Justyna Babiarz

Specjalista ds. Obsługi Klienta w firmie Synthos S.A.
Oświęcim, małopolskie

Umiejętności

Active Directory IFS Internet Microsoft Office Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Remedy AR System Umiejętności sekretarskie Obsługa klienta

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Synthos SA
Specjalista ds. Obsługi Klienta
obsługa sprzedaży krajowej i eksportu w Polce i Republice Czeskiej:
-przyjmowanie zamówień;
-terminowa realizacja dostaw;
-fakturowanie;
-przygotowywanie raportów;
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent ds. Wsparcia Technicznego

Edukacja

Logo
International Business, magisterskie
Ecole Supérieure de Commerce de Clermont-Ferrand
Logo
międzynarodowe stosunki gospodarcze i polityczne, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Inne

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.