Umiejętności
Branding & Product Identity
Budżety
Analiza rynku
Strony internetowe
strategie marketingowe
Kampanie reklamowe
Wdrażanie produktu
Innowacje technologiczne
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Analityk sektora FMCG
Współudział redakcyjny w projektach: Forum Mleczarskie (FM), FM Praktyka, FM Biznes, FM Katalog - Rynek Nabiału i Tłuszczy, FM Podręcznk - Sery w praktyce oraz Forum Żywności Mrożonej, Forum kawy i Herbaty, Forum Słodko- Słone
Redaktor Działów: Analizy Rynku, Innowacje produktowe, Segmentacja, Raport Rynkowy, Przegląd Rynku, Handel Międzynarodowy.
Autorka ponad 300 artykułów z zakresu tematycznego: marketing mix, zarządzanie kategoriami, marketing produktowy, NPD i innowacje rynkowe, analizy i przeglądy rynkowe, rynki zagraniczne i rozwój sieci handlowych.
Twórca projektu internetowego: Foodexpert.pl (01.2013-09.2014):
Portal poświęcony tematyce żywieniu oraz rozwojowi żywności tradycyjnej i funkcjonalnej w Polsce i za granicą. Analityka rynku, edycja materiałów, przeprowadzanie wywiadów (45), kontakty z mediami i klientami.
Autorka merytoryczna rocznych wydań "Katalogów FM - rynek nabiału i tłuszczy w Polsce" (2006-2013).
Redaktor merytoryczna - "Podręcznika Sery Europy w praktyce" (2012).
Redaktor Działów: Analizy Rynku, Innowacje produktowe, Segmentacja, Raport Rynkowy, Przegląd Rynku, Handel Międzynarodowy.
Autorka ponad 300 artykułów z zakresu tematycznego: marketing mix, zarządzanie kategoriami, marketing produktowy, NPD i innowacje rynkowe, analizy i przeglądy rynkowe, rynki zagraniczne i rozwój sieci handlowych.
Twórca projektu internetowego: Foodexpert.pl (01.2013-09.2014):
Portal poświęcony tematyce żywieniu oraz rozwojowi żywności tradycyjnej i funkcjonalnej w Polsce i za granicą. Analityka rynku, edycja materiałów, przeprowadzanie wywiadów (45), kontakty z mediami i klientami.
Autorka merytoryczna rocznych wydań "Katalogów FM - rynek nabiału i tłuszczy w Polsce" (2006-2013).
Redaktor merytoryczna - "Podręcznika Sery Europy w praktyce" (2012).
Marketing Manager: FMCG - sektor: żywność classic
Marki : Srebrna Łyżeczka
Aktywności: Marketing, Strategia & Rozwój, Project management, ATL+BTL, Budgeting, Market research & NPD, Marketing Events, PR
Aktywności: Marketing, Strategia & Rozwój, Project management, ATL+BTL, Budgeting, Market research & NPD, Marketing Events, PR
Szkolenia i kursy
03.2015 Kongres: Retail Summit 2015 ( BBM) Poland and CEE
12.2014 Media Tour w Holandii: Perspektywy rozwoju mleczarstwa w Holandii .
10.2014 Kongres Polskiej Izby Opakowań: na zaproszenie COBRO wystąpienie z prezentacją : "Innowacyjne produkty w innowacyjnych opakowaniach"
03.2014 Kongres: Retail Summit 2014 Poland and CEE
03.2014 Konferencja naukowa: „Suplementy olejowe (NNKT, wit. D) - nowe szanse dla branży SD: aspekty prawne, jakość produktów, znaczenie w diecie" - KRS
02.2014: Konferencja naukowa: "Racjonalne żywienie w edukacji zdrowotnej" - WSIiZ
12. 2013 Konferencja naukowa: "Innowacje w Żywnosci 2013" - Stowarzyszenia Promocji Zdrowia "Pro-salutem".
10.2013 Konferencja naukowa: " Żywienie ludzi aktywnych" - Polski Komited Olimpijski
06.2013 Warsztaty:" Kultura organizacyjna w środowiskach międzynarodowych" - Szkoła Biznesu PW
06.2013 Konferencja : Podstawy współczesnej dietetyki
05.2012 Warsztaty: Zarządzanie projektami - Best Practice - Szkoła Biznesu PW
05.2012 Warsztaty: CRM w praktyce - GigaCon
04.2012 Warsztaty: Ochrona wartości intelektualnych - Fundacja JWP
12.2014 Media Tour w Holandii: Perspektywy rozwoju mleczarstwa w Holandii .
10.2014 Kongres Polskiej Izby Opakowań: na zaproszenie COBRO wystąpienie z prezentacją : "Innowacyjne produkty w innowacyjnych opakowaniach"
03.2014 Kongres: Retail Summit 2014 Poland and CEE
03.2014 Konferencja naukowa: „Suplementy olejowe (NNKT, wit. D) - nowe szanse dla branży SD: aspekty prawne, jakość produktów, znaczenie w diecie" - KRS
02.2014: Konferencja naukowa: "Racjonalne żywienie w edukacji zdrowotnej" - WSIiZ
12. 2013 Konferencja naukowa: "Innowacje w Żywnosci 2013" - Stowarzyszenia Promocji Zdrowia "Pro-salutem".
10.2013 Konferencja naukowa: " Żywienie ludzi aktywnych" - Polski Komited Olimpijski
06.2013 Warsztaty:" Kultura organizacyjna w środowiskach międzynarodowych" - Szkoła Biznesu PW
06.2013 Konferencja : Podstawy współczesnej dietetyki
05.2012 Warsztaty: Zarządzanie projektami - Best Practice - Szkoła Biznesu PW
05.2012 Warsztaty: CRM w praktyce - GigaCon
04.2012 Warsztaty: Ochrona wartości intelektualnych - Fundacja JWP
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Marketing, Brand Management, Innowacje produktowe i opakowaniowe.
Podróżowanie, odkrywanie nowych miejsc i kultur; fotografia architektury i przyrody; film historyczny i współczesny; literatura piękna i biografie, malarstwo, muzyka klasyczna, kultura Japonii, projektowanie i urządzanie wnętrz.
Podróżowanie, odkrywanie nowych miejsc i kultur; fotografia architektury i przyrody; film historyczny i współczesny; literatura piękna i biografie, malarstwo, muzyka klasyczna, kultura Japonii, projektowanie i urządzanie wnętrz.
Organizacje
Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskeij - SAAMBA
Inne
Motto życiowe : "Nigdy, nigdy się nie poddawaj" - Winston Churchill.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dłuższe życie
Grupa dla osób, które chcą długiego i zdrowego życia. Znajdziecie tu informacje na ten temat.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))