Umiejętności
Zarządzanie kapitałem
Prawo bankowe
Zarządzanie Marką
Coaching
Ryzyko kredytowe
CRM Program Management
Sprzedaż bezpośrednia
Doradztwo finansowe
Inwestycje
Kluczowi klienci
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Klienci indywidualni
Sprzedaż detaliczna
Budowanie zepołu
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
windykacja należności
wysoka kultura osobista oraz cierpliwość i asertywność
restrukturyzacja i optymalizacja kosztów
Techniki motywacji zespołu sprzedażowego
e-simple
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału
- nadzór i kontrola nad działalnością podległej placówki,
- organizowanie pracy placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi,
- zarządzanie czynnościami administracyjno-gospodarczymi w podległej placówce,
- nadzór nad procesami adaptacji pracowników,
- realizacja działań polityki personalnej,
- kontrola wewnętrzna,
- sporządzanie raportów i sprawozdań związanych z działalnością placówki,
- realizacja planów sprzedażowych placówki,
- nadzór nad sprzedażą produktów z zastosowaniem sprzedaży wiązanej,
- analiza ryzyka kredytowego,
- realizacja zadań z zakresu procesu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Kasę Wspólnota, w tym także produkty ubezpieczeniowe,
- prowadzenie działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży,
- nawiązywanie współpracy z firmami zewnętrznymi, stowarzyszeniami oraz instytucjami kulturalno-oświatowymi,
- uczestnictwo i reprezentacja firmy na spotkaniach zewnętrznych,
- aktywne pozyskiwanie Klienta oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji,
- nadzór nad reklamacjami Członków Kasy oraz kierowanie ich do odpowiednich komórek,
- prowadzenie działań mających na celu zbicie wskaźnika przeterminowanych pożyczek w placówce,
- nadzór nad procesem windykacji oraz restrukturyzacji w placówce,
- przeprowadzanie spotkań motywujących w Oddziale,
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach z kierownictwem regionu.
Obsługa m.in. systemu:
* SKOKCOM,
* CEAD,
* Lotus Notes, Zimbra,
* CRM,
* e-Simple,
* sDesk.
- organizowanie pracy placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi,
- zarządzanie czynnościami administracyjno-gospodarczymi w podległej placówce,
- nadzór nad procesami adaptacji pracowników,
- realizacja działań polityki personalnej,
- kontrola wewnętrzna,
- sporządzanie raportów i sprawozdań związanych z działalnością placówki,
- realizacja planów sprzedażowych placówki,
- nadzór nad sprzedażą produktów z zastosowaniem sprzedaży wiązanej,
- analiza ryzyka kredytowego,
- realizacja zadań z zakresu procesu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Kasę Wspólnota, w tym także produkty ubezpieczeniowe,
- prowadzenie działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży,
- nawiązywanie współpracy z firmami zewnętrznymi, stowarzyszeniami oraz instytucjami kulturalno-oświatowymi,
- uczestnictwo i reprezentacja firmy na spotkaniach zewnętrznych,
- aktywne pozyskiwanie Klienta oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji,
- nadzór nad reklamacjami Członków Kasy oraz kierowanie ich do odpowiednich komórek,
- prowadzenie działań mających na celu zbicie wskaźnika przeterminowanych pożyczek w placówce,
- nadzór nad procesem windykacji oraz restrukturyzacji w placówce,
- przeprowadzanie spotkań motywujących w Oddziale,
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach z kierownictwem regionu.
Obsługa m.in. systemu:
* SKOKCOM,
* CEAD,
* Lotus Notes, Zimbra,
* CRM,
* e-Simple,
* sDesk.
Opiekun Finansowy
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych,
- sprzedaż produktów z zastosowaniem transakcji wiązanej,
- aktywne pozyskiwanie nowych Członków,
- bezpośrednia obsługa Członków w tym także telefoniczna,
- obsługa kasowa Członków,
- sprzedaż ubezpieczeń,
- obsługa przekazów pieniężnych Western-Union,
- obsługa przelewów Bill-Bird,
- aktualizacja ofert w placówce,
- przeprowadzanie akcji marketingowych,
- realizacja obowiązków kierowniczych w trakcie nieobecności K.O.
* szkolenie antynapadowe,
* szkolenie z rozpoznawania polskich znaków płatniczych,
* szkolenie z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy,
* szkolenie z ratownictwa przedmedycznego,
* szkolenie z zakresu skutecznej sprzedaży oraz kierunków rozwoju produktów ubezpieczeniowych,
* szkolenie dot. profesjonalnej obsługi Klienta (bezpośredniej i telefonicznej),
* obsługa przelewów Bill-Bird,
* obsługa przelewów Western-Union,
- sprzedaż produktów z zastosowaniem transakcji wiązanej,
- aktywne pozyskiwanie nowych Członków,
- bezpośrednia obsługa Członków w tym także telefoniczna,
- obsługa kasowa Członków,
- sprzedaż ubezpieczeń,
- obsługa przekazów pieniężnych Western-Union,
- obsługa przelewów Bill-Bird,
- aktualizacja ofert w placówce,
- przeprowadzanie akcji marketingowych,
- realizacja obowiązków kierowniczych w trakcie nieobecności K.O.
* szkolenie antynapadowe,
* szkolenie z rozpoznawania polskich znaków płatniczych,
* szkolenie z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy,
* szkolenie z ratownictwa przedmedycznego,
* szkolenie z zakresu skutecznej sprzedaży oraz kierunków rozwoju produktów ubezpieczeniowych,
* szkolenie dot. profesjonalnej obsługi Klienta (bezpośredniej i telefonicznej),
* obsługa przelewów Bill-Bird,
* obsługa przelewów Western-Union,
Doradca Klienta
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych,
- bieżąca obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego,
- pozyskiwanie nowych Klientów indywidualnych,
- pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych,
- spotkania ofertowe w Zakładach Obniżonego Ryzyka,
- opieka oraz raportowanie działań w pozyskanych ZORach,
- przeprowadzanie prezentacji dotyczących usług finansowych w firmach,
- aktywne nawiązywanie współpracy z zakładami zewnętrznymi, instytucjami kulturowymi
- współpraca z pośrednikami,
- dbanie o wizerunek firmy oraz o dobre relacje z Klientami,
- nadzór nad dokumentacją placówki,
- udział oraz planowanie akcji marketingowych,
- tworzenie ofert produktowych,
- tworzenie multimedialnych prezentacji produktowych.
- bieżąca obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego,
- pozyskiwanie nowych Klientów indywidualnych,
- pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych,
- spotkania ofertowe w Zakładach Obniżonego Ryzyka,
- opieka oraz raportowanie działań w pozyskanych ZORach,
- przeprowadzanie prezentacji dotyczących usług finansowych w firmach,
- aktywne nawiązywanie współpracy z zakładami zewnętrznymi, instytucjami kulturowymi
- współpraca z pośrednikami,
- dbanie o wizerunek firmy oraz o dobre relacje z Klientami,
- nadzór nad dokumentacją placówki,
- udział oraz planowanie akcji marketingowych,
- tworzenie ofert produktowych,
- tworzenie multimedialnych prezentacji produktowych.
Menager
Klub Zwierciadło
- opracowanie i rozwijanie strategii rozwoju klubu,
- zarządzanie promocją i reklamą,
- zarządzanie personelem,
- planowanie efektywnej pracy podległego zespołu,
- ustalanie grafików,
- motywowanie pracowników,
- nadzór nad obsługą Klienta oraz zwiększanie sprzedaży,
- nadzór oraz prowadzenie koncertów, imprez tematycznych, wieczorków poetyckich/ teatralnych, spotkań autorskich, itp.
- kontakt z mediami,
- optymalizacja kosztów działania lokalu,
- rozliczenia finansowe,
- monitorowanie działań konkurencji,
- negocjacje z partnerami strategicznymi.
* współpraca z Urzędem Miasta w zakresie kulturalnym,
* współpraca z Rondem Music w zakresie organizacji koncertów,
* redagowanie i przekazywanie informacji z bieżących wydarzeń w klubie,
* kurs baristy,
* kurs obsługi kasy fiskalnej,
- zarządzanie promocją i reklamą,
- zarządzanie personelem,
- planowanie efektywnej pracy podległego zespołu,
- ustalanie grafików,
- motywowanie pracowników,
- nadzór nad obsługą Klienta oraz zwiększanie sprzedaży,
- nadzór oraz prowadzenie koncertów, imprez tematycznych, wieczorków poetyckich/ teatralnych, spotkań autorskich, itp.
- kontakt z mediami,
- optymalizacja kosztów działania lokalu,
- rozliczenia finansowe,
- monitorowanie działań konkurencji,
- negocjacje z partnerami strategicznymi.
* współpraca z Urzędem Miasta w zakresie kulturalnym,
* współpraca z Rondem Music w zakresie organizacji koncertów,
* redagowanie i przekazywanie informacji z bieżących wydarzeń w klubie,
* kurs baristy,
* kurs obsługi kasy fiskalnej,
Doradca Klienta
F.H.U. Edyta Gniecka
- zarządzanie podległym personelem,
- rekrutacja pracowników,
- utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- udział oraz planowanie akcji marketingowych; mikromarketing,
- coaching pracowników,
- realizacja oraz koordynacja planu sprzedaży,
- obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego,
- aktywna sprzedaż produktów kredytowych,
- szczególny nadzór oraz prowadzenie kredytów samochodowych,
- aktywna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych,
- przeprowadzanie prezentacji dotyczących usług finansowych w szkołach
* Warsztaty ukończone certyfikatem z Efektywnej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku.
* Kurs ukończony certyfikatem z Technik sprzedaży bezpośredniej.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy eKonto w III Lidze Akcji Sprzedażowej sieci Aspiro, w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec 2010 r.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy Rachunku mBiznes, II miejsce, Region Śląski.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy Rachunku eKonto, II miejsce, Region Śląski.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy Kredytów Gotówkowych, II miejsce, Region Śląski.
- rekrutacja pracowników,
- utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- udział oraz planowanie akcji marketingowych; mikromarketing,
- coaching pracowników,
- realizacja oraz koordynacja planu sprzedaży,
- obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego,
- aktywna sprzedaż produktów kredytowych,
- szczególny nadzór oraz prowadzenie kredytów samochodowych,
- aktywna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych,
- przeprowadzanie prezentacji dotyczących usług finansowych w szkołach
* Warsztaty ukończone certyfikatem z Efektywnej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku.
* Kurs ukończony certyfikatem z Technik sprzedaży bezpośredniej.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy eKonto w III Lidze Akcji Sprzedażowej sieci Aspiro, w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec 2010 r.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy Rachunku mBiznes, II miejsce, Region Śląski.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy Rachunku eKonto, II miejsce, Region Śląski.
* Dyplom dla Najlepszego Sprzedawcy Kredytów Gotówkowych, II miejsce, Region Śląski.
Pracownik biurowy/ sekretarka
F.U.H. Perfekt
- obsługa oraz monitorowanie przebiegu poczty,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- obsługa Klienta zagranicznego,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- organizacja oraz koordynacja pracy w dziale sprzedaży,
- uczestnictwo w formie tłumacza oraz mediatora na spotkaniach zagranicznych.
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- obsługa Klienta zagranicznego,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- organizacja oraz koordynacja pracy w dziale sprzedaży,
- uczestnictwo w formie tłumacza oraz mediatora na spotkaniach zagranicznych.
Szkolenia i kursy
- Szkolenie Kamili Rowińskiej "Kobieta Niezależna".
- "Skuteczna sprzedaż oraz kierunki rozwoju produktów ubezpieczeniowych", 2014 r.,
- Szkolenie ubezpieczeniowe SKOK Ubezpieczenia, 2013/2014.
- Szkolenie z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy, 2014r.,
- Kurs obsługi przelewów Bill-Bird, 2014r.,
- Kurs obsługi przekazów Western Union, 2013r.,
- Szkolenie z ratownictwa przedmedycznego, 2013 r.,
- Licencja: ubezpieczenia KFN 2010 r.,
- Warsztaty z "Efektywnej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku", 2010 r.,
- Szkolenie z technik sprzedaży 2010 r.
- Kurs obsługi kasy fiskalnej 2006 r.,
- "Skuteczna sprzedaż oraz kierunki rozwoju produktów ubezpieczeniowych", 2014 r.,
- Szkolenie ubezpieczeniowe SKOK Ubezpieczenia, 2013/2014.
- Szkolenie z zakresu przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy, 2014r.,
- Kurs obsługi przelewów Bill-Bird, 2014r.,
- Kurs obsługi przekazów Western Union, 2013r.,
- Szkolenie z ratownictwa przedmedycznego, 2013 r.,
- Licencja: ubezpieczenia KFN 2010 r.,
- Warsztaty z "Efektywnej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku", 2010 r.,
- Szkolenie z technik sprzedaży 2010 r.
- Kurs obsługi kasy fiskalnej 2006 r.,
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Przedszkola
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Zainteresowania
Czytam, czytam i jeszcze raz czytam - uwielbiam polski, czysto polski język. :)
Organizacje
- WOŚP, 2011 r.,
- WOŚP, 2003 r.
- WOŚP, 2003 r.
Inne
Całkiem nieźle wychodzi mi pisanie i redagowanie tekstów.
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Efektywne biuro
Podpowiadamy jak efektywnie prowadzić biuro i obniżyć koszty firmy - wskazówki oraz podpowiedzi od Decus (http://www.decusdruk.pl/).
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.