Umiejętności
Umiejętność analitycznego myślenia
Umiejętność pracy zespołowej
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
Zdolność szybkiego uczenia się
bardzo dobra organizacja pracy
• Znajomość systemów tj.: COMARCH CDN XL, COMARCH Optima oraz Lokalnego i Krajowego Systemu Informatycznego (LSI i KSI);
• Obsługa urządzeń biurowych (skaner, ksero, drukarka, fax, itp.);
• Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
• Zdolność szybkiej analizy sytuacji i podejmowania odpowiedzialności;
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale handlowym, Asystentka w dziale szkoleń
- Realizacja zamówień klientów, jej kontrola, sporządzanie dokumentów handlowych dotyczących między innymi wydawania towarów z magazynu, wystawianie faktur, itp. (praca w programie COMARCH CDN XL), utrzymywanie i budowanie pozytywnych, i długotrwałych relacji z klientami.
- Praca przy projekcie unijnym: „Profesjonalizacja i konkurencyjność – szkolenia specjalistyczne dla instalatorów i projektantów instalacji wodociągowych i grzewczych” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 2.1.1. Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw.
Wykonywanie zadań związanych ze sprawdzaniem prawidłowości dokumentacji unijnej, weryfikacją i przeprowadzaniem badań ankietowych, sporządzanie zestawień oraz analiz wykorzystywanych do raportu z wykonania planu projektu.
- Praca przy projekcie unijnym: „Profesjonalizacja i konkurencyjność – szkolenia specjalistyczne dla instalatorów i projektantów instalacji wodociągowych i grzewczych” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 2.1.1. Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw.
Wykonywanie zadań związanych ze sprawdzaniem prawidłowości dokumentacji unijnej, weryfikacją i przeprowadzaniem badań ankietowych, sporządzanie zestawień oraz analiz wykorzystywanych do raportu z wykonania planu projektu.
Recepcjonistka
Reprezentowanie firmy, przyjmowanie gości, obsługa centrali telefonicznej, wysyłka poczty, organizowanie spotkań (przygotowanie sal, catering itd.), zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby biura, przygotowanie i edycja niezbędnej dokumentacji i raportów zgodnie ze standardami firmy.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biura Zarządu i Centrum Edukacji;
FELBERG Szkoła Języka Angloamerykańskiego Sp. z o.o.
Realizacja zadań skoncentrowanych na zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów, analiza oczekiwań klientów, kompletowanie danych do negocjacji z klientami, sporządzanie zestawień i raportów a także wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
Koordynator ds. organizacji szkoleń i konferencji a także Pracownik ds. administracji i marketingu
FELBERG Szkoła Języka Angloamerykańskiego Sp. z o.o.
Organizacja szkoleń i konferencji, kontrola pracy obiektu szkoleniowego, tworzenie grafików oraz podziału zadań, samodzielne prowadzenie biura, sporządzanie prezentacji, ofert cenowych, kalkulacji jak również zestawień i analiz finansowych, czynny udział w działaniach marketingowych firmy.
Szkolenia i kursy
• październik 2013 r. - „Kontrola i nieprawidłowości z elementami audytu w projektach realizowanych w ramach POIG 2007-2013”;
• czerwiec 2013 r. - „Nieprawidłowości w projektach realizowanych ze środków UE”;
• kwiecień 2013 r. - „Wyodrębniona ewidencja księgowa projektów unijnych”.
• czerwiec 2013 r. - „Nieprawidłowości w projektach realizowanych ze środków UE”;
• kwiecień 2013 r. - „Wyodrębniona ewidencja księgowa projektów unijnych”.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
psychologia, motoryzacja, taniec, film
Inne
Jestem osobą ambitną, kreatywną, samodzielną, cechuje mnie dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych oraz zdolność szybkiego uczenia się i myślenia analitycznego. Chciałabym wykorzystać te atuty w pracy z korzyścią dla firmy i mojego rozwoju zawodowego.
Jeżeli moja oferta uznana zostanie za interesującą to podczas rozmowy kwalifikacyjnej przedstawię swoją osobę oraz sylwetkę zawodową.
Jeżeli moja oferta uznana zostanie za interesującą to podczas rozmowy kwalifikacyjnej przedstawię swoją osobę oraz sylwetkę zawodową.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.