Joanna Kalupa

Specjalista ds. Organizacji Wyarzeń
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Event Management Microsoft Excel Microsoft Word PowerPoint Project Management Negocjacje kreatywność Zarządzanie zespołem Prezentacje Negocjacje z dostawcami zdolności organizacyjne Przedsiębiorczość komunikatywność języki obce terminowość Niemiecki organizacja eventów Wdrożenia produktów organizacja imprez Posiadanie prawa jazdy kat. B jęz. niemiecki - biegły Posiadam umiejętność praktycznego myślenia i dobrej organizacji czasu pracy. zdolnosci organizacyjne i analityczne, opanowanie i nastawienie na rozwiazywanie problemow raporty Budowanie relacji z klientem Zdolność przekonywania Budżet działu

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry
grecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Lektor
Perfekt Deutsch
Nauczanie języka niemieckiego.
Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua
lektor języka niemieckiego
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie
Główny Specjalista ds. Organizacji Wydarzeń
- organizowanie konferencji, sympozjów, seminariów oraz innych wydarzeń naukowych w kraju i za granicą, w tym tworzenie kosztorysów organizowanych wydarzeń oraz nadzór nad ich zgodnością z budżetem. Przygotowywanie podsumowań wydarzeń oraz przygotowywanie projektów umów z podwykonawcami,
- nadzór nad realizacją zleceń przez podwykonawców w ramach organizowanych wydarzeń,
- odpowiedzialność za zaplecze noclegowe, logistykę wyjazdów oraz pobytów pracowników Izby podczas wyjazdów służbowych,
- opracowywanie materiałów promocyjnych i marketingowych związanych
z organizowanymi wydarzeniami: foldery, ulotki, broszury, plakaty, zaproszenia, gadżety reklamowe,
- współpraca z działem marketingu oraz Koordynatorem Mediów w zakresie promocji informacji na temat działalności Ośrodka Współpracy Międzynarodowej oraz organizowanych wydarzeń,
- koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Izbą a organizacjami zewnętrznymi,
- sporządzanie zestawień, prezentacji, raportów i sprawozdań.
- projekt zakończony: organizacja oraz współpraca w głównym podwykonawcą podczas przygotowania IX Kongresu Polonii Medycznej/II Światowego Zjazdu Lekarzy Polskich, hotel Marriott, czerwiec 2016,
- organizacja III-cich Mazowieckich Spotkań Stomatologicznych; 9-10.06.2017 r. Udział wzięło ponad 650 osób.
Kontakty z Towarzystwami Medycznymi w Europie w ramach współpracy międzynarodowej Ośrodka Współpracy z Zagranicą Okręgowej Rady Lekarskiej w Warszawie
Murexin Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Marketingu
- planowanie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego realizacją wraz z monitoringiem i raportowaniem do Zarządu i Centrali w Austrii
- analiza rynku od strony marketingowej pod kątem atrakcyjności oferty w zakresie zewnętrznym: analiza potrzeb, preferencji i wymagań klientów oraz grup docelowych, jak również aktywności konkurencji oraz wewnętrznym: definiowanie potrzeb działu sprzedaży pod kątem narzędzi sprzedażowych
- opracowywanie i wdrażanie promocji sprzedażowych oraz wizerunkowych wraz z ich podsumowaniem
- nadzór oraz realizacja procesu tworzenia i dystrybucji narzędzi marketingowych, materiałów reklamowych i informacyjnych
- praca nad katalogiem produktów, opracowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych oraz POS
- przygotowanie akcji promocyjnych, programu lojalnościowego
- współtworzenie wizerunku firmy na rynku oraz strategii marketingowo-sprzedażowych, jak również rozwój i umacnianie marki w Polsce
- nadzór i planowanie działań w sferze public relations
- organizacja eventów firmowych oraz eventów i akcji wspierających sprzedaż u głównych dystrybutorów produktów firmy
- planowanie i organizacja aktywności rynkowych: imprezy targowe, wystawiennicze, konferencyjne, szkoleniowe
- aktywny proces komunikacji ze środkami masowego przekazy (prasa, radio)
- współpraca z centralą firmy w Austrii
- tłumaczenia ustne i pisemne z języka niemieckiego (w tym techniczne) - współpraca z działem Product Mangementu w Centrali w Wiener Neustadt

Osiągnięcia:
• Opracowanie katalogu produktów (ponad 300 pozycji) który stał się skutecznym narzędziem dla działu handlowego
• Opracowanie nowatorskiej ulotki informacyjnej na temat jednego z działów produktowych,
• Ograniczenie, dzięki skutecznym negocjacjom kosztów materiałów drukowanych o 20%
• Pozyskanie 40% dodatkowej powierzchni podczas renomowanych targów branżowych
• Jestem autorem nazwy nowego produktu, który z sukcesem został wprowadzony na rynek
Murexin Polska Sp. z o.o.
Office Manager
Kluczowe odpowiedzialności:
• Przygotowanie prezentacji i zestawień na potrzeby Zarządu
• Wsparcie Działu Marketingu w bieżącej pracy
• Negocjacje warunków dostaw materiałów i usług
• Administrowanie biurem firmy
• Organizacja imprez firmowych i wyjazdów integracyjnych

Osiągnięcia:
• Obniżenie kosztów noclegów i podróży służbowych o 25%
• Sprawna organizacja likwidacji oddziału firmy we Wrocławiu - ze strony spraw administracyjnych, co miało bezpośredni wpływ na minimalizację strat przez Pracodawcę
• Ograniczenie nakładu czasu prac recepcji o 15% dzięki usprawnieniu w zakresie przepływu korespondencji
GEZE Polska Sp. z o.o.
Koordynator Działu Obiektowego
Kluczowe odpowiedzialności:

• koordynacja pracy działu obiektowego (dział zajmował się monitoringiem rynku budowlanego, ścisłą współpracą z architektami oraz partnerami z branży)
• koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy firmą a klientami zewnętrznymi (architekci, partnerzy handlowi, projektanci)
• pozyskiwanie informacji z prasy, internetu oraz innych źródeł na potrzeby działu
• organizacja: seminariów dla architektów, projektantów, potencjalnych klientów i spotkań branżowych
• przygotowywanie imprez targowych (rezerwacja powierzchni targowej, zlecanie wykonania i akceptacja projekt u stoiska, nadzór nad realizacją i przebiegiem targów): Budma w Poznaniu, For Arch w Pradze Czeskiej oraz targi w Bratysławie,
• współpraca z agencjami reklamowymi, m.in. nadzór nad przestrzeganiem wytycznych korporacyjnych – Corporate Identity,
• opracowywanie artykułów dla pism branżowych oraz artykułów reklamowych dla prasy (współpraca w zakresie koncepcji, ostatecznego wyglądu i treści, akceptacja do druku),

Osiągnięcia:
• skuteczna implementacja dedykowanego modułu OVS SAP na potrzeby Działu w Polsce we ścisłej współpracy z Centralą w Niemczech
• skuteczna adaptacja szkolonych ( przeszkolenie z pracy z modułem OVS pracowników w Pradze-filia w Czechach i na Słowacji) do zunifikowanej pracy z systemem.
GEZE Polska Sp. z o.o.
Kierownik Biura
Kluczowe odpowiedzialności:

• odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie recepcji oraz pracę osoby na stanowisku asystentki biura
• prowadzenie akt personalnych pracowników firmy
• negocjowanie warunków dostaw materiałów i usług
• opieka nad flotą samochodową, telefonami służbowymi
• współpraca z administracją budynku
• odpowiedzialność za organizację podróży służbowych


Osiągnięcia:
• minimalizacja kosztów podróży służbowych i noclegów o 10 %
• obniżenie kosztów materiałów biurowych o 15 % dzięki renegocjacji umowy z poddostawcą
GEZE Polska Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
Kluczowe odpowiedzialności:
• Przygotowanie prezentacji i zestawień sprzedażowych na potrzeby Zarządu
• Przygotowanie spotkań biznesowych z partnerami
• Odpowiedzialność za przebieg dokumentów w firmie i między firmą a Centralą w Niemczech
• Kontakty z Centralą w Niemczech – także w kwestiach technicznych w ramach współpracy z Działem Technicznym
• Selekcja i zamawianie artykułów reklamowych w Centrali
• Organizacja imprez i spotkań firmowych

Osiągnięcia:
• Skuteczna reorganizacja prac recepcji w celu minimalizacji nakładów czasowych/kosztów
Habau Polska Sp. z o.o.
Tłumacz/Asystent
Kluczowe odpowiedzialności:
• Tłumaczenia ustne i pisemne dla niemieckojęzycznego Zarządu i Kierownictwa,
• Organizacja i tłumaczenia podczas narad koordynacyjnych w trakcie budowy
• Wsparcie językowe na budowie (personel międzynarodowy)
• Prowadzenie kasy gotówkowej i rozliczanie pracowników

Osiągnięcia:
• Tłumaczenie skomplikowanej Ekspertyzy Hydrologicznej na potrzeby Zarządu (Wykonawca), przeprowadzonej w celu wyjaśnienia kosztów dodatkowych wynikłych w trakcie budowy (z języka niemieckiego na polski)

Projekty

IV Mazowieckie Spotkania Stomatologiczne
https://www.youtube.com/watch?v=Iq1PY1uF6ZE
III Mazowieckie Spotkania Stomatologicznej
Kongres Polonii Medycznej

Szkolenia i kursy

- kurs przygotowujący do międzynarodowe egzaminu PWD (język specjalistyczny zawodowy: ekonomiczny i handlowy; Instytut Goethego)
- "Profit Pilot" SHT Training (Realizacja strategii sprzedaży w działaniach operacyjnych), kwiecień 2009
- "Profesjonalna obsługa klienta w języku angielskim" - Mazowieckie Centrum Szkoleń, Warszawa, marzec 2008
- "Praktyczne aspekty prawa pracy" - SEKA , Warszawa czerwiec 2007,
- "Czas pracy oraz urlopy wypoczynkowe" - Mazowieckie Centrum Szkoleń, Łódź, czerwiec .2007
- "Ochrona danych osobowych" - Mazowieckie Centrum Szkoleń, Warszawa, maj .2007
- "Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach" - WYG International, Szczyrk, maj 2006.

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Politycznych, Studia Europejskie, magisterskie
Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
Logo
Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, studia podyplomowe
Agencja Rozwoju Gospodarczego
Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji

Specjalizacje

Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

- psychologia
- języki obce
- witraże metodą Tiffany'ego

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Misja Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe