Umiejętności
HORECA
Komunikacja Marketingowa
Project Management
Planowanie projektów
Project Leader
Marketing, Trade Marketing (B2B, B2C)
Business Strategy, Pricing, Marketing Management
Marketing Strategy, Budgets,Forecasting, Negotiation
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i Trade Marketingu
* Wprowadzanie nowych rozwiązań POSM oraz gadżetów dla kanałów: tradycyjnego, nowoczesnego i HoReCa (m.in. współpraca z producentami w Chinach)
* Opracowywanie zasad merchandisingu na wszystkie rynki
* Ścisła współpraca z polską sprzedażą przy tworzeniu narzędzi trade marketingowych – promocji sezonowych dla hurtowników i sklepikarzy
* Koordynowanie prac ATL, BTL na rynku polskim i zagranicznym (przygotowanie kampani ogólnopolskiej na outdoor, koordynowanie sponsoringu połączonego ze sprzedażą na stadionie Narodowych w projekcie „Zimowy Narodowy”)
* Pozyskiwanie nowych rynków poprzez organizowanie targów międzynarodowych (6-8 wyjazdów rocznie)
* Czasowe koordynowanie prac 3 grafików (wchodzących w skład dz. Marketingu)
* Opracowywanie zasad merchandisingu na wszystkie rynki
* Ścisła współpraca z polską sprzedażą przy tworzeniu narzędzi trade marketingowych – promocji sezonowych dla hurtowników i sklepikarzy
* Koordynowanie prac ATL, BTL na rynku polskim i zagranicznym (przygotowanie kampani ogólnopolskiej na outdoor, koordynowanie sponsoringu połączonego ze sprzedażą na stadionie Narodowych w projekcie „Zimowy Narodowy”)
* Pozyskiwanie nowych rynków poprzez organizowanie targów międzynarodowych (6-8 wyjazdów rocznie)
* Czasowe koordynowanie prac 3 grafików (wchodzących w skład dz. Marketingu)
Kierownik ds. Grupy Klientów HoReCa (Biuro Zarządu)
* Przygotowywanie i realizacja strategii oraz planu marketingowego dla Klientów z Grupy Restauracje (analiza: potrzeb Klienta, konkurencji, sytuacji rynkowej oraz „share of wallet”; propozycja odpowiednich działań oraz narzędzi pro sprzedażowych i usług)
* Tworzenie i monitorowanie budżetu oraz planów sprzedażowych dla powyższej grupy Klientów
* Tworzenie narzędzi marketingowych i promocyjnych oraz wybór kanałów komunikacji
* Trade marketing:
- Tworzenie efektywnych narzędzi pro sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych (m. in. specjalne promocje, katalogi, programy rabatowe, akcje z dostawcami)
- Rozwój marek własnych MAKRO poprzez różne kanały marketingowe m.in. katalogi, ulotki, sampling artykułów
* Zdefiniowanie i nadzorowanie koszyka z kluczowymi artykułami dla Klientów HoReCa (monitoring cenowy)
* Udział w tworzeniu programu bonusowego dla Klientów MAKRO
* Project Leader:
- Program EatClub – opracowanie i wdrożenie innowacyjnego programu wspierającego sprzedaż Klientów HoReCa, bazującym na stronie www.eatclub.pl, z której każdy konsument może pobierać kupony zniżkowe do lokali gastronomicznych
- Program START – opracowanie i wdrożenie programu umożliwiającego dzierżawę sprzętu gastronomicznego przez klientów HoReCa
- Program rabatowy MAKRO&PizzaPortal.pl – negocjacje, tworzenie umowy, specjalnych ofert promocyjnych i marketingowych z partnerem firmą PizzaPortal.pl dla uczestników programu
- Program START+ - indywidualne wsparcie dla wybranych Klientów, obejmująca głównie: odświeżenie wyglądu lokalu, karty menu i doradztwo marketingowe
- Niezbędniki dla konsultanta – narzędzie pro sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych MAKRO. Skierowane do Klientów prowadzących polskie i włoskie restauracje. Zawierające: core asortyment artykułów skierowanych do danego typu działalności, edukacje, usługi dostępne w MAKRO
- Koncept kawowy RIOBA – indywidualne wsparcie dla wybranych Klientów, obejmujące tworzenie materiałów marketingowych, karty menu, szkoleń związanych z promocją i sprzedażą kawy Rioba
* Szkolenia konsultantów z wdrażanych projektów
* Udział w przygotowaniach i uczestnictwo w targach EuroGastro (2011, 2012, 2013)
* Kierowanie grupą Klientów Fast Food (w zastępstwach ponad 6 miesięcy)
* Opracowywanie: umów z firmami zewnętrznymi, regulaminów do akcji promocyjnych i konkursów
* Ścisła współpraca z: dz. operacyjnym, dz. handlowym, dz. podatkowym i prawnym oraz innymi komórkami dz. marketingu
* Tworzenie i monitorowanie budżetu oraz planów sprzedażowych dla powyższej grupy Klientów
* Tworzenie narzędzi marketingowych i promocyjnych oraz wybór kanałów komunikacji
* Trade marketing:
- Tworzenie efektywnych narzędzi pro sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych (m. in. specjalne promocje, katalogi, programy rabatowe, akcje z dostawcami)
- Rozwój marek własnych MAKRO poprzez różne kanały marketingowe m.in. katalogi, ulotki, sampling artykułów
* Zdefiniowanie i nadzorowanie koszyka z kluczowymi artykułami dla Klientów HoReCa (monitoring cenowy)
* Udział w tworzeniu programu bonusowego dla Klientów MAKRO
* Project Leader:
- Program EatClub – opracowanie i wdrożenie innowacyjnego programu wspierającego sprzedaż Klientów HoReCa, bazującym na stronie www.eatclub.pl, z której każdy konsument może pobierać kupony zniżkowe do lokali gastronomicznych
- Program START – opracowanie i wdrożenie programu umożliwiającego dzierżawę sprzętu gastronomicznego przez klientów HoReCa
- Program rabatowy MAKRO&PizzaPortal.pl – negocjacje, tworzenie umowy, specjalnych ofert promocyjnych i marketingowych z partnerem firmą PizzaPortal.pl dla uczestników programu
- Program START+ - indywidualne wsparcie dla wybranych Klientów, obejmująca głównie: odświeżenie wyglądu lokalu, karty menu i doradztwo marketingowe
- Niezbędniki dla konsultanta – narzędzie pro sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych MAKRO. Skierowane do Klientów prowadzących polskie i włoskie restauracje. Zawierające: core asortyment artykułów skierowanych do danego typu działalności, edukacje, usługi dostępne w MAKRO
- Koncept kawowy RIOBA – indywidualne wsparcie dla wybranych Klientów, obejmujące tworzenie materiałów marketingowych, karty menu, szkoleń związanych z promocją i sprzedażą kawy Rioba
* Szkolenia konsultantów z wdrażanych projektów
* Udział w przygotowaniach i uczestnictwo w targach EuroGastro (2011, 2012, 2013)
* Kierowanie grupą Klientów Fast Food (w zastępstwach ponad 6 miesięcy)
* Opracowywanie: umów z firmami zewnętrznymi, regulaminów do akcji promocyjnych i konkursów
* Ścisła współpraca z: dz. operacyjnym, dz. handlowym, dz. podatkowym i prawnym oraz innymi komórkami dz. marketingu
Specjalista ds. Marketingu
* Koordynowanie prac nad: katalogami i gazetkami cyklicznymi z ofertą handlową, materiałami POS, direct mailingiem, sesjami zdjęciowymi do ofert handlowych (wszystkie grupy klientów)
* Wdrażanie nowych rozwiązań związanych z prezentacją promocji artykułów w różnych wydawnictwach
* Przygotowanie prezentacji, harmonogramów prac oraz statusów dla przełożonego (głównie w języku angielskim)
* Tworzenie briefów dla agencji reklamowych
* Współpraca oraz negocjowanie kosztorysów z: agencjami reklamowymi, studiami fotograficznymi, drukarniami
* Obsługa programu APS (do budowy stron wydawnictw, zarządzania promocjami oraz artykułami)
* Wdrażanie nowych rozwiązań związanych z prezentacją promocji artykułów w różnych wydawnictwach
* Przygotowanie prezentacji, harmonogramów prac oraz statusów dla przełożonego (głównie w języku angielskim)
* Tworzenie briefów dla agencji reklamowych
* Współpraca oraz negocjowanie kosztorysów z: agencjami reklamowymi, studiami fotograficznymi, drukarniami
* Obsługa programu APS (do budowy stron wydawnictw, zarządzania promocjami oraz artykułami)
Account Manager (01.2008-04.2009) - Account Executive (05-12.2007)
Agencja reklamowa Szwejkowski
* Obsługa klientów: Praktiker Polska Sp. z o.o., Carrefour Polska, APSYS Management Sp. z o.o., OBI Sp. z o.o., Studio PR
* Kierowanie 3 osobowym zespołem (Junior Account Executive, 2 operatorów DTP)
* Nadzorowanie i koordynowanie prac w BTL
* Koordynowanie sesji zdjęciowych małych i dużych produkcji, również z udziałem modeli
* Przygotowanie kosztorysów, prezentacji, harmonogramów prac
* Sporządzanie umów związanych z prawami autorskimi i polami eksploatacyjnymi
* Tworzenie briefów i kosztorysów
* Negocjacje z klientem oraz podwykonawcami w zakresie budżetu
* Obsługa programu CRM
* Szczegółowa analiza wyników finansowych osiąganych na poszczególnych pracach
* Kierowanie 3 osobowym zespołem (Junior Account Executive, 2 operatorów DTP)
* Nadzorowanie i koordynowanie prac w BTL
* Koordynowanie sesji zdjęciowych małych i dużych produkcji, również z udziałem modeli
* Przygotowanie kosztorysów, prezentacji, harmonogramów prac
* Sporządzanie umów związanych z prawami autorskimi i polami eksploatacyjnymi
* Tworzenie briefów i kosztorysów
* Negocjacje z klientem oraz podwykonawcami w zakresie budżetu
* Obsługa programu CRM
* Szczegółowa analiza wyników finansowych osiąganych na poszczególnych pracach
Asystent ds. Marketingu
* Koordynacja prac przy budowie dwutygodniowej oferty handlowej oraz dodatkowych promocji dla posiadaczy kart kredytowych MAKRO
* Współtworzenie oraz wdrożenie materiałów informacyjnych (POS) o kartach kredytowych MAKRO – (osobista egzekucja wyników – objazd hal),
* Analiza wyników i tworzenie prezentacji związanych z kartą kredytową oraz programem lojalnościowym MAKRO,
* Obsługa programów:
- ASERV – obsługi płatności kartami płatniczymi
- Workflow – zarządzania zdjęciami do ofert handlowych
* Ścisła współpraca z działami handlowymi oraz POK w poszczególnych halach.
* Współtworzenie oraz wdrożenie materiałów informacyjnych (POS) o kartach kredytowych MAKRO – (osobista egzekucja wyników – objazd hal),
* Analiza wyników i tworzenie prezentacji związanych z kartą kredytową oraz programem lojalnościowym MAKRO,
* Obsługa programów:
- ASERV – obsługi płatności kartami płatniczymi
- Workflow – zarządzania zdjęciami do ofert handlowych
* Ścisła współpraca z działami handlowymi oraz POK w poszczególnych halach.
Szkolenia i kursy
- Ukończone szkolenia:
* Akademii Druku
* Prezentacja zaawansowana
* Przywództwo – zbuduj fundament
* "Leadership for growth"
* „Pizza & Pasta”
- Szkolenie zagraniczne w Chorwacji w biurze Zarządu METRO m.in. z projektów marketingowych dla branży HoReCa,
- Szkolenie w lokalu sieci Da Grasso – poznanie działania restauracji „od kuchni”,
* Akademii Druku
* Prezentacja zaawansowana
* Przywództwo – zbuduj fundament
* "Leadership for growth"
* „Pizza & Pasta”
- Szkolenie zagraniczne w Chorwacji w biurze Zarządu METRO m.in. z projektów marketingowych dla branży HoReCa,
- Szkolenie w lokalu sieci Da Grasso – poznanie działania restauracji „od kuchni”,
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- Sport - siatkówka halowa i plażowa (z licznymi sukcesami), bieganie, siłownia,
- Giełda papierów wartościowych.
- Giełda papierów wartościowych.
Inne
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office
- Prawo jazdy kat. B
- Podstawowa znajomość programów graficznych: In Design, Photoshop
- Prawo jazdy kat. B
- Podstawowa znajomość programów graficznych: In Design, Photoshop
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.