Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu firmowego
- rozwiązywanie trudnych sytuacji związanych z klientami,
- bieżąca kontrola standardów obsługi klienta oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi (coaching sprzedawców),
- rekrutacja personelu i wdrażanie nowych pracowników (szkolenia stanowiskowe),
- motywowanie zespołu, podział obowiązków, grafik pracy, podział premii
- dbałość o dobrą współpracę zespołową i relacje w zespole, rozwiązywanie zaistniałych konfliktów,
- okresowa ocena sprzedawców,
- prowadzenie inwentaryzacji, dostaw, zwrotów, przecen towaru,
- zamówienia towarowe na podstawie analizy sprzedaży,
- sprawy kadrowe (ewidencja czasu pracy, urlopy, zaświadczenia lekarskie, szkolenia bhp, przedłużanie umów),
- sprawozdania finansowe – raporty kasowe w programie Symfonia,
- dbałość o ekspozycję, wygląd sklepu i zespołu.
- bieżąca kontrola standardów obsługi klienta oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi (coaching sprzedawców),
- rekrutacja personelu i wdrażanie nowych pracowników (szkolenia stanowiskowe),
- motywowanie zespołu, podział obowiązków, grafik pracy, podział premii
- dbałość o dobrą współpracę zespołową i relacje w zespole, rozwiązywanie zaistniałych konfliktów,
- okresowa ocena sprzedawców,
- prowadzenie inwentaryzacji, dostaw, zwrotów, przecen towaru,
- zamówienia towarowe na podstawie analizy sprzedaży,
- sprawy kadrowe (ewidencja czasu pracy, urlopy, zaświadczenia lekarskie, szkolenia bhp, przedłużanie umów),
- sprawozdania finansowe – raporty kasowe w programie Symfonia,
- dbałość o ekspozycję, wygląd sklepu i zespołu.
Szkolenia i kursy
2009 – Budujące konflikty, o roli szefa w rozwiązywaniu konfliktów – Pracownia psychologiczna SPOTKANIE
2008 – Techniki sprzedaży III – Hoffmann Consulting
2008 – Przestrzeń dla szefa czyli sztuka delegowania zadań – Pracownia psychologiczna SPOTKANIE
2008 – Perspektywa z lotu ptaka. Zadania menadżera i narzędzia zarządzania ludźmi – Pracownia psychologiczna SPOTKANIE
2006 – Role i zadania kierownika – kim jest szef? – Pracownia Psychologiczna SPOTKANIE,
2005 – „Stawiając na rozwój” czyli jak prowadzić coaching – ANKORA usługi psychologiczne,
2004 – „I co dalej?” czyli osobisty rozwój zawodowy – coaching kierowniczek sklepów - ANKORA usługi psychologiczne,
2004 - Profesjonalna obsługa klienta z elementami technik sprzedaży – INTEGRA Ośrodek Treningów i Konsultacji,
2003 - Profesjonalne techniki sprzedaży – TRENING SYSTEM Systemy szkoleń i integracji.
2008 – Techniki sprzedaży III – Hoffmann Consulting
2008 – Przestrzeń dla szefa czyli sztuka delegowania zadań – Pracownia psychologiczna SPOTKANIE
2008 – Perspektywa z lotu ptaka. Zadania menadżera i narzędzia zarządzania ludźmi – Pracownia psychologiczna SPOTKANIE
2006 – Role i zadania kierownika – kim jest szef? – Pracownia Psychologiczna SPOTKANIE,
2005 – „Stawiając na rozwój” czyli jak prowadzić coaching – ANKORA usługi psychologiczne,
2004 – „I co dalej?” czyli osobisty rozwój zawodowy – coaching kierowniczek sklepów - ANKORA usługi psychologiczne,
2004 - Profesjonalna obsługa klienta z elementami technik sprzedaży – INTEGRA Ośrodek Treningów i Konsultacji,
2003 - Profesjonalne techniki sprzedaży – TRENING SYSTEM Systemy szkoleń i integracji.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
podróże,
fotografia
fotografia
Inne
prawo jazdy kat. B