Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
turecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalistka ds. PR
Schwarzkopf Professional
- prowadzenie i promowanie fanpage’a na FB dla Schwarzkopf Professional Polska i Indola Polska,
- utrzymanie i rozwijanie kontaktów z prasą oraz liderami opinii,
- współpraca z blogerami,
- przygotowywanie materiałów prasowych dla marek Schwarzkopf Professional oraz INDOLA
- organizacja działań z zakresu komunikacji marek Schwarzkopf Professional i Indola,
- pomoc w redagowaniu i tłumaczeniu materiałów marketingowych oraz w przygotowaniu i planowaniu prezentacji,
- analizowanie prasy,
- sporządzanie raportów dotyczących obecności firmy i jej produktów w mediach,
- organizacja spotkań prasowych
- utrzymanie i rozwijanie kontaktów z prasą oraz liderami opinii,
- współpraca z blogerami,
- przygotowywanie materiałów prasowych dla marek Schwarzkopf Professional oraz INDOLA
- organizacja działań z zakresu komunikacji marek Schwarzkopf Professional i Indola,
- pomoc w redagowaniu i tłumaczeniu materiałów marketingowych oraz w przygotowaniu i planowaniu prezentacji,
- analizowanie prasy,
- sporządzanie raportów dotyczących obecności firmy i jej produktów w mediach,
- organizacja spotkań prasowych
![Henkel Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_1060_6b264c_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalistka ds. PR
- Przygotowywanie materiałów prasowych dla wszystkich marek kosmetycznych (rynkowych i profesjonalnych) i detergentowych,
- tworzenie wypowiedzi do prasy handlowej,
- utrzymanie i rozwijanie kontaktów z prasą oraz liderami opinii,
- współpraca z blogerami,
- współpraca z agencjami wspierającymi pracę PR,
- analizowanie prasy,
- prowadzenie aktualnej bazy teleadresowej dziennikarzy,
- sporządzanie raportów dotyczących obecności firmy i jej produktów w mediach,
- organizacja konferencji prasowych oraz spotkań firmowych.
- obsługa biurowa działu PR,
- aktualizowanie strony internetowej oraz intranetowej,
- wspieranie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej.
- tworzenie wypowiedzi do prasy handlowej,
- utrzymanie i rozwijanie kontaktów z prasą oraz liderami opinii,
- współpraca z blogerami,
- współpraca z agencjami wspierającymi pracę PR,
- analizowanie prasy,
- prowadzenie aktualnej bazy teleadresowej dziennikarzy,
- sporządzanie raportów dotyczących obecności firmy i jej produktów w mediach,
- organizacja konferencji prasowych oraz spotkań firmowych.
- obsługa biurowa działu PR,
- aktualizowanie strony internetowej oraz intranetowej,
- wspieranie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej.
![Henkel Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_1060_6b264c_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Stażystka w Dziale Komunikacji Korporacyjnej
Od XI.2011 odpowiedzialna za brandowy PR wszystkich marek kosmetycznych (rynkowych i profesjonalnych) i detergentowych Henkel Polska.
- Przygotowywanie materiałów prasowych dla marek kosmetycznych i detergentowych,
- tworzenie wypowiedzi do prasy handlowej
- utrzymanie i rozwijanie kontaktów z prasą oraz liderami opinii,
- współpraca z agencjami wspierającymi pracę PR,
- analizowanie prasy,
- prowadzenie aktualnej bazy teleadresowej dziennikarzy,
- sporządzanie raportów dotyczących obecności firmy i jej produktów w mediach,
- organizacja konferencji prasowych oraz spotkań firmowych,
- obsługa biurowa działu PR,
- aktualizowanie strony internetowej oraz intranetowej,
- wspieranie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej.
- Przygotowywanie materiałów prasowych dla marek kosmetycznych i detergentowych,
- tworzenie wypowiedzi do prasy handlowej
- utrzymanie i rozwijanie kontaktów z prasą oraz liderami opinii,
- współpraca z agencjami wspierającymi pracę PR,
- analizowanie prasy,
- prowadzenie aktualnej bazy teleadresowej dziennikarzy,
- sporządzanie raportów dotyczących obecności firmy i jej produktów w mediach,
- organizacja konferencji prasowych oraz spotkań firmowych,
- obsługa biurowa działu PR,
- aktualizowanie strony internetowej oraz intranetowej,
- wspieranie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej.
![Fundacja Dzieci Niczyje](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F066%2Ffirm_962_aa9d8a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
stażystka w dziale PR-u
- przygotowywanie pakietów dla ambasadorów kampanii „Zły dotyk”,
- kontakt z ambasadorami kampanii "Zły dotyk",
- pomoc w organizacji konferencji prasowych,
- pomoc w organizacji stanowiska Fundacji Dzieci Niczyje,
- udział w Targach Dobrych Praktyk CSR,
- przygotowywanie materiałów graficznych i filmowych,
- kontakt z drukarniami,
- redakcja tekstów,
- kontakt z mediami,
- tłumaczenia polsko-angielski oraz angielsko-polskie.
- kontakt z ambasadorami kampanii "Zły dotyk",
- pomoc w organizacji konferencji prasowych,
- pomoc w organizacji stanowiska Fundacji Dzieci Niczyje,
- udział w Targach Dobrych Praktyk CSR,
- przygotowywanie materiałów graficznych i filmowych,
- kontakt z drukarniami,
- redakcja tekstów,
- kontakt z mediami,
- tłumaczenia polsko-angielski oraz angielsko-polskie.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
praktykantka w ramach w programu "Citi helps students - students help locally"
Żywiecka Fundacja Rozwoju
- tworzenie regulaminów konkursów w ramach projektu „Żywiec bez czadu”,
- pisanie streszczeń wniosków grantowych programu „Działaj lokalnie”,
- organizowanie spotkań Lokalnej Komisji Grantowej i grantobiorców „Działaj lokalnie VII”,
- prowadzenie szkolenia nt. promowania projektów społecznych w mediach,
- uczestnictwo w spotkaniach partnerstwa „Żywiec bez czadu”,
- tworzenia baz danych i raportów z działalności Biura Porad Prawnych i Obywatelskich.
- pisanie streszczeń wniosków grantowych programu „Działaj lokalnie”,
- organizowanie spotkań Lokalnej Komisji Grantowej i grantobiorców „Działaj lokalnie VII”,
- prowadzenie szkolenia nt. promowania projektów społecznych w mediach,
- uczestnictwo w spotkaniach partnerstwa „Żywiec bez czadu”,
- tworzenia baz danych i raportów z działalności Biura Porad Prawnych i Obywatelskich.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
praktykantka w ramach programu LLP-Erasmus
Human Rights Agenda Association
- rozszerzanie wiedzy na temat praw człowieka w Turcji – ze szczególnym uwzględnieniem praw politycznych kobiet,
- pisanie artykułów na ten temat,
- uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami organizacji pozarządowych i pracownikami ambasad,
- pomoc w prowadzeniu biura.
- pisanie artykułów na ten temat,
- uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami organizacji pozarządowych i pracownikami ambasad,
- pomoc w prowadzeniu biura.
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
fotografia, podróże
Inne
Nagroda za najciekawszy reportaż z praktyk w ramach programu "Citi helps students - students help locally" dostępny na www.praktykilokalne.blogspot.com
Grupy
![Uniwersytet Warszawski](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_94798_3b64cd_tiny.jpg)
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
![Podróż i już](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_18621_653284_tiny.jpg)
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.
![Polskie Public Relations](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_20270_f17f7f_tiny.jpg)
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
![Public Relations w praktyce](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_428_168ef7_tiny.jpg)
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?