Joanna Kinastowska
ekspert komunikowania i brandingu personalnego w polityce i biznesie, coach, szkoleniowiec
Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.
-
Paweł Korzeniewski:
Istota marketingu politycznego jest zaprezentowanie jasno, konkretnie, zrozumiale, ciekawie i kreatywnie przesłania z jakim podmiot polityczny chce dotrzeć do wybranego przez siebie segmentu wyborców aby przekonać ich do oddania głosu wyborczego. Stosuje sie w tym celu szereg rożnych narzędzi i technik marketingowych. Większy jednak nacisk powinien być położony, co robi właśnie branding personalny, na wiarygodność i autentyczność nadawcy w celu zdobycia zaufania i uznania. W przeciwnym razie bez zaufania w długim okresie czasu komunikacja staje sie trudna jeśli nie niemożliwa. To nie jest kwestia manipulacji tylko profesjonalizmu osób które tym sie zajmują..
Nie każdy :-) Istotą marketingu jest wpływanie na świadomość ludzi :-) I często przy tym kłamiemy :-)
Co do zaangażowania w działania marketingu politycznego znanych dziennikarzy to nie przecenialabym ich roli, wykonują swą prace w zakresie jaki jest określony w dzisiejszych czasach dla mediów publicznych, które podmioty polityczne mogą znakomicie omijać budując swą tożsamość w sieci czy tworząc nosie przekazy narracje. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Branding Personalny. Personal Branding.