Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Public Relations & CSR Coordinator
Realizacja kampanii typu "raising awareness" dla podmiotu sektora publicznego, współpraca przy opracowywaniu założeń i realizacji programu edukacyjnego dla jednej z fundacji korporacyjnych. Kompleksowa obsługa klienta: przygotowanie strategii, harmonogramów i budżetów projektów społecznych w oparciu o wytyczne (łącznie z opracowywaniem ofert przetargowych), realizacja i nadzór nad produkcją, przygotowywanie i negocjacja umów z klientami i podwykonawcami, rozliczenia. Realizacja działań PR w zakresie prowadzonych projektów, raportowanie o rezultatach. Budowanie wizerunku firmy jako zaangażowanego promotora społecznego zaangażowania biznesu w Polsce.
Koordynator ds. informacji i promocji
Promocja działalności Fundacji w mediach i środowisku pozarządowym; zarządzanie relacjami z jej darczyńcami i partnerami w kraju i zagranicą; przygotowywanie materiałów informacyjnych; obsługa narzędzi komunikacji zewnętrznej; koordynacja kampanii społecznych; współpraca przy organizacji konferencji, seminariów i debat; nadzór nad spójnością wizerunku Fundacji.
Outreach and Advocacy Officer/Lobbystka
Reprezentowanie organizacji w kontaktach z instytucjami administracji publicznej, rzecznictwo interesów i lobbing w imieniu i na rzecz Amnesty International. Reprezentowanie światowego ruchu Amnesty International na konferencji przeglądowej ONZ w sprawie przygotowania Traktatu o Handlu Bronią.
Trenerka praw człowieka, koordynatorka zespołu trenerów praw człowieka na Mazowszu
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, studentów dziennikarstwa i nauczycieli z zakresu szeroko pojętej tematyki praw człowieka, przeciwdziałania dyskryminacji i kształtowania postaw obywatelskich. Praca na zasadzie wolontariatu.
Szkolenia i kursy
- Studium Pedagogiczne przy SGH w Warszawie; specjalność: metodyka nauczania przedmiotów ekonomicznych;
- Kurs redakcji merytorycznej; Studium Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek (2012);
- „Zintegrowane podejście do Public Relations”, kurs prowadzony na licencji London School of Public Relations; Związek Firm Public Relations (2010);
- Kurs redakcji merytorycznej; Studium Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek (2012);
- „Zintegrowane podejście do Public Relations”, kurs prowadzony na licencji London School of Public Relations; Związek Firm Public Relations (2010);
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
marketing społecznie zaangażowany, kino i współczesne seriale amerykańskie i brytyjskie (HBO, Netflix), dynamiczna jazda samochodem, moja rodzina ;)
Grupy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Przekaż 1 procent podatku na Równe Szanse
Pomóż niezamożnym uczniom gimnazjów i szkół średnich kontynować edukację. Przekaż 1% swojego podatku na program Równe Szanse Fundacji Batorego.
Więcej: http://www.batory.org.pl/podatek.htm
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reporterzy bez Granic - forum sympatyków
Pod patronatem Reporter ohne Grenzen Austria. Zrzeszamy sympatyków i członków Reporterów bez Granic. Poglądy i tematy prezentowane na grupie nie stanowią oficjalnych poglądów organizacji.
Zwierzęta nasi przyjaciele
Jestem życiem, które chce żyć wśród innego życia, które też chce żyć. /.../