Kamil Machura

wsparcie sprzedaży, handel międzynarodowy, rozwiązania b2b
Sanok, podkarpackie

Umiejętności

Social Media Marketing Sprzedaż Reklama Strategia marketingowa negocjacje handlowe Wsparcie sprzedaży Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa Sprzedaż międzynarodowa New Product Development

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Współwłaściciel
TRAVICE sp. j.
CIARKO Sp. z o.o. S.K.A
Specjalista ds. handlu i marketingu
Fotka.pl sp. z o.o.
Senior Marketing Specialist
Logo
Koordynator ds. promocji
Festiwal Wolnych Ludzi 2008
- promocja festiwalu,
- kontakty z mediami,
- obsługa biura prasowego,
- prowadzenie imprezy Wolna Alternatywa,
Logo
PR Manager
Szafagra! Events
- promocja agencji na zewnątrz,
- kontakty z klientami,
- kreacja i koordynowanie prac nad eventami,
Logo
organizator, Koordynator ds. Promocji
Juwenalia Śląskie 2008
- przygotowanie i prowadzenie konferencji prasowej dotyczącej przebiegu Juwenaliów Śląskich 2008,
- promocja Juwenaliów w mediach i na uczelniach śląskich, kontakty z mediami,
- dbanie o zawartość merytoryczną strony internetowej www.juwenaliaslaskie.pl,
- koordynacja działań związanych z procesem kreacji imprezy.
Logo
Koordynator projektu ze strony SDN "Szatnia"
Festiwal Wolnych Ludzi
Promocja festiwalu w mediach i w przestrzeni miejskiej Katowic.
Logo
Koordynator projektu ze strony SDN "Szatnia"
Festiwal Kultury Absurdalnej "Absurdalia 2007"
Media relations, realizacja dnia wykładowego.
Senat Uniwersytetu Śląskiego
senator
reprezentowanie Studentów UŚ przed najwyższymi władzami Uniwersytetu
Logo
Dział promocji i marketingu
Histmag.org
Public Relations, reklama, fundraising
Samorząd Studencki Uniwersytetu Śląskiego
Przewodniczący Komisji ds. Promocji
koordynacja prac komisji, promocja Samorządu oraz UŚ na targach edukacyjnych, organizacja i reklama spotkań oraz wydarzeń odbywających się z ramienia Samorządu na terenie uczelni, administrowanie portalem www.studenci.us.edu.pl
Logo
dziennikarz - redaktor działu kultura
Histmag.org
organizacja pracy zespołu zajmującego się działem, redagowanie nadesłanych tekstów,
artykuły publicystyczne, recenzje, newsy
Logo
praktykant
Biuro Poselskie Poseł na Sejm RP Jadwigi Wiśniewskiej
analiza druków sejmowych, przygotowywanie treści okolicznościowych wystąpień poselskich, przegląd bieżącej prasy lokalnej i Internetu, rejestracja służbowej korespondencji Biura Poselskiego
Logo
wiceprezes, Koordynator ds. Public Relations
Stowarzyszenie Działań Nietypowych
- organizacja i promocja eventów kulturalnych,
- redagowanie materiałów prasowych, kontakty z mediami
Logo
Członek Studenckiej Rady Artystycznej
Teatr Śląski
pomoc przy organizowaniu eventów Teatru Śląskiego, współorganizowanie premier studenckich, spotkań z aktorami i realizatorami, promowanie Teatru Śląskiego w środowisku studenckim, tworzenie happeningów, prowadzenie cyklu spotkań na Scenie w Malarni pt. "Kamera.lnie", czyli przeglądu etiud studentów WRiTV;
Logo
praktykant
Urząd Miasta Myszków - Wydział Promocji i Rozwoju - Biuro Rzecznika Prasowego
przygotowywanie serwisów i komunikatów prasowych w ramach obowiązków rzecznika prasowego, prowadzenie strony internetowej UM Myszków, przygotowywanie materiałów dla dziennikarzy

Szkolenia i kursy

Certyfikowane:
2007 - Public Relations i kontakty z mediami
2007 - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
2008 - Lider idealny czyli zarządzanie pracą zespołu

Edukacja

Logo
politologia, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

PR, nowe media, eventy, DJ-ing, muzyka, literatura, film,

Organizacje

Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy "Mosty - Sekcja Medioznawcza",
Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Śląskiego

Inne

- organizacja warsztatów w ramach II Festiwalu Nauki UŚ;
- organizacja II i III Ogólnopolskiej Konferencji Studenckiej Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy "Mosty";
- prowadzenie warsztatów dziennikarskich w śląskich liceach i gimnazjach "PR w instytucjach kultury";
- prowadzenie panelu "Dziennikarstwo internetowe w teorii i praktyce" na Uniwersytecie Wrocławskim;
- uczestnik obozów naukowych:
2005: Strategie promocji i rozwoju miasta Hel, prelegent na ogólnopolskiej konferencji dotyczącej ochrony zabytków militarnych
2006: Dziennikarski w Jeleśni, sekretarz obozowej redakcji;
- Współorganizator imprezy "Masala Attacks! Bollywood w Kwadratach" - Juwenalia Śląskie 2007 i 2008

Grupy

56 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Absurdalia
Absurdalia
Grupa zrzeszające miłośników absurdu, jego tropicieli i przeróżnego autorytamentu prześmiewców dnia codziennego. Ma także za zadanie promować Festiwal Kultury Absurdalnej odbywający się w listopadz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
AntyRadio
AntyRadio
Dla wielbicieli i antywielbicieli radia 94.....
ARAM
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
BVS Show Lighting
BVS Show Lighting
Techniczna Obsługa Imprez...