Joanna Karbowiak-Kowalska

...
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu
Logo
Proofreader
Agencja Reklamowa SZWEJKOWSKI
korekta, redagowanie i pisanie tekstów
Logo
account executive/proofreader
Agencja Reklamowa SZWEJKOWSKI
obsługa klienta - współpraca z działem marketingu po stronie klienta w zakresie przygotowania wydawnictw periodycznych, korekta i redakcja tekstów
Logo
specjalista ds. reklamy (reklama zewnętrzna)
Agencja reklamowa Luno s.c.
obsługa klienta, opracowanie graficzne projektów, redakcja tekstów
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta/operator DTP
Sidico Sp. z o.o.
• cyfrowa obróbka obrazu, redakcja tekstów, kontakty z klientami
• tłumaczenia z jęz. niemieckiego, prace biurowe

Szkolenia i kursy

analiza danych (MAXQDA i SPSS), badania ewaluacyjne, praktyka badań marketingowych, badania społeczne i rynkowe

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
socjologia, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Zainteresowania:
Zagadnienia socjologii i psychologii społecznej (ludzkie motywacje i zachowania, wzory konsumpcyjne), badania consumer insights, tożsamość marki, polityka i wydarzenia bieżące, reklama i jej społeczny odbiór, a także... twórczość Stephena Kinga, scrabble i muzyka z mocniejszym uderzeniem ;)

Inne

Umiejętności:
• praca z briefem, planowanie projektów badawczych, analiza wyników, pisanie raportów i sprawozdań, korekta i redakcja tekstów, obsługa programów graficznych (Photoshop, Illustrator, InDesign, QuarkXPress) oraz pakietu Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel)
• budowanie dobrych relacji z klientami, rozumienie ich potrzeb, konstruktywna współpraca w zespole, dobra organizacja pracy, zdolność samokształcenia, umiejętność pracy w zespole
Istotne cechy:
łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, empatia, bezkonfliktowość, ciekawość świata, dociekliwość, zmysł plastyczny, pogodne usposobienie, rzetelność, dokładność

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Socjologia
Socjologia
Forum przeznaczone z myślą o przyszłych, obecnych, byłych i ... niedoszłych socjologach. Forum wymiany myśli, budowa "socjologicznej" sieci kontaktów...
SPSS
SPSS
Wszystko co z zwiazne z SPSS, analiza danych itp ;)
SWPS
SWPS
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej