Joanna Langwerska

Student, UKSW

Wypowiedzi

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Prawo dla każdego w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    31.10.2012, 11:46

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria


    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,


    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania


    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz


    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Porady prawne w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    31.10.2012, 11:44

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria


    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,


    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania


    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz


    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Płatne porady prawne w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    31.10.2012, 11:43

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria


    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,


    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania


    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz


    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Prawo dla przedsiębiorcy w temacie [Ogłoszenia]
    31.10.2012, 11:42

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie prawne to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27 listopada w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”

    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w Polsce"

    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.
    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Młodzi prawnicy praktycy w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    31.10.2012, 11:41

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria


    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,


    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania


    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz


    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Prawo w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    31.10.2012, 11:13

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria

    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,

    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania

    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz

    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Kancelaria Prawna Agata Adamczyk i Współpracownicy w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    31.10.2012, 11:12

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria

    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,

    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania

    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz

    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie SPECJALIŚCI PRAWNI w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SPECJALIŚCI PRAWNI

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Marketing usług prawnych w temacie Ogłoszenia
    19.10.2012, 14:49

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie prawne to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27 listopada w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”

    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w Polsce"

    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.
    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Radcy prawni w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    19.10.2012, 13:34

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria
    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,
    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania
    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz
    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Prawo autorskie i internetowe w temacie KONFERENCJE - ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Prawo autorskie i internetowe

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie prawo gospodarcze w temacie 27.11.2012 - Nowoczesna kancelaria prawna - dokumenty i...
    19.10.2012, 13:32

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie
    prawne
    to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27
    listopada
    w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria
    prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”


    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu,
    doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga
    NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania
    kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w
    Polsce"


    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
    "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ
    MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz
    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.


    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie Tablica ogłoszeń
    19.10.2012, 13:29

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie prawne to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27 listopada w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”

    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w Polsce"

    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.
    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.pl

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie PRAWNICY w temacie "Słup ogłoszeniowy"
    19.10.2012, 09:34

    Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie prawne to tony makulatury i papierów.
    W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej?
    Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów?
    Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27 listopada w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”

    W programie m.in wykłady:
    - prof. Ryszard Sowiński Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik "Oprogramowanie do zarządzania kancelariami prawnymi - przegląd rozwiązań dostępnych w Polsce"

    - dr Jacek Janowski Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie "Technologiczna przyszłości zawodów prawniczych"

    Proponowana tematyka konferencji:

    - zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
    - zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
    - zarządzanie zasobami ludzkimi
    - zarządzanie kosztami, e-faktura
    - podpis elektroniczny
    - Business Intelligence
    - Systemy Archiwizacji
    - Digitalizacja dokumentów
    - Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
    - Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
    - systemy faksowe, skaner, mail
    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych
    - portale korporacyjne inter/intra/extranet

    Do udziału w konferencji zapraszamy:
    - partnerów zarządzających
    - radców prawnych
    - adwokatów
    - osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

    Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.
    *Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

    Rejestracja:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Strona konferencji:
    http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

    Kontakt
    Joanna Langwerska
    Asystentka ds. promocji
    tel. 22/ 498 03 49
    fax. 22/ 244 25 37
    e-mail. joanna.langwerska@multitrain.plJoanna Langwerska edytował(a) ten post dnia 19.10.12 o godzinie 09:36

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie PMR rynek IT i telekomunikacyjny w temacie BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PMR rynek IT i telekomunikacyjny

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie CSO w temacie Szkolenia, konferencje, warszaty, spotkania... - ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CSO

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie SAP Netweaver w temacie BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SAP Netweaver

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Bezpieczeństwo i audyt IT www.locos.pl w temacie BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI
    21.08.2012, 15:57

    BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI

    26 września 2012 r, Warszawa
    Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat"


    Wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób skutecznie
    kontrolować dostęp do firmowych danych oraz zapienić odpowiednią
    politykę bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie zapraszamy do
    udziału w BEZPŁATNEJ konferencji "Bezpieczeństwo firmowych
    sieci".

    W programie m.in.

    - Spam czy zamówiona wiadomość? Marketing kontra technologia i
    prawo, czyli budujemy bezpieczne serwisy reklamowe
    , Maciej
    Kołodziej

    - Nowe narzędzia cloud computing w zapewnieniu usług
    bezpieczeństwa i zarządzania infrastrukturą IT
    , Panda
    Security

    - Czy twoje zabezpieczenia są skuteczne? Błędy i podatności w
    rozwiązaniach zabezpieczających
    , Wojciech Dworakowski,
    Securing

    - Ustawowe tajemnice zawodowe a safe computing. Nowe formy
    wykonywania działalności zawodowej a przepisy prawa
    , Stefan
    Cieśla, Kancelaria Radcy Prawnego

    - Koszty skutków ataków i zwrot z inwestycji w
    bezpieczeństwo
    , Tomasz Chlebowski, Fundacja Bezpieczna
    Cyberprzestrzeń

    REJESTRACJA
    ONLINE


    Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

    - osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
    - dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w
    firmie - decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z
    zakresu bezpieczeństwa
    - przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu,
    telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

    **Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz
    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT.

    Więcej informacji:
    STRONA
    KONFERENCJI

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie FLEXCORE w temacie BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI
    21.08.2012, 15:54

    BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI

    26 września 2012 r, Warszawa
    Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat"


    Wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób skutecznie
    kontrolować dostęp do firmowych danych oraz zapienić odpowiednią
    politykę bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie zapraszamy do
    udziału w BEZPŁATNEJ konferencji "Bezpieczeństwo firmowych
    sieci".

    W programie m.in.

    - Spam czy zamówiona wiadomość? Marketing kontra technologia i
    prawo, czyli budujemy bezpieczne serwisy reklamowe
    , Maciej
    Kołodziej

    - Nowe narzędzia cloud computing w zapewnieniu usług
    bezpieczeństwa i zarządzania infrastrukturą IT
    , Panda
    Security

    - Czy twoje zabezpieczenia są skuteczne? Błędy i podatności w
    rozwiązaniach zabezpieczających
    , Wojciech Dworakowski,
    Securing

    - Ustawowe tajemnice zawodowe a safe computing. Nowe formy
    wykonywania działalności zawodowej a przepisy prawa
    , Stefan
    Cieśla, Kancelaria Radcy Prawnego

    - Koszty skutków ataków i zwrot z inwestycji w
    bezpieczeństwo
    , Tomasz Chlebowski, Fundacja Bezpieczna
    Cyberprzestrzeń

    REJESTRACJA
    ONLINE


    Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

    - osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
    - dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w
    firmie - decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z
    zakresu bezpieczeństwa
    - przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu,
    telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

    **Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym
    przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz
    technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT.

    Więcej informacji:
    STRONA
    KONFERENCJI

  • Joanna Langwerska
    Wpis na grupie Teoria Bezpieczeństwa w temacie Szkolenia/Warsztaty/Konferencje

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Teoria Bezpieczeństwa

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do