Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca wizerunkowy w kampaniach politycznych
Doradztwo Polityczne
* Doradztwo i tworzenie strategii komunikacyjnych, marketingowych i wizerunkowych w kampaniach wyborczych w Polsce według idei Human Brand
* Wykłady i szkolenia ze skutecznej komunikacji oraz wizerunku w polityce
* Prelekcje motywacyjne i wykłady z obszaru przywództwa kobiet w biznesie i polityce
* Komentator w mediach wydarzeń związanych z kampaniami politycznymi
* Wykłady i szkolenia ze skutecznej komunikacji oraz wizerunku w polityce
* Prelekcje motywacyjne i wykłady z obszaru przywództwa kobiet w biznesie i polityce
* Komentator w mediach wydarzeń związanych z kampaniami politycznymi
Specjalista w Dziale Marketingu
* udział w programie szkoleń dla Kadry Kierowniczej PTK Centertel sp. z o.o. (1995-2003)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
narciarstwo
tenis ziemny
żeglarstwo
dekoratorstwo wnętrz
tenis ziemny
żeglarstwo
dekoratorstwo wnętrz
Organizacje
- XI 2007 WSZiB Poznań - udział w Konferencji Naukowej "Reklama i PR na rozdrożu" jako prelegent
- XII 2007 PAN Poznań udział w Konferencji Naukowej "Neuromarketing, interdyscyplinarne spojrzenie na klienta"
- IV, V 2008 WSZiB Poznań udział w projekcie "Przywódca: od tyrana do autorytetu"
- Uniwersytet Ekonomiczny Poznań, VI 2009 Cykl wykładów "Public Relations w Praktyce- Marketing Polityczny" - Studium Podyplomowe
- kandydaci polityczni w 2005, 2007, obecnie - tworzenie strategii i doradztwo w samorządowych kampaniach wyborczych
- Uniwersytet Ekonomiczny Poznań - 2012/2013 wykład "Komunikacja Perswazyjna Polityków" i "Przywództwo Kobiet w Biznesie", Studia Podyplomowe
- TVP2, TVP Info, TVP Polonia, Polsat - komentator kampanii wyborczych
- XII 2007 PAN Poznań udział w Konferencji Naukowej "Neuromarketing, interdyscyplinarne spojrzenie na klienta"
- IV, V 2008 WSZiB Poznań udział w projekcie "Przywódca: od tyrana do autorytetu"
- Uniwersytet Ekonomiczny Poznań, VI 2009 Cykl wykładów "Public Relations w Praktyce- Marketing Polityczny" - Studium Podyplomowe
- kandydaci polityczni w 2005, 2007, obecnie - tworzenie strategii i doradztwo w samorządowych kampaniach wyborczych
- Uniwersytet Ekonomiczny Poznań - 2012/2013 wykład "Komunikacja Perswazyjna Polityków" i "Przywództwo Kobiet w Biznesie", Studia Podyplomowe
- TVP2, TVP Info, TVP Polonia, Polsat - komentator kampanii wyborczych
Inne
Publikacje:
1. Recenzja książki M. Jeziński (red) "Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu", wydanej przez DUET Toruń 2005, ukazała się w: Wrocławskie Studia Politologiczne, nr 7, 2006
2. Artykuł: "Marketing polityczny - szczególny przypadek czy złożona procedura działania", Przegląd Politologiczny UAM Poznań, nr 4/2006
3. Artykuł: "Marketing polityczny - wizerunek czy przesłanie?" (red) H. Mruk "Reklama i PR na rozdrożu", Wyd. Forum Naukowe , Poznań 2008
4. Wywiad do artykułu "Do polityki? Tu mi paprotka wyrośnie". E. Sobańska, Magazyn Polska The Times Głos Wielkopolski, 17.06.2011
1. Recenzja książki M. Jeziński (red) "Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu", wydanej przez DUET Toruń 2005, ukazała się w: Wrocławskie Studia Politologiczne, nr 7, 2006
2. Artykuł: "Marketing polityczny - szczególny przypadek czy złożona procedura działania", Przegląd Politologiczny UAM Poznań, nr 4/2006
3. Artykuł: "Marketing polityczny - wizerunek czy przesłanie?" (red) H. Mruk "Reklama i PR na rozdrożu", Wyd. Forum Naukowe , Poznań 2008
4. Wywiad do artykułu "Do polityki? Tu mi paprotka wyrośnie". E. Sobańska, Magazyn Polska The Times Głos Wielkopolski, 17.06.2011
Grupy
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość