Kaja Kulesza (Humeniuk)

Account Manager, Lerta
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Account Manager
Lerta
Obsługa kluczowych klientów z branży nieruchomości, od etapu strategii i budżetowania, przez wprowadzenie inwestycji na rynek, po wsparcie kontaktu z klientem w trakcie całego okresu sprzedaży inwestycji.
Fabryka Komunikacji Społecznej
Public Relations & CSR Coordinator
Realizacja kampanii typu "raising awareness" dla podmiotu sektora publicznego, współpraca przy opracowywaniu założeń i realizacji programu edukacyjnego dla jednej z fundacji korporacyjnych. Kompleksowa obsługa klienta: przygotowanie strategii, harmonogramów i budżetów projektów społecznych w oparciu o wytyczne (łącznie z opracowywaniem ofert przetargowych), realizacja i nadzór nad produkcją, przygotowywanie i negocjacja umów z klientami i podwykonawcami, rozliczenia. Realizacja działań PR w zakresie prowadzonych projektów, raportowanie o rezultatach. Budowanie wizerunku firmy jako zaangażowanego promotora społecznego zaangażowania biznesu w Polsce.
Fundacja im. Stefana Batorego
Koordynator ds. informacji i promocji
Promocja działalności Fundacji w mediach i środowisku pozarządowym; zarządzanie relacjami z jej darczyńcami i partnerami w kraju i zagranicą; przygotowywanie materiałów informacyjnych; obsługa narzędzi komunikacji zewnętrznej; koordynacja kampanii społecznych; współpraca przy organizacji konferencji, seminariów i debat; nadzór nad spójnością wizerunku Fundacji.
Stowarzyszenie Amnesty International
Rzeczniczka prasowa/Specjalistka ds. PR
Bieżące kontakty z mediami, koordynacja działań PR, przygotowanie i realizacja wydawnictw AI, obsługa strony internetowej i newslettera elektronicznego, organizacja konferencji, przygotowanie i koordynacja realizacji kampanii społecznych.
Stowarzyszenie Amnesty International
Outreach and Advocacy Officer/Lobbystka
Reprezentowanie organizacji w kontaktach z instytucjami administracji publicznej, rzecznictwo interesów i lobbing w imieniu i na rzecz Amnesty International. Reprezentowanie światowego ruchu Amnesty International na konferencji przeglądowej ONZ w sprawie przygotowania Traktatu o Handlu Bronią.
Stowarzyszenie Amnesty International
Trenerka praw człowieka, koordynatorka zespołu trenerów praw człowieka na Mazowszu
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, studentów dziennikarstwa i nauczycieli z zakresu szeroko pojętej tematyki praw człowieka, przeciwdziałania dyskryminacji i kształtowania postaw obywatelskich. Praca na zasadzie wolontariatu.

Szkolenia i kursy

- Studium Pedagogiczne przy SGH w Warszawie; specjalność: metodyka nauczania przedmiotów ekonomicznych;
- Kurs redakcji merytorycznej; Studium Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek (2012);
- „Zintegrowane podejście do Public Relations”, kurs prowadzony na licencji London School of Public Relations; Związek Firm Public Relations (2010);

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, specj.: Media i komunikowanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

marketing społecznie zaangażowany, kino i współczesne seriale amerykańskie i brytyjskie (HBO, Netflix), dynamiczna jazda samochodem, moja rodzina ;)

Grupy

31 wszystkich wypowiedzi
8 plusów
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
AI
AI
Amnesty International. Pomoc humanitarna. Wspólne działania.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Przekaż 1 procent podatku na Równe Szanse
Przekaż 1 procent podatku na Równe Szanse
Pomóż niezamożnym uczniom gimnazjów i szkół średnich kontynować edukację. Przekaż 1% swojego podatku na program Równe Szanse Fundacji Batorego. Więcej: http://www.batory.org.pl/podatek.htm
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Reporterzy bez Granic - forum sympatyków
Reporterzy bez Granic - forum sympatyków
Pod patronatem Reporter ohne Grenzen Austria. Zrzeszamy sympatyków i członków Reporterów bez Granic. Poglądy i tematy prezentowane na grupie nie stanowią oficjalnych poglądów organizacji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?
Zwierzęta nasi przyjaciele
Zwierzęta nasi przyjaciele
Jestem życiem, które chce żyć wśród innego życia, które też chce żyć. /.../