Umiejętności
Human Resources
Social Media Marketing
rekrutacja
E-mail marketing
Grywalizacja
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Projektów Rekrutacyjnych
1. Koordynowanie projektów rekrutacyjnych w oddziale
2. Zarządzanie zespołem rekruterów (p.o. Recruitment Team Leader w okresie od VI-XI 2021)
3. Rekrutacja na stanowiska średniego i wyższego szczebla do obszarów finansów, HR, inżynierii, produkcji, logistyki, R&D
4. Współpraca z Klientami (międzynarodowe korporacje)
2. Zarządzanie zespołem rekruterów (p.o. Recruitment Team Leader w okresie od VI-XI 2021)
3. Rekrutacja na stanowiska średniego i wyższego szczebla do obszarów finansów, HR, inżynierii, produkcji, logistyki, R&D
4. Współpraca z Klientami (międzynarodowe korporacje)
Specjalista ds. rekrutacji
1. Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne w branży przemysłowej, produkcyjnej i budowlanej (rekrutacje masowe i rekrutacje specjalistyczne na rynek niemiecki i czeski),
2. Aktywne budowanie bazy kandydatów poprzez kanały online i offline,
3. Współpraca z największymi polskimi portalami z ofertami pracy, negocjacja warunków, optymalizacja ogłoszeń,
4. Przygotowanie projektu i wdrożenie nowej strony firmowej we współpracy z agencją marketingową,
5. Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku,
6. Organizacja pracy nowego biura, w tym wdrożenie systemu eRecruiter do zarządzania procesem rekrutacji.
2. Aktywne budowanie bazy kandydatów poprzez kanały online i offline,
3. Współpraca z największymi polskimi portalami z ofertami pracy, negocjacja warunków, optymalizacja ogłoszeń,
4. Przygotowanie projektu i wdrożenie nowej strony firmowej we współpracy z agencją marketingową,
5. Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku,
6. Organizacja pracy nowego biura, w tym wdrożenie systemu eRecruiter do zarządzania procesem rekrutacji.
Koordynator ds. rekrutacji i employer brandingu
1. Koordynacja pracy 3-osobowego zespołu rekruterów - wyznaczanie celów, nadzór nad efektywnością i kwestiami merytorycznymi,
2. Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne w branży przemysłowej, produkcyjnej i budowlanej (rekrutacje masowe i rekrutacje specjalistyczne na rynek niemiecki i czeski),
3. Przygotowywanie skutecznych ofert pracy - współpraca z największymi portalami pracy, negocjowanie warunków, zamieszczanie treści ogłoszeń rekrutacyjnych,
4. Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku oraz firmowej strony internetowej,
5. Koordynacja akcji ulotkowych dla projektów rekrutacyjnych.
2. Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne w branży przemysłowej, produkcyjnej i budowlanej (rekrutacje masowe i rekrutacje specjalistyczne na rynek niemiecki i czeski),
3. Przygotowywanie skutecznych ofert pracy - współpraca z największymi portalami pracy, negocjowanie warunków, zamieszczanie treści ogłoszeń rekrutacyjnych,
4. Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku oraz firmowej strony internetowej,
5. Koordynacja akcji ulotkowych dla projektów rekrutacyjnych.
Specjalista ds. personalnych
1. Aktywne pozyskiwanie kandydatów, w tym metodą direct search,
2. Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla (pracownicy biurowi, pracownicy ds. digitalizacji dokumentów, pracownicy ds. obsługi klienta, sekretariat, archiwista, analityk) - łącznie zrekrutowanych i zatrudnionych ponad 80 osób w 3 miesiące,
3. Przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, współpraca z portalami z ofertami pracy,
4. Przygotowywanie stoiska i udział w targach pracy,
5. Współpraca z biurami karier,
6. Współpraca z managerami poszczególnych działów pod kątem potrzeb z zakresu HR.
2. Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla (pracownicy biurowi, pracownicy ds. digitalizacji dokumentów, pracownicy ds. obsługi klienta, sekretariat, archiwista, analityk) - łącznie zrekrutowanych i zatrudnionych ponad 80 osób w 3 miesiące,
3. Przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, współpraca z portalami z ofertami pracy,
4. Przygotowywanie stoiska i udział w targach pracy,
5. Współpraca z biurami karier,
6. Współpraca z managerami poszczególnych działów pod kątem potrzeb z zakresu HR.
Kierownik Administracji i Marketingu/ Asystent Partnera Zarządzającego
Kierownik Administracji i Marketingu / Specjalista ds. marketingu / Asystentka Partnera Zarządzającego
1. Zarządzanie zespołem administracji kancelarii prawnej (wyznaczanie celów, budowanie ścieżki kariery, optymalizacja pracy poprzez rozbudowę systemu CRM),
2. Rekrutacja pracowników (aplikanci, radcowie prawni, pracownicy administracyjni, informatycy)
3. Współpraca z agencją marketingową (wdrożenie firmowego bloga, optymalizacja firmowej strony internetowej, w tym przygotowywanie treści na stronę oraz nadzór nad kampaniami Google AdWords - dobór słów kluczowych).
3. Nadzór nad zespołem IT, rozwijanie systemów informatycznych.
4. Organizacja systemu szkoleń pracowniczych.
5. Wdrożenie systemu ocen pracowniczych (360).
1. Zarządzanie zespołem administracji kancelarii prawnej (wyznaczanie celów, budowanie ścieżki kariery, optymalizacja pracy poprzez rozbudowę systemu CRM),
2. Rekrutacja pracowników (aplikanci, radcowie prawni, pracownicy administracyjni, informatycy)
3. Współpraca z agencją marketingową (wdrożenie firmowego bloga, optymalizacja firmowej strony internetowej, w tym przygotowywanie treści na stronę oraz nadzór nad kampaniami Google AdWords - dobór słów kluczowych).
3. Nadzór nad zespołem IT, rozwijanie systemów informatycznych.
4. Organizacja systemu szkoleń pracowniczych.
5. Wdrożenie systemu ocen pracowniczych (360).
Specalista ds. Rozwoju/ Specjalista ds. marketingu i PR
1. Pozyskiwanie spraw sądowych dla kancelarii,
2. Budowanie strategii marketingowej we współpracy z agencjami marketingu i Pr,
3. Opracowanie nowego systemu CRM,
4. Aktualizacja firmowych stron internetowych i kanałów social media,
5. Współpraca z dziennikarzami pod kątem publikacji artykułów prawnych,
6. Udział w targach, spotkaniach branżowych dla przedsiębiorców.
2. Budowanie strategii marketingowej we współpracy z agencjami marketingu i Pr,
3. Opracowanie nowego systemu CRM,
4. Aktualizacja firmowych stron internetowych i kanałów social media,
5. Współpraca z dziennikarzami pod kątem publikacji artykułów prawnych,
6. Udział w targach, spotkaniach branżowych dla przedsiębiorców.
Kierownik produktu
Kierownik Projektu / Specjalista ds. marketing i sprzedaży / Specjalista ds. obsługi Klienta
1. Przygotowanie strategii i wdrożenie nowego projektu usług prawnych dla małych przedsiębiorców,
2. Koordynacja pracy działu sprzedaży ( 17 handlowców w oddziałach w całej Polsce):
- Przygotowywanie szkoleń przedstawicieli handlowych,
- Analiza sprzedaży – raportowanie dla Zarządu,
- Przygotowywanie umów handlowych dla przedstawicieli handlowych i Klientów,
- Rozliczanie wynagrodzeń przedstawicieli handlowych,
- Przygotowywanie firmowych materiałów reklamowych i działań promocyjnych,
3. Wdrażanie strategii nowych produktów prawnych.
4. Raportowanie spraw sądowych dla klientów (ok. 50 raportów miesięcznie)
1. Przygotowanie strategii i wdrożenie nowego projektu usług prawnych dla małych przedsiębiorców,
2. Koordynacja pracy działu sprzedaży ( 17 handlowców w oddziałach w całej Polsce):
- Przygotowywanie szkoleń przedstawicieli handlowych,
- Analiza sprzedaży – raportowanie dla Zarządu,
- Przygotowywanie umów handlowych dla przedstawicieli handlowych i Klientów,
- Rozliczanie wynagrodzeń przedstawicieli handlowych,
- Przygotowywanie firmowych materiałów reklamowych i działań promocyjnych,
3. Wdrażanie strategii nowych produktów prawnych.
4. Raportowanie spraw sądowych dla klientów (ok. 50 raportów miesięcznie)
Szkolenia i kursy
1. Rekrutacja i selekcja pracowników.
2. Narzędzia coachingowe w zarządzaniu sprzedażą.
3. Szkolenie Google AdWords.
4. Szkolenie Kontrola ODO (ochrona danych osobowych).
5. Prawnik w Sieci Klientów.
6. Facebook Pro.
7. Skuteczne negocjacje.
8. Intensywny kurs copywritingu.
9. Autoprezentacja i prezentacja w biznesie.
10. Zaistnieć w mediach, czyli jak skutecznie kształtować wizerunek firmy.
11. Efektywne wykorzystanie technik komunikacji perswazyjnej w rozmowie telefonicznej z klientami.
12. Akademia Profesjonalnego Asystenta.
13. Online Marketing Master Class.
2. Narzędzia coachingowe w zarządzaniu sprzedażą.
3. Szkolenie Google AdWords.
4. Szkolenie Kontrola ODO (ochrona danych osobowych).
5. Prawnik w Sieci Klientów.
6. Facebook Pro.
7. Skuteczne negocjacje.
8. Intensywny kurs copywritingu.
9. Autoprezentacja i prezentacja w biznesie.
10. Zaistnieć w mediach, czyli jak skutecznie kształtować wizerunek firmy.
11. Efektywne wykorzystanie technik komunikacji perswazyjnej w rozmowie telefonicznej z klientami.
12. Akademia Profesjonalnego Asystenta.
13. Online Marketing Master Class.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Konferencje branżowe z HR, festiwale filmowe, piłka nożna (Real Madryt).
Inne
Prawo jazdy kat. B.
Grupy
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
CNC współpraca i wymiana doświadczeń
Zapraszam wszystkich związanych z obróbką i projektowaniem dla przemysłu do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.
Dobry Prawnik
grupa w której można napisac jakie cechy powinien posiadać dobry prawnik, jakich cech abolutnie posiadać nie może - grupa w któej można rekomendować, ostrzegać, wymieniać doświadczeniami celem poprawy
Emarketing prawniczy
Jeżeli chcesz stworzyć nowe źródło klientów dla Twojej kancelarii prawnej, to ta grupa jest dla Ciebie!
Marketing usług prawniczych
budowanie marki kancelarii prawnej, marketing usług prawniczych, publicity w kancelarii prawnej,
Prawnik w Sieci Klientów
Grupa dla prawników, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności marketingowe, sprzedażowe i zarządcze w kancelariach.