Joanna Stankiewicz-Trzaskawka

Terapeuta wielofunkcyjny zaburzeń neurorozwojowych, wykładowca akademicki, pedagog specjalny, dyrektor .

Wypowiedzi

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Nauczycielki Przedszkola w temacie Wrocław- Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w...
    13.08.2014, 13:42

    Jako pedagog specjalny, terarapeuta zaburzeń neurorozwojowych serdecznie polecam Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”. Polecam szczególnie terapeutom, logopedom, którzy wspomagają dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Po dwóch latach pracy podejściem HANDLE ® staram się aby Wrocław mógł podzielić się tą wiedzą dalej.
    Pozdrawiam.

    HANDLE ® - 13.09.2014
    Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency.

    INTEGRACYJNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
    PUCHATKOWA ZAŁOGA i lek. MARIA DĄBROWSKA JĘDRAL
    zapraszają na
    Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach
    ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”.

    Termin: 13 wrzesień 2014, godz. 9-17:00
    Adresaci: pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele, fizjoterapeuci, osoby pracujące z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, rodzice i opiekunowie.
    Prowadzenie: Maria Dąbrowska- Jędral, lekarz, certyfikowany Skriner HANDLE,
    certyfikowany Instruktor HANDLE I stopnia
    Liczba miejsc: 25
    Cena: dla profesjonalistów 370 zł, dla rodziców / opiekunów 320 zł
    Wpisowe : 100 zł
    Miejsce: Adres
    Organizator: mgr Joanna Stankiewicz, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń neurorozwojowych, dyrektor integracyjnego przedszkola Puchatkowa Załoga we Wrocławiu

    Całkowity koszt szkolenia powinien zostać uregulowany do 2 tyg. przed terminem szkolenia.
    Kontakt: 607073101, mgr Joanna Stankiewicz

    JAK ZAPISAĆ SIĘ NA KURS ?

    Zgłoszenia na adres mailowy: joasia.stankiewicz@gmail.com z dopiskiem w tytule- HANDLE -Wrzesień.
    Po zgłoszeniu woli udziału otrzymają państwo kartę zgłoszeniową, z prośbą o wypełnienie danych osobowych
    i dane do przelewu.

    Pierwszeństwo mają chętni, którzy nie dostali się na poprzednią edycję kursu we Wrocławiu.

    W cenę kursu wliczone są materiały, kawa, herbata, woda, przekąski.

    Celem kursu jest zapoznanie uczestników z filozofią HANDLE oraz jej podstawowymi zasadami, jak również przedstawienie ich zastosowania w praktyce codziennego życia i pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Uczestnicy szkolenia poznają i nauczą się wykonywać podstawowe ćwiczenia HANDLE, zrozumieją współzależności i powiązania w obrębie układu nerwowego i całego organizmu oraz nauczą się odczytywać oznaki napięcia w układzie nerwowym.

    PLAN KURSU

    Historia The HANDLE INSTITUTE/ INSTYTUTU HANDLE
    Podstawy HANDLE i ich związek ze spektrum autyzmu.
    Ćwiczenia HANDLE - możliwe modyfikacje i poszukiwania odpowiednich form w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb.
    Środowisko wewnętrzne i zewnętrzne oraz jego znaczenie.

    O HANDLE:
    • podejście systemowe: zintegrowana wiedza z różnych dyscyplin, dziedziczność, warunki socjalne, sytuację w rodzinie, styl życia, sposób odżywiania
    • zachowanie jako komunikat
    • priorytety uwagi i bezpieczeństwo
    • indywidualne różnice w zachowaniach ludzi
    • bezpośrednia komunikacja z klientem niezależnie od jego wieku czy domniemanych umiejętności
    • dostrzeganie czynników emocjonalnych i społecznych jako uzupełnienia do etapów rozwoju w celu wzmocnienia układu nerwowego i ochrony psychiki
    • ocena przez obserwację
    • plastyczność układu nerwowego, powstawanie synaps jako procesy towarzyszące w ciągu całego życia, dzięki którym mózg stale się rozwija i zmienia w reakcji na czynniki środowiskowe
    • rola żywienia w rozwoju układu nerwowego
    • zorganizowany ruch oraz bodźce wspierane przez optymalne środowisko wpływają na biochemię mózgu, pomagają formować jego strukturę i organizują procesy myślowe
    • siła i użyteczność próby mentalnej
    • układy poddane stresowi nie wzmacniają się i często się blokują
    • układy zużywają tylko niezbędną ilość energii (przy możliwie najmniejszej ilości zasobów), z jak najmniejszą dawką stresu, aby uzyskać oczekiwane rezultaty
    • Łagodne Wzmocnienie® jest kluczem do efektywnego funkcjonowania
    • Opukiwanie twarzy
    • Zakręcona słomka
    • Masaż kręgosłupa dwoma palcami
    • Siłowanie palcami
    • Opukiwanie głowy
    • Dmuchana piłka

    Autorką Podejścia HANDLE ® JEST JUDITH BLUESTONE (1944– 2008), kobieta która zatriumfowała nad własnymi trudnościami związanymi z autyzmem. Założycielka i dyrektorka The HANDLE Institute.
    Akronim HANDLE ® oznacza Holistyczne Podejście do Neurorozwoju i Efektywnego Uczenia się.
    Dotyczy podstawowych przyczyn szerokiego zakresu zaburzeń rozwoju układu nerwowego, trudności w uczeniu się i zaburzeń funkcjonalnych.
    HANDLE ® oferuje narzędzia dla klientów i opiekunów do interakcji w nieinwazyjny, delikatny sposób uwzględniając indywidualne możliwości układów neurorozwojowych. Jest to bardzo skuteczne, systemowe podejście, pomagające odkryć możliwości klienta.

    Zapraszamy

    mgr Joanna Stankiewicz i lek. Maria Dąbrowska Jędral

    Więcej o HANDLE: znajdą państwo na stronie :

    http://handle.org
    http://fundacjarozwiazacautyzm.pl
    http://puchatkowazaloga.com

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie M.Montessori w temacie Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach ze...
    13.08.2014, 13:40

    Jako pedagog specjalny, terarapeuta zaburzeń neurorozwojowych serdecznie polecam Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”. Polecam szczególnie terapeutom, logopedom, którzy wspomagają dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Po dwóch latach pracy podejściem HANDLE ® staram się aby Wrocław mógł podzielić się tą wiedzą dalej.
    Pozdrawiam.

    HANDLE ® - 13.09.2014
    Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency.

    INTEGRACYJNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
    PUCHATKOWA ZAŁOGA i lek. MARIA DĄBROWSKA JĘDRAL
    zapraszają na
    Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach
    ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”.

    Termin: 13 wrzesień 2014, godz. 9-17:00
    Adresaci: pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele, fizjoterapeuci, osoby pracujące z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, rodzice i opiekunowie.
    Prowadzenie: Maria Dąbrowska- Jędral, lekarz, certyfikowany Skriner HANDLE,
    certyfikowany Instruktor HANDLE I stopnia
    Liczba miejsc: 25
    Cena: dla profesjonalistów 370 zł, dla rodziców / opiekunów 320 zł
    Wpisowe : 100 zł
    Miejsce: Adres
    Organizator: mgr Joanna Stankiewicz, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń neurorozwojowych, dyrektor integracyjnego przedszkola Puchatkowa Załoga we Wrocławiu

    Całkowity koszt szkolenia powinien zostać uregulowany do 2 tyg. przed terminem szkolenia.
    Kontakt: 607073101, mgr Joanna Stankiewicz

    JAK ZAPISAĆ SIĘ NA KURS ?

    Zgłoszenia na adres mailowy: joasia.stankiewicz@gmail.com z dopiskiem w tytule- HANDLE -Wrzesień.
    Po zgłoszeniu woli udziału otrzymają państwo kartę zgłoszeniową, z prośbą o wypełnienie danych osobowych
    i dane do przelewu.

    Pierwszeństwo mają chętni, którzy nie dostali się na poprzednią edycję kursu we Wrocławiu.

    W cenę kursu wliczone są materiały, kawa, herbata, woda, przekąski.

    Celem kursu jest zapoznanie uczestników z filozofią HANDLE oraz jej podstawowymi zasadami, jak również przedstawienie ich zastosowania w praktyce codziennego życia i pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Uczestnicy szkolenia poznają i nauczą się wykonywać podstawowe ćwiczenia HANDLE, zrozumieją współzależności i powiązania w obrębie układu nerwowego i całego organizmu oraz nauczą się odczytywać oznaki napięcia w układzie nerwowym.

    PLAN KURSU

    Historia The HANDLE INSTITUTE/ INSTYTUTU HANDLE
    Podstawy HANDLE i ich związek ze spektrum autyzmu.
    Ćwiczenia HANDLE - możliwe modyfikacje i poszukiwania odpowiednich form w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb.
    Środowisko wewnętrzne i zewnętrzne oraz jego znaczenie.

    O HANDLE:
    • podejście systemowe: zintegrowana wiedza z różnych dyscyplin, dziedziczność, warunki socjalne, sytuację w rodzinie, styl życia, sposób odżywiania
    • zachowanie jako komunikat
    • priorytety uwagi i bezpieczeństwo
    • indywidualne różnice w zachowaniach ludzi
    • bezpośrednia komunikacja z klientem niezależnie od jego wieku czy domniemanych umiejętności
    • dostrzeganie czynników emocjonalnych i społecznych jako uzupełnienia do etapów rozwoju w celu wzmocnienia układu nerwowego i ochrony psychiki
    • ocena przez obserwację
    • plastyczność układu nerwowego, powstawanie synaps jako procesy towarzyszące w ciągu całego życia, dzięki którym mózg stale się rozwija i zmienia w reakcji na czynniki środowiskowe
    • rola żywienia w rozwoju układu nerwowego
    • zorganizowany ruch oraz bodźce wspierane przez optymalne środowisko wpływają na biochemię mózgu, pomagają formować jego strukturę i organizują procesy myślowe
    • siła i użyteczność próby mentalnej
    • układy poddane stresowi nie wzmacniają się i często się blokują
    • układy zużywają tylko niezbędną ilość energii (przy możliwie najmniejszej ilości zasobów), z jak najmniejszą dawką stresu, aby uzyskać oczekiwane rezultaty
    • Łagodne Wzmocnienie® jest kluczem do efektywnego funkcjonowania
    • Opukiwanie twarzy
    • Zakręcona słomka
    • Masaż kręgosłupa dwoma palcami
    • Siłowanie palcami
    • Opukiwanie głowy
    • Dmuchana piłka

    Autorką Podejścia HANDLE ® JEST JUDITH BLUESTONE (1944– 2008), kobieta która zatriumfowała nad własnymi trudnościami związanymi z autyzmem. Założycielka i dyrektorka The HANDLE Institute.
    Akronim HANDLE ® oznacza Holistyczne Podejście do Neurorozwoju i Efektywnego Uczenia się.
    Dotyczy podstawowych przyczyn szerokiego zakresu zaburzeń rozwoju układu nerwowego, trudności w uczeniu się i zaburzeń funkcjonalnych.
    HANDLE ® oferuje narzędzia dla klientów i opiekunów do interakcji w nieinwazyjny, delikatny sposób uwzględniając indywidualne możliwości układów neurorozwojowych. Jest to bardzo skuteczne, systemowe podejście, pomagające odkryć możliwości klienta.

    Zapraszamy

    mgr Joanna Stankiewicz i lek. Maria Dąbrowska Jędral

    Więcej o HANDLE: znajdą państwo na stronie :

    http://handle.org
    http://fundacjarozwiazacautyzm.pl
    http://puchatkowazaloga.com

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Logopedia w temacie Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach ze...
    13.08.2014, 13:37

    Jako pedagog specjalny, terarapeuta zaburzeń neurorozwojowych serdecznie polecam Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”. Polecam szczególnie terapeutom, logopedom, którzy wspomagają dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Po dwóch latach pracy podejściem HANDLE ® staram się aby Wrocław mógł podzielić się tą wiedzą dalej.
    Pozdrawiam.

    HANDLE ® - 13.09.2014
    Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency.

    INTEGRACYJNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
    PUCHATKOWA ZAŁOGA i lek. MARIA DĄBROWSKA JĘDRAL
    zapraszają na
    Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach
    ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”.

    Termin: 13 wrzesień 2014, godz. 9-17:00
    Adresaci: pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele, fizjoterapeuci, osoby pracujące z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, rodzice i opiekunowie.
    Prowadzenie: Maria Dąbrowska- Jędral, lekarz, certyfikowany Skriner HANDLE,
    certyfikowany Instruktor HANDLE I stopnia
    Liczba miejsc: 25
    Cena: dla profesjonalistów 370 zł, dla rodziców / opiekunów 320 zł
    Wpisowe : 100 zł
    Miejsce: Adres
    Organizator: mgr Joanna Stankiewicz, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń neurorozwojowych, dyrektor integracyjnego przedszkola Puchatkowa Załoga we Wrocławiu

    Całkowity koszt szkolenia powinien zostać uregulowany do 2 tyg. przed terminem szkolenia.
    Kontakt: 607073101, mgr Joanna Stankiewicz

    JAK ZAPISAĆ SIĘ NA KURS ?

    Zgłoszenia na adres mailowy: joasia.stankiewicz@gmail.com z dopiskiem w tytule- HANDLE -Wrzesień.
    Po zgłoszeniu woli udziału otrzymają państwo kartę zgłoszeniową, z prośbą o wypełnienie danych osobowych
    i dane do przelewu.

    Pierwszeństwo mają chętni, którzy nie dostali się na poprzednią edycję kursu we Wrocławiu.

    W cenę kursu wliczone są materiały, kawa, herbata, woda, przekąski.

    Celem kursu jest zapoznanie uczestników z filozofią HANDLE oraz jej podstawowymi zasadami, jak również przedstawienie ich zastosowania w praktyce codziennego życia i pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Uczestnicy szkolenia poznają i nauczą się wykonywać podstawowe ćwiczenia HANDLE, zrozumieją współzależności i powiązania w obrębie układu nerwowego i całego organizmu oraz nauczą się odczytywać oznaki napięcia w układzie nerwowym.

    PLAN KURSU

    Historia The HANDLE INSTITUTE/ INSTYTUTU HANDLE
    Podstawy HANDLE i ich związek ze spektrum autyzmu.
    Ćwiczenia HANDLE - możliwe modyfikacje i poszukiwania odpowiednich form w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb.
    Środowisko wewnętrzne i zewnętrzne oraz jego znaczenie.

    O HANDLE:
    • podejście systemowe: zintegrowana wiedza z różnych dyscyplin, dziedziczność, warunki socjalne, sytuację w rodzinie, styl życia, sposób odżywiania
    • zachowanie jako komunikat
    • priorytety uwagi i bezpieczeństwo
    • indywidualne różnice w zachowaniach ludzi
    • bezpośrednia komunikacja z klientem niezależnie od jego wieku czy domniemanych umiejętności
    • dostrzeganie czynników emocjonalnych i społecznych jako uzupełnienia do etapów rozwoju w celu wzmocnienia układu nerwowego i ochrony psychiki
    • ocena przez obserwację
    • plastyczność układu nerwowego, powstawanie synaps jako procesy towarzyszące w ciągu całego życia, dzięki którym mózg stale się rozwija i zmienia w reakcji na czynniki środowiskowe
    • rola żywienia w rozwoju układu nerwowego
    • zorganizowany ruch oraz bodźce wspierane przez optymalne środowisko wpływają na biochemię mózgu, pomagają formować jego strukturę i organizują procesy myślowe
    • siła i użyteczność próby mentalnej
    • układy poddane stresowi nie wzmacniają się i często się blokują
    • układy zużywają tylko niezbędną ilość energii (przy możliwie najmniejszej ilości zasobów), z jak najmniejszą dawką stresu, aby uzyskać oczekiwane rezultaty
    • Łagodne Wzmocnienie® jest kluczem do efektywnego funkcjonowania
    • Opukiwanie twarzy
    • Zakręcona słomka
    • Masaż kręgosłupa dwoma palcami
    • Siłowanie palcami
    • Opukiwanie głowy
    • Dmuchana piłka

    Autorką Podejścia HANDLE ® JEST JUDITH BLUESTONE (1944– 2008), kobieta która zatriumfowała nad własnymi trudnościami związanymi z autyzmem. Założycielka i dyrektorka The HANDLE Institute.
    Akronim HANDLE ® oznacza Holistyczne Podejście do Neurorozwoju i Efektywnego Uczenia się.
    Dotyczy podstawowych przyczyn szerokiego zakresu zaburzeń rozwoju układu nerwowego, trudności w uczeniu się i zaburzeń funkcjonalnych.
    HANDLE ® oferuje narzędzia dla klientów i opiekunów do interakcji w nieinwazyjny, delikatny sposób uwzględniając indywidualne możliwości układów neurorozwojowych. Jest to bardzo skuteczne, systemowe podejście, pomagające odkryć możliwości klienta.

    Zapraszamy

    mgr Joanna Stankiewicz i lek. Maria Dąbrowska Jędral

    Więcej o HANDLE: znajdą państwo na stronie :

    http://handle.org
    http://fundacjarozwiazacautyzm.pl
    http://puchatkowazaloga.com

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Arteterapia w temacie HANDLE ® - Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w...
    13.08.2014, 13:32

    Jako pedagog i arteterapeuta serdecznie polecam Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach
    ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”. Polecam szczególnie terapeutom, którzy wspomagają dzieci z trudnościami w rozwoju. Po dwóch latach pracy tym podejściem staram się aby Wrocław mógł podzielić się tą wiedzą dalej.
    HANDLE ® - 13.09.2014
    Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency.

    INTEGRACYJNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
    PUCHATKOWA ZAŁOGA i lek. MARIA DĄBROWSKA JĘDRAL
    zapraszają na
    Kurs I stopnia HANDLE „Program HANDLE® w zaburzeniach
    ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody”.

    Termin: 13 wrzesień 2014, godz. 9-17:00
    Adresaci: pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele, fizjoterapeuci, osoby pracujące z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, rodzice i opiekunowie.
    Prowadzenie: Maria Dąbrowska- Jędral, lekarz, certyfikowany Skriner HANDLE,
    certyfikowany Instruktor HANDLE I stopnia
    Liczba miejsc: 25
    Cena: dla profesjonalistów 370 zł, dla rodziców / opiekunów 320 zł
    Wpisowe : 100 zł
    Miejsce: Adres
    Organizator: mgr Joanna Stankiewicz, pedagog specjalny, terapeuta zaburzeń neurorozwojowych, dyrektor integracyjnego przedszkola Puchatkowa Załoga we Wrocławiu

    Całkowity koszt szkolenia powinien zostać uregulowany do 2 tyg. przed terminem szkolenia.
    Kontakt: 607073101, mgr Joanna Stankiewicz

    JAK ZAPISAĆ SIĘ NA KURS ?

    Zgłoszenia na adres mailowy: joasia.stankiewicz@gmail.com z dopiskiem w tytule- HANDLE -Wrzesień.
    Po zgłoszeniu woli udziału otrzymają państwo kartę zgłoszeniową, z prośbą o wypełnienie danych osobowych
    i dane do przelewu.

    Pierwszeństwo mają chętni, którzy nie dostali się na poprzednią edycję kursu we Wrocławiu.

    W cenę kursu wliczone są materiały, kawa, herbata, woda, przekąski.

    Celem kursu jest zapoznanie uczestników z filozofią HANDLE oraz jej podstawowymi zasadami, jak również przedstawienie ich zastosowania w praktyce codziennego życia i pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Uczestnicy szkolenia poznają i nauczą się wykonywać podstawowe ćwiczenia HANDLE, zrozumieją współzależności i powiązania w obrębie układu nerwowego i całego organizmu oraz nauczą się odczytywać oznaki napięcia w układzie nerwowym.

    PLAN KURSU

    Historia The HANDLE INSTITUTE/ INSTYTUTU HANDLE
    Podstawy HANDLE i ich związek ze spektrum autyzmu.
    Ćwiczenia HANDLE - możliwe modyfikacje i poszukiwania odpowiednich form w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb.
    Środowisko wewnętrzne i zewnętrzne oraz jego znaczenie.

    O HANDLE:
    • podejście systemowe: zintegrowana wiedza z różnych dyscyplin, dziedziczność, warunki socjalne, sytuację w rodzinie, styl życia, sposób odżywiania
    • zachowanie jako komunikat
    • priorytety uwagi i bezpieczeństwo
    • indywidualne różnice w zachowaniach ludzi
    • bezpośrednia komunikacja z klientem niezależnie od jego wieku czy domniemanych umiejętności
    • dostrzeganie czynników emocjonalnych i społecznych jako uzupełnienia do etapów rozwoju w celu wzmocnienia układu nerwowego i ochrony psychiki
    • ocena przez obserwację
    • plastyczność układu nerwowego, powstawanie synaps jako procesy towarzyszące w ciągu całego życia, dzięki którym mózg stale się rozwija i zmienia w reakcji na czynniki środowiskowe
    • rola żywienia w rozwoju układu nerwowego
    • zorganizowany ruch oraz bodźce wspierane przez optymalne środowisko wpływają na biochemię mózgu, pomagają formować jego strukturę i organizują procesy myślowe
    • siła i użyteczność próby mentalnej
    • układy poddane stresowi nie wzmacniają się i często się blokują
    • układy zużywają tylko niezbędną ilość energii (przy możliwie najmniejszej ilości zasobów), z jak najmniejszą dawką stresu, aby uzyskać oczekiwane rezultaty
    • Łagodne Wzmocnienie® jest kluczem do efektywnego funkcjonowania
    • Opukiwanie twarzy
    • Zakręcona słomka
    • Masaż kręgosłupa dwoma palcami
    • Siłowanie palcami
    • Opukiwanie głowy
    • Dmuchana piłka

    Autorką Podejścia HANDLE ® JEST JUDITH BLUESTONE (1944– 2008), kobieta która zatriumfowała nad własnymi trudnościami związanymi z autyzmem. Założycielka i dyrektorka The HANDLE Institute.
    Akronim HANDLE ® oznacza Holistyczne Podejście do Neurorozwoju i Efektywnego Uczenia się.
    Dotyczy podstawowych przyczyn szerokiego zakresu zaburzeń rozwoju układu nerwowego, trudności w uczeniu się i zaburzeń funkcjonalnych.
    HANDLE ® oferuje narzędzia dla klientów i opiekunów do interakcji w nieinwazyjny, delikatny sposób uwzględniając indywidualne możliwości układów neurorozwojowych. Jest to bardzo skuteczne, systemowe podejście, pomagające odkryć możliwości klienta.

    Zapraszamy

    mgr Joanna Stankiewicz i lek. Maria Dąbrowska Jędral

    Więcej o HANDLE: znajdą państwo na stronie :

    http://handle.org
    http://fundacjarozwiazacautyzm.pl
    http://puchatkowazaloga.com

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Rozwój Rodziców w temacie OGŁOSZENIA na bliższe i dalsze tematy
    15.03.2011, 15:08

    „Zmysł równowagi, a rozwój dziecka” -szósty zmysł !
    17.03.2011 godzina 16:30

    SPOTKANIE BEZPŁATNE-
    Spotkanie skierowane do rodziców, nauczycieli i terapeutów .

    Prowadzący: Bernadetta Lis
    Specjalista wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka, terapeuta dzieci, młodzieży i dorosłych, instruktor i diagnosta integracji odruchów według koncepcji dr Swietlany Masgutowej- szkolenia, praktyki i współpraca z dr Masgutową na Międzynarodowych Turnusach Rehabilitacyjnych, kinezjolog- terapeuta i instruktor programu „Gimnastyka mózgu” według Paula Dennisona, terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia.

    Znajdujący się w uchu środkowym ośrodek równowagi, tzw. układ przedsionkowy ma ogromne znaczenie dla zdrowia i rozwoju twojego dziecka – nie tylko fizycznego (chodzenie, koordynacja ruchowa), ale i umysłowego.
    Z jego pomocą odczuwamy przyciąganie ziemskie, panujemy nad własnym ciałem, przyjmujemy różne pozycje. Wzmacnia układ nerwowy, pomaga odbierać bodźce rejestrowane przez inne Istnieje zależność między dobrze funkcjonującym układem przedsionkowym a uczeniem się, rozwojem mowy, umiejętnością skupiania uwagi, a nawet czytaniem i pisaniem!
    ” Doznania zmysłowe z oczu, uszu, mięśni i stawów muszą byś połączone z bodźcem ze strony układu przedsionkowego, zanim taka informacja może zostać efektywnie przetworzona. Jeśli to prawda, to wszystko to, co widzimy, słyszymy, i czujemy ma sens jedynie jeśli układ przedsionkowy dobrze funkcjonuje”-Pyfer, Johnson.

    Bądź świadomym rodzicem i dbaj o prawidłowy rozwój Twojego dziecka!!!

    miejsce spotkania:
    Puchatkowa Załoga
    Jaworowa 39
    Zapraszamy!

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Arteterapia w temacie SZKOLENIE: dla dyrektorów przedszkoli, prowadzą osoby z...
    21.07.2010, 23:26

    SZKOLENIE:
    Tematyka szkolenia dotyczy nadzoru pedagogicznego oraz ewaluacji wewnętrznej, kontroli wizytatorów w placówce.
    Szkolenie prowadzne jest przez osoby z MEN I Kuratorium
    Szkolenie w m-cu wrześniu.
    Zapisy: Joanna Stankiewicz, tel. 607073101 lub joasia.stankiewicz@gmail.com
    WYDAWNICTWO FORUM I PUCHTKOWA ZAŁOGA

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Arteterapia w temacie SZKOLENIE: dla dyrektorów przedszkoli, prowadzą osoby z...
    21.07.2010, 23:26

    SZKOLENIE:
    Tematyka szkolenia dotyczy nadzoru pedagogicznego oraz ewaluacji wewnętrznej, kontroli wizytatorów w placówce.
    Szkolenie prowadzne jest przez osoby z MEN I Kuratorium
    Szkolenie w m-cu wrześniu.
    Zapisy: Joanna Stankiewicz, tel. 607073101 lub joasia.stankiewicz@gmail.com
    WYDAWNICTWO FORUM I PUCHTKOWA ZAŁOGA

  • Joanna Stankiewicz-Trzaskawka
    Wpis na grupie Arteterapia w temacie SZKOLENIE: „Gimnastyka mózgu” I i II stopień, 18,19 IX i...
    21.07.2010, 22:59

    SZKOLENIE: „Gimnastyka mózgu” I i II stopień, 18,19 IX i 25,26 XI.2010 r.
    Kurs trwa 32 godziny zegarowe ( dwa weekendy),
    Koszt szkolenia 450 zł.
    Kontakt tel. 502 38 99 37 Bernadetta Lis lub asto@home.pl
    Puchatkowa Załoga i Ośrodek Terapeutyczno-Edukayjny ASTO

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do