Joanna Szelerska

Marketing to moja pasja :)
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

E-mail marketing Marketing Social Media Social Media Marketing Sprzedaż przywództwo w zespole Strategia marketingowa Marketing internetowy zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Sumienność odpowiedzialność Badania marketingowe Market Research and Analyses

Języki

hiszpański
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fair Play Group
Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju
Logo
Kierownik ds. Marketingu
DIVERTIDA Sp. z o.o.
Freelancer
EKOPLON SA
Kierownik Działu Marketingu
Logo
Manager ds. marketingu i reklamy
IT SYSTEM
Logo
Marketing Manager
INZAR S.L - Hiszpania

Szkolenia i kursy

- Google Adwords,
- Google Adwords Ads
- Google Analitics
- Zakupy Google
- Social Media Manager
- wiele innych z zakresu Marketingu i Social Media

Edukacja

Logo
Ekonomia/Gospodarka Międzynarodowa, doktorat
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie, MBA
Escuela Europea de Negocios en Aragón
Logo
Socjologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

podróże, narty, marketing, film, muzyka

Grupy

A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Analizy gospodarcze i sektorowe
Analizy gospodarcze i sektorowe
Analizy gospodarcze i sektorowe
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Business Women Club POZNAŃ
Business Women Club POZNAŃ
Klub, dla kobiet, które mimo tego, że mężczyźni zawsze mają lepsze posady i wynagrodzenie – dążą do swoich pragnień, marzeń i... idei, stąpając twardo obcasem po ziemi.
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
GLION
GLION
Grupa użytkowników goldenline w największych społecznościach biznesowych na świecie.