Sylwia Zielińska

Opiekun Klienta Nordea Bank Polska
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Team Leader
Welcomebreak Group Limited
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta Indywidualnego
Nordea Bank Polska S. A.
Opiekun Klienta PI/ Opiekun Klienta LB
Obsługa Klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw. Pozyskiwanie Klientów, sprzedaż produktów bankowych. Obsługa systemów bankowych. Kompletowanie dokumentacji kredytowej. Wprowadzanie danych kredytowych, wstępna analiza. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta
Pozyskiwanie Klienta, doradztwo finansowe dotyczące bankowości indywidualnej, sprzedaż produktów bankowych, obsługa po sprzedażowa, osobista opieka nad Klientem od momentu pierwszego kontaktu telefonicznego.
Lukas Bank S.A.
Referent
LUKAS Bank SA
Back office, wprowadzanie umów kredytowych, sprawdzanie pod względem merytorycznym, kontrola jakości dołączonej dokumentacji kredytowej, uruchamianie umów kredytowch, archiwizacja dokumentacji. Wdrażanie nowego systemu bankowego, szkolenia dla pracowników z tego zakresu.
Lukas Bank S.A.
Lider Punktu Obsługi Kredytowej
LUKAS Bank SA
Kierowanie zespołem do 10 osób, przeprowadzanie szkoleń produktowych jak i jakości serwisu, pomoc i wsparcie dla nowo zatrudnionych pracowników, raportowanie dla firmy współpracującej, utrzymywanie sprzedaży na określonym poziomie,
Lukas Bank S.A.
Doradca Klienta
LUKAS Bank SA
Obsługa Klienta, doradztwo, sporządzanie umów kredytowych, obsługa systemów bankowych.

Szkolenia i kursy

-Szkolenie z technik sprzedażowych
-Szkolenie produktowe i sprzedażowe
-Bezpieczeństwo informacji
-Jak zdobyć Klienta i zaprosić na spotkanie
-Akademia inwestycyjna
-Szkolenia produktowe

Edukacja

Logo
Technologia Żywności i Żywienie Człowieka, inżynierskie
Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

-książki historyczno-sensacyjne,
-spacery
-dobra muzyka i film

Inne

Cechy charakteru:
- otwartość na potrzeby Klienta, umiejętność słuchania
- bardzo dobra komunikatywność
- umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków pracy
- duża motywacja do nauki i rozwoju swoich umiejętności
- odpowiedzialność

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A niech to !
A niech to !
Zadaniem grupy jest dać możliwość wypowiedzi uczestnikom na tematy wkurzające !
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ... Grupa dla osób towarzyskich ... Grupa dla ludzi na poziomie ... Grupa dla osób przebojowych ... Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Astrologia  .  Ezoteryka  .  Duchowość . INTERPRETACJE
Astrologia . Ezoteryka . Duchowość . INTERPRETACJE
Na wesoło - astrologicznie - ezoterycznie w Dobrym Duchu, w przyjaznej atmosferze ZAPRASZAMY :O)
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Grupa obecnych i byłych pracowników banków utworzona w celu wymiany doświadczeń i opinii oraz integracji "bankowców" z każdego Banku.
Dzieciaki
Dzieciaki
Grupa traktuje o dzieciakach, tych najmniejszych i tych trochę większych. Dyskutują mamy, babcie, nianie, tatusiowie, nauczyciele oraz wszyscy ci, dla których rozwój dziecka to prawdziwe wyzwanie.
Handel
Handel
Zamieść swoją ofertę. Zamieść zapytanie ofertowe. Reklamujemy się tu do woli.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
LUKAS Bank
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Mobbing
Mobbing
Grupa stanowi forum wymiany informacji, opinii i porad w zakresie mobbingu, dyskryminacji i molestowania.Grupa ma pomagać osobom mobbingowanym, a także wspomagać uczciwych pracodawców.
Po znajomości ...
Po znajomości ...
Realia w Polsce wiemy jakie są, niektórych rzeczy nie można załatwić bez "znajomości" czy też polecenia, a napewno jest łatwiej i prościej gdy się zna kogoś na właściwym miejscu. Kogoś kto pomoże, dor