracą zespołu
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
PR, nowe media, eventy, DJ-ing, muzyka, literatura, film,
Organizacje
Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy "Mosty - Sekcja Medioznawcza",
Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Śląskiego
Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Śląskiego
Inne
- organizacja warsztatów w ramach II Festiwalu Nauki UŚ;
- organizacja II i III Ogólnopolskiej Konferencji Studenckiej Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy "Mosty";
- prowadzenie warsztatów dziennikarskich w śląskich liceach i gimnazjach "PR w instytucjach kultury";
- prowadzenie panelu "Dziennikarstwo internetowe w teorii i praktyce" na Uniwersytecie Wrocławskim;
- uczestnik obozów naukowych:
2005: Strategie promocji i rozwoju miasta Hel, prelegent na ogólnopolskiej konferencji dotyczącej ochrony zabytków militarnych
2006: Dziennikarski w Jeleśni, sekretarz obozowej redakcji;
- Współorganizator imprezy "Masala Attacks! Bollywood w Kwadratach" - Juwenalia Śląskie 2007 i 2008
- organizacja II i III Ogólnopolskiej Konferencji Studenckiej Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy "Mosty";
- prowadzenie warsztatów dziennikarskich w śląskich liceach i gimnazjach "PR w instytucjach kultury";
- prowadzenie panelu "Dziennikarstwo internetowe w teorii i praktyce" na Uniwersytecie Wrocławskim;
- uczestnik obozów naukowych:
2005: Strategie promocji i rozwoju miasta Hel, prelegent na ogólnopolskiej konferencji dotyczącej ochrony zabytków militarnych
2006: Dziennikarski w Jeleśni, sekretarz obozowej redakcji;
- Współorganizator imprezy "Masala Attacks! Bollywood w Kwadratach" - Juwenalia Śląskie 2007 i 2008
Grupy
Absurdalia
Grupa zrzeszające miłośników absurdu, jego tropicieli i przeróżnego autorytamentu prześmiewców dnia codziennego.
Ma także za zadanie promować Festiwal Kultury Absurdalnej odbywający się w listopadz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.