Umiejętności
Coaching
FMCG
Zarządzanie
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Visual Merchandising
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Area Manager
• koordynacja i nadzór grupy 25 drogerii w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim
• współpraca z franczyzobiorcami – 4 sklepy agencyjne
• zarządzanie podległymi zespołami sprzedażowymi poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych
• realizacja budżetu sprzedaży w podległym regionie
• kontrola i analiza wyników sprzedaży, KPI, raportowanie rezultatów handlowych
• monitorowanie budżetu i podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów sklepów
• monitorowanie potencjału rynku na podległym obszarze, opiniowanie lokalizacji do nowych otwarć lub ewentualnych zamknięć sklepów
• negocjowanie warunków czynszu
• koordynowanie procesu otwarć i zamknięć sklepów
• zarządzanie zapasem towarowym w podległych sklepach
• organizacja lokalnych eventów
• współudział przy tworzeniu rzutów sklepów, opiniowanie
• rekrutacja i szkolenie kadry kierowniczej oraz całych zespołów sprzedażowych
• dbałość o przestrzeganie standardów obsługi klienta
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla kierowników, coaching
• systematyczne kontrolowanie i ocenianie pracy podległych pracowników
• rozwijanie kompetencji i motywowanie
• współpraca z franczyzobiorcami – 4 sklepy agencyjne
• zarządzanie podległymi zespołami sprzedażowymi poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych
• realizacja budżetu sprzedaży w podległym regionie
• kontrola i analiza wyników sprzedaży, KPI, raportowanie rezultatów handlowych
• monitorowanie budżetu i podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów sklepów
• monitorowanie potencjału rynku na podległym obszarze, opiniowanie lokalizacji do nowych otwarć lub ewentualnych zamknięć sklepów
• negocjowanie warunków czynszu
• koordynowanie procesu otwarć i zamknięć sklepów
• zarządzanie zapasem towarowym w podległych sklepach
• organizacja lokalnych eventów
• współudział przy tworzeniu rzutów sklepów, opiniowanie
• rekrutacja i szkolenie kadry kierowniczej oraz całych zespołów sprzedażowych
• dbałość o przestrzeganie standardów obsługi klienta
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla kierowników, coaching
• systematyczne kontrolowanie i ocenianie pracy podległych pracowników
• rozwijanie kompetencji i motywowanie
Store Manager
- zarządzanie zespołem 30-40 osób
- rekrutacja doradców sprzedaży, kierowników działów i kontrolerów administracyjno-kasowych
- szkolenia i rozwój sprzedawców i kadry menadżerskiej
- zapewnienie i przestrzeganie zasad dotyczących prawa pracy
- realizacja kluczowych wskaźników efektywności jak np. koszty personalne, produktywność;
- kontrola grafików pracowniczych i nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy
- wdrożenie i nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur HR i standardów firmy
- maksymalizacja zysków poprzez planowanie, budżet i kontrolę kosztów
- zapewnienie procedur bezpieczeństwa i administracji, magazynu, inwentaryzacji
- monitoring konkurencji
- znajomość prawa pracy
- reprezentowanie firmy przed organami kontroli państwowej
- zapewnienie standardów bezpośredniej i pośredniej obsługi klienta
- wykorzystanie okazji do maksymalizacji sprzedaży i zyskowności sklepu, a także śledzenie wyników sprzedażowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- współpraca z dyrekcją centrum handlowego
- rekrutacja doradców sprzedaży, kierowników działów i kontrolerów administracyjno-kasowych
- szkolenia i rozwój sprzedawców i kadry menadżerskiej
- zapewnienie i przestrzeganie zasad dotyczących prawa pracy
- realizacja kluczowych wskaźników efektywności jak np. koszty personalne, produktywność;
- kontrola grafików pracowniczych i nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy
- wdrożenie i nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur HR i standardów firmy
- maksymalizacja zysków poprzez planowanie, budżet i kontrolę kosztów
- zapewnienie procedur bezpieczeństwa i administracji, magazynu, inwentaryzacji
- monitoring konkurencji
- znajomość prawa pracy
- reprezentowanie firmy przed organami kontroli państwowej
- zapewnienie standardów bezpośredniej i pośredniej obsługi klienta
- wykorzystanie okazji do maksymalizacji sprzedaży i zyskowności sklepu, a także śledzenie wyników sprzedażowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- współpraca z dyrekcją centrum handlowego
Department Manager
- zarządzanie zespołem 10-15 osób
- bezpośrednia kontrola nad codziennym funkcjonowaniem działów
- planowanie i organizacja pracy całego działu (plany tygodniowe, miesięczne, statystyka sprzedaży, ustalanie priorytetów sprzedażowych)
- współpraca z zespołem w celu maksymalizacji sprzedaży
- zespołowe prowadzenie i kontrola akcji sprzedażowych, marketingowych
- nadzór nad sprzedażą produktów, zapewniający osiąganie założonych celów finansowych
- stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży
- kontrola zapasu towaru, zamówienia
- dbałość o rozwój podległych pracowników
- praca z zasadami visual merchandising
- odpowiedzialność za jakość obsługi bezpośredniej i pośredniej
- rozliczanie czasu pracy, wystawianie faktur, księgowanie wydatków, przygotowywanie wpłat do banku, szkolenia kasjerskie
- analiza raportów sprzedaży
- szkolenia dla nowych kierowników działów
- bezpośrednia kontrola nad codziennym funkcjonowaniem działów
- planowanie i organizacja pracy całego działu (plany tygodniowe, miesięczne, statystyka sprzedaży, ustalanie priorytetów sprzedażowych)
- współpraca z zespołem w celu maksymalizacji sprzedaży
- zespołowe prowadzenie i kontrola akcji sprzedażowych, marketingowych
- nadzór nad sprzedażą produktów, zapewniający osiąganie założonych celów finansowych
- stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży
- kontrola zapasu towaru, zamówienia
- dbałość o rozwój podległych pracowników
- praca z zasadami visual merchandising
- odpowiedzialność za jakość obsługi bezpośredniej i pośredniej
- rozliczanie czasu pracy, wystawianie faktur, księgowanie wydatków, przygotowywanie wpłat do banku, szkolenia kasjerskie
- analiza raportów sprzedaży
- szkolenia dla nowych kierowników działów
Sales Advisor
- aktywna obsługa klienta
- prezentacja towaru zgodna z wytycznymi visual merchandising
- udział w tworzeniu akcji sprzedażowych
- przyjmowanie dostaw towaru
- prezentacja towaru zgodna z wytycznymi visual merchandising
- udział w tworzeniu akcji sprzedażowych
- przyjmowanie dostaw towaru
Szkolenia i kursy
- Recruitment - H&M
- Symbolic Leadership - H&M
- Techniki Prezentacji - H&M
- Feedback for All - H&M
- Symbolic Leadership - H&M
- Techniki Prezentacji - H&M
- Feedback for All - H&M
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Coaching dla kobiet
Każda z Nas kobiet ma marzenia i wizję tego jak chciałaby żyć.
Niestety bardzo często nie wierzymy w siebie, nie wiemy jak działać lub w którym kierunku pójść, by zacząć żyć tak jak ch
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
MAROCO
INTERESUJE CIEBIE BUSINESS W MAROKO?
INTERESUJE CIEBIE PODRÓŻ DO TEGO PAŃSTWA?
PASJONUJĄ CIEBIE LUDZIE TAM ŻYJĄCY, ICH ZWYCZAJE I KULTURA?
JEŚLI TAK TO JEST TO MIEJSCE DLA CIEBIE!
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.