Kamil Lamla

Opiekun Klienta, Hoist Polska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

umiejętność obsługi urządzeń biurowych bardzo dobra znajomość pakietu Office, znajomość języka angielskiego na poziomie BII2 bardzo dobra znajomość komputera i internetu duże zdolności analityczne (członek Mensa) doświadczenie w pracy w zespole

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Opiekun Klienta
Hoist Polska
- nadzór nad realizacją umów i raportowanie bieżących działań,
- operacyjna obsługa Klientów,
- budowanie relacji biznesowych,
- współtworzenie oraz uczestniczenie w procesach biznesowych takich jak opiniowanie oraz tworzenie umów, aneksów, porozumień,
- koordynowanie przestrzegania zapisów umownych,
- kontakt operacyjny oraz relacyjny z Klientami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi,
- uczestniczenie w procesie rozpatrywania reklamacji.
Lindorff S.A.
Manager Projektu
- całościowa kontrola operacyjna oraz biznesowa nad przebiegiem realizacji projektów z sektora bankowego,
- raportowanie działań firmy do Klientów
zewnętrznych,
- nadzorowanie realizacji wykonywania umów między firmą a kontrahentami,
- ustalanie i nadzorowanie wykonania strategii działań na projektach,
- prowadzenie szkoleń portfelowych, z zakresu podstaw prawa bankowego oraz zasad ochrony danych osobowych,
- sporządzanie i przesyłanie do Klientów zestawień pod faktury,
- kontakt operacyjny oraz relacyjny z Klientami firmy,
- tworzenie nowych zestawień, raportów oraz specyfikacji zgodnie z oczekiwaniami Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Kancelaria Prawna RAVEN
Referent ds. administracji i wsparcia procesów windykacji
- sporządzanie raportów statystycznych oraz analitycznych na potrzeby Klientów z sektora bankowego,
- telefoniczna i pisemna współpraca z Bankami w sprawach bieżących,
- rozliczanie pracy pod kątem realizacji umów z Klientami,
- wystawianie faktur na rzecz Kancelarii oraz ewidencjonowanie przychodów,
- kontrola procesu windykacyjnego, ze szczególnym zwróceniem uwagi na proces sądowy oraz polubowny w zakresie prowadzenia rozmów oraz wysyłania korespondencji
Getin Noble Bank S.A.
specjalista ds. windykacji pisemnej
- rozpatrywanie skarg od Klientów holdingu,
- rozpatrywanie skarg od urzędów państwowych takich jak UOKIK, Rzecznicy Konsumentów,
- udzielanie odpowiedzi na pisma Klientów,
- prowadzenie monitoringu spadkobierców,
- bieżąca obsługa dokumentacji bankowej w za-kresie katalogowania i archiwizacji,
- współpraca z innymi departamentami w zakresie sporządzania ekspertyz prawnych.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Bankowość
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Windykacja