Wypowiedzi
-
Podbijam wątek... znów widziałem prezentację tych wózków. Sprzedawca wychwala pod niebiosa, ale jakoś nie słyszałem do tej pory, żeby ktokolwiek na naszym rynku używał...
Może teraz ktoś zabierze głos? -
Witam!
Czy ktoś z Państwa korzysta/korzystał z wózków widłowych z przegubem marki Bendi? Właśnie wygooglałem, że mogą pracować w korytarzach ok. 1,60m. Jak się sprawują? Jak z awaryjnością?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje zwrotne.
Dzięki i pozdrawiam! -
Witam!
Pytanie tylko jak wysoka jest stawka o której Pan pisze. Zapraszam na priv z ofertą konkretnej stawki...
Pozdrawiam! -
i owszem... póki co bez skutku, ale zapewne to jeszcze nie ostatnie słowo... i Rabena i nasze ;-)
-
Pomysł godny uwagi i sprawdzenia. Dzięki za wszelkie uwagi, sugestie i propozycje.
Pozdrawiam! -
Witam!
Dzięki za wszelkie uwagi i sugestie. Chyba jednak trzeba będzie szukać oszczędności gdzie indziej.
Pozdrawiam! -
Umowa z jednym przewoźnikiem... Jak na razie nikt nie potrafi go "przebić"...
-
Witam! Stoję przed następującym problemem: Muszę obniżyć koszt transportu towaru z Niemiec (Kaiserslautern) do Lubartowa (20km na północ od Lublina). Aktualnie towar jeździ na paletach, jeden ładunek (33 palety) to ok. 80m3 i ok. 7.000kg. Sprawdziłem opcję transportu koleją, ale ze względu na wysokość stawek nie wygląda to rewelacyjnie. Towar jest aktualnie pakowany na podwyższone naczepy na paletach euro. Kalkulowaliśmy już zestawy 38 paletowe, ale i to nie przyniosło oczekiwanego efektu (przyrost kosztu przekraczał przyrost objętości/wartości towaru). Dodatkowo miewaliśmy problemy z dostępnością takich aut. Zastanawiam się jeszcze nad opcją pakowania kartonów bez palet, ale w takim wypadku dochodzi koszt załadunku i rozładunku (nie wspominając o negocjowaniu tego rozwiązania z dostawcą). Ze względu na dość duży rozmiar kartonów (24szt na palecie o wysokości 2,50m) nie spodziewam się tu wielkiego potencjału do oszczędności. Dodam tylko, że globalny wolumen tego typu dostaw to ok 80-160 m3/tydzień. Szczerze mówiąc nie widzę żadnych opcji, ale być może wtłoczyłem się w jakiś schemat myślenia, z którego nie mogę się wyrwać... Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne podpowiedzi. Dzięki i pzdrv!
-
Witam!
Towar jest aktualnie pakowany na podwyższone naczepy na paletach euro.
Kalkulowaliśmy już zestawy 38 paletowe, ale i to nie przyniosło oczekiwanego efektu (przyrost kosztu przekraczał przyrost objętości/wartości towaru). Dodatkowo miewaliśmy problemy z dostępnością takich aut.
Zastanawiam się jeszcze nad opcją pakowania kartonów bez palet, ale w takim wypadku dochodzi koszt załadunku i rozładunku (nie wspominając o negocjowaniu tego rozwiązania z dostawcą). Ze względu na dość duży rozmiar kartonów (24szt na palecie o wysokości 2,50m) nie spodziewam się tu wielkiego potencjału do oszczędności.
Dodam tylko, że globalny wolumen tego typu dostaw to ok 80-160 m3/tydzień.
Szczerze mówiąc nie widzę żadnych opcji, ale być może wtłoczyłem się w jakiś schemat myślenia, z którego nie mogę się wyrwać...
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne podpowiedzi.
Dzięki i pzdrv! -
Witam! Stoję przed następującym problemem: Muszę obniżyć koszt transportu towaru z Niemiec (Kaiserslautern) do Lubartowa (20km na północ od Lublina). Aktualnie towar jeździ na paletach, jeden ładunek (33 palety) to ok. 80m3 i ok. 7.000kg. Sprawdziłem opcję transportu koleją, ale ze względu na wysokość stawek nie wygląda to rewelacyjnie. Czy ktoś ma może jakiś inny pomysł?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce
-
Witam!
A ja po przeszło 18 latach bujania po scenach z ZPiT 'Lublin' wrzuciłem na luz i od czasu do czasu udzielam się jako Old-Boy :)
Ech... łezka się w oku kręci na wspomnienie dawnych, dobrych czasów...
Pozdruffka dla wszystkich!