Umiejętności
Microsoft Office
umiejętność szybkiego uczenia się
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Administracyjny
Ośrodek Pielęgniarstwa "Pomoc w zdrowiu i w chorobie" Sp. z o.o.
• organizacja sprawnej pracy placówki medycznej poprzez tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur obowiązujących w firmie
• optymalizacja procesów i kosztów zarządzania majątkiem firmy
• koordynacja pracy podległych działów (np. dział: recepcyjny, personalny, magazyn)
• nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem
• organizowanie pracy firm współpracujących (np. podmiotów medycznych, firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
• rozliczanie kontraktu z NFZ oraz audytowanie poprawności finansowej placówki
• wpływanie na budowanie właściwego obrazu firmy w oczach pacjentów
• stworzenie sprawnego systemu zarządzania podmiotem medycznym
• optymalizacja procesów i kosztów zarządzania majątkiem firmy
• koordynacja pracy podległych działów (np. dział: recepcyjny, personalny, magazyn)
• nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem
• organizowanie pracy firm współpracujących (np. podmiotów medycznych, firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
• rozliczanie kontraktu z NFZ oraz audytowanie poprawności finansowej placówki
• wpływanie na budowanie właściwego obrazu firmy w oczach pacjentów
• stworzenie sprawnego systemu zarządzania podmiotem medycznym
Audytor Jakości
Ośrodek Pielęgniarstwa "Pomoc w zdrowiu i w chorobie" Sp. z o.o.
• nadzór nad procesami i działaniami dot. jakości (księgą jakości, procedurami i innymi wytycznymi sytemu zarządzania, wprowadzonymi w firmie) oraz normą ISO (nowymi wydaniami)
• badanie jakości oferowanych usług medycznych oraz zapewnienie ich ciągłości
• identyfikacja zagrożeń występujących w procesach oraz wprowadzanie schematów potrzebnych do ich rozwiązania
• wprowadzenie rozwiązań biznesowych potrzebnych do polepszania jakości usług medycznych oraz środowiska pracy
• koordynacja procesów IT (współpraca z firmami zewnętrznymi
• dostarczającymi rozwiązania IT, wdrażanie procesów IT zgodnych z procedurami, nadzór nad ochroną danych osobowych w procesach IT, przygotowywanie schematów działań w przypadku wystąpienia awarii)
• przeprowadzanie okresowych auditów wewnętrznych w zakładzie pracy, sprawdzających funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (SZJ)
• analiza systemu i polityki jakości w firmie
• przedstawienie oceny, opinii i rozwiązanie dotyczących funkcjonowania SZJ
• przygotowanie firmy do auditów zewnętrznych jednostki certyfikującej
• wdrożenie system zarządzania
• zapewnienie procesów potrzebnych w systemie zarządzania jakością
• przedstawianie najwyższemu kierownictwu sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z ich doskonaleniem
• zapewnienie upowszechniania w całej organizacji świadomości dotyczącej wymagań klienta
• określenie potrzeb i oczekiwań klientów i innych stron zainteresowanych
• ustanowienie w organizacji polityki jakości i celów dotyczących jakości
• określenie procesów i odpowiedzialności niezbędnych do osiągnięcia celów dotyczących jakości
• określenie i zapewnienie zasobów niezbędnych do osiągnięcia celów dotyczących jakości
• ustanowienie metod pomiaru skuteczności i efektywności każdego procesu
• zastosowanie tych pomiarów do określenia skuteczności i efektywności każdego procesu
• określenie środków zapobiegających niezgodnościom i eliminujących ich przyczyny
• ustanowienie i zastosowanie procesu ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością
• doradzanie i motywowanie kierownictwa i załogi
• określenie potrzeb klientów i innych zainteresowanych stron w celu ustanowienia zamierzeń i celów jakościowych organizacji
• pomoc w ustanowieniu polityki jakości,
• zdefiniowanie procesów w organizacji i ustalenie powiązań między nimi
• określenie metod pomiaru skuteczności procesów (wraz z ciągłym doskonaleniem)
• określenie odpowiedzialności,
• określenie zasobów niezbędnych do dokumentowania, wdrożenia i doskonalenia systemu
• opracowanie harmonogramu wdrożenia systemu
• prowadzenie lub zorganizowanie niezbędnych szkoleń
• nadzorowanie prac wdrożeniowych (zgodnie z harmonogramem)
• sprawdzanie systemowego prowadzenia procesów
• sprawdzanie właściwego zastosowania i obiegu dokumentacji
• decydowanie o ew. zmianach w prowadzeniu procesu, metodach ich monitorowania oraz zmianach w dokumentacji oraz nadzorowanie realizacji tych postanowień
• przeprowadzenie, nadzór auditów wstępnych
• współpraca z jednostką certyfikującą,
• pełnienie funkcji przedstawiciela audytowanego podczas auditu certyfikacyjnego
• badanie jakości oferowanych usług medycznych oraz zapewnienie ich ciągłości
• identyfikacja zagrożeń występujących w procesach oraz wprowadzanie schematów potrzebnych do ich rozwiązania
• wprowadzenie rozwiązań biznesowych potrzebnych do polepszania jakości usług medycznych oraz środowiska pracy
• koordynacja procesów IT (współpraca z firmami zewnętrznymi
• dostarczającymi rozwiązania IT, wdrażanie procesów IT zgodnych z procedurami, nadzór nad ochroną danych osobowych w procesach IT, przygotowywanie schematów działań w przypadku wystąpienia awarii)
• przeprowadzanie okresowych auditów wewnętrznych w zakładzie pracy, sprawdzających funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (SZJ)
• analiza systemu i polityki jakości w firmie
• przedstawienie oceny, opinii i rozwiązanie dotyczących funkcjonowania SZJ
• przygotowanie firmy do auditów zewnętrznych jednostki certyfikującej
• wdrożenie system zarządzania
• zapewnienie procesów potrzebnych w systemie zarządzania jakością
• przedstawianie najwyższemu kierownictwu sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z ich doskonaleniem
• zapewnienie upowszechniania w całej organizacji świadomości dotyczącej wymagań klienta
• określenie potrzeb i oczekiwań klientów i innych stron zainteresowanych
• ustanowienie w organizacji polityki jakości i celów dotyczących jakości
• określenie procesów i odpowiedzialności niezbędnych do osiągnięcia celów dotyczących jakości
• określenie i zapewnienie zasobów niezbędnych do osiągnięcia celów dotyczących jakości
• ustanowienie metod pomiaru skuteczności i efektywności każdego procesu
• zastosowanie tych pomiarów do określenia skuteczności i efektywności każdego procesu
• określenie środków zapobiegających niezgodnościom i eliminujących ich przyczyny
• ustanowienie i zastosowanie procesu ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością
• doradzanie i motywowanie kierownictwa i załogi
• określenie potrzeb klientów i innych zainteresowanych stron w celu ustanowienia zamierzeń i celów jakościowych organizacji
• pomoc w ustanowieniu polityki jakości,
• zdefiniowanie procesów w organizacji i ustalenie powiązań między nimi
• określenie metod pomiaru skuteczności procesów (wraz z ciągłym doskonaleniem)
• określenie odpowiedzialności,
• określenie zasobów niezbędnych do dokumentowania, wdrożenia i doskonalenia systemu
• opracowanie harmonogramu wdrożenia systemu
• prowadzenie lub zorganizowanie niezbędnych szkoleń
• nadzorowanie prac wdrożeniowych (zgodnie z harmonogramem)
• sprawdzanie systemowego prowadzenia procesów
• sprawdzanie właściwego zastosowania i obiegu dokumentacji
• decydowanie o ew. zmianach w prowadzeniu procesu, metodach ich monitorowania oraz zmianach w dokumentacji oraz nadzorowanie realizacji tych postanowień
• przeprowadzenie, nadzór auditów wstępnych
• współpraca z jednostką certyfikującą,
• pełnienie funkcji przedstawiciela audytowanego podczas auditu certyfikacyjnego
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości