Wypowiedzi
-
Tylko pozazdrościć :)
-
- 22.01.2016, 09:37
-
Grzegorz - masz rację.
Pozyskiwanie leadów to pewien proces. Z doświadczenia wiem, że te działania, które sa długofalowe, dają najlepsze efekty.
Prawdą też jest, że to element całej układanki, a nie jednorazowego strzału.
Grzegorz S.:
Michał M.:
Czy dla małych podmiotów świadczących usługi jak np. fotografia są firmy, które podejmują się pozyskania leadów? Gdzie rozliczenie jest za lead-a.
Z doświadczenia radzę zwrócić uwagę, czy dana firma generowanie leadów rozumie jako proces, czy też uważa to za autonomiczne, jednorazowe działanie. Pozyskiwanie leadów to tak naprawdę jeden z elementów układanki, która w zamierzeniu ma zakończyć się wystawieniem FV za realizację usługi. Lead więc musi przejść proces "dojrzewania" od stanu danych kontaktowych, poprzez lead marketingowy, aż do leadu sprzedażowego.
Jeżeli poszukujesz rozliczenia CPL to pod uwagę można wziąć firmy zajmujące się marketingiem afiliacyjnym, czy też próbować akcji cross-marketingowych - np. próby dotarcia poprzez mailing reklamowy do bazy sklepu internetowego z akcesoriami foto.
Stosując czysty CPL co prawda nie zapłacisz za wyświetlenia, lecz koszt przygotowania kreacji i landing page trzeba tutaj doliczyć. W przypadku kampanii CPL koniecznie też weryfikuj wyrywkowo leady dostarczane przez partnerów. Koniecznie uwzględnij to działanie w swoich planach. -
Firm jest sporo. Wskazując konkretne narażę się na brak obiektywizmu. Druga kwestia, część firm uzależni współprace, czy testy od budżetu.
Ale jeśli mam rekomendować, to:
Możesz napisać do PJP Media - śmiało mogę ich rekomendować, bo wiem, że wkładają całe serce w pracę z klientem (dane bezpośrednie na priv).
Dalej: redpanda.pl - chłopaki dają radę.
Możesz też napisać do mnie (w moim przypadku, a właściwie mojej firmy [Amnet], będzie decydował budżet - to kwestia związana z przynależnością do grupy mediowej) -
Jeśli chodzi o formularz kontaktowy - to w zależności od branży - to średnio waha się to na poziomie od 20 do 250 PLN (im droższy produkt, tym wyższy koszt leada, ale to nie zasada generalna)
-
Michał pytanie do Ciebie: co jest ledaem? Co chciałbyś osiągnąć z takiej kampanii? Kontakty? Zamówienia?
-
Co do Leadów - trudno oszacować to ot tak. My dla naszych klientów bardzo często stosujemy tylko i wyłącznie retargeting, bazujący na odwiedzinach na stronie www oraz z maillingu (zależy od aktywności klienta)
Na koszt leada wpływa też poziom trudności dokonania konwersji - co jest konwersją. Jednak na podstawie rożnych działań historycznych koszt leada jest na poziomie od 11 do 50 PLN -
Jest praca:
http://www.pracuj.pl/praca/trader-warszawa,oferta,3742735 :) -
Com napisał, napisałem: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kamil-grzeskowiak...
- 12.12.2014, 15:20
-
Biegnę i ja :)
-
Ja piszę bloga http://inthekitchen.pl/ o mojej pasji - gotowaniu:) Zapraszam do komentowania, polubienia, krytyki
-
Rozmowa to zawsze wstęp do czegoś ciekawego.
- 7.10.2013, 09:35
-
Są firmy, które korzystają nawet tutaj w Polsce. Nie będę wymieniał publicznie z nazw. Informacji mogę udzielić na privTen post został edytowany przez Autora dnia 09.07.13 o godzinie 17:02
-
uniontravel.pl
- 6.02.2013, 12:58
-
nad ważnym projektem :)
- 6.02.2013, 12:48