Joanna Gajewska

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Corel Draw Employer Branding Marketing Project Management Social Media Negocjacje rekrutacja Zarządzanie zespołem Bankowość Strategia biznesowa Reklama Pisanie treści Zarządzanie Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Analiza konkurencji Zarządzanie marketingiem Zarządzanie produktem Biegły angielski Strategia Copywriting i redagowanie tekstów Adobe Ilustrator CS Produkcja BTL

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Profitia Management Consultants
Communications Manager
Komunikacja marek: Profitia (consulting zakupowy), Batna Group (grupy zakupowe) oraz CIPS (największa światowa organizacja zakupowa) w tym:

• opracowanie i wdrażanie strategii na polskim rynku,
• komunikacja w kanałach BTL oraz online,
• budowa stron www,
• organizacja eventów,
• działania Employer Branding, w tym rekrutacja,
• działania PR, w tym redakcja tekstów merytorycznych.
Logo
Marketing Manager
Agencja Reklamowa Art Of Concept
Doradztwo marketingowe dla firm, w tym: analizy i strategia, projektowanie oraz
produkcja BTL, projektowanie opakowań, projektowanie merytoryczne stron www,
social media, copywriting, content marketing.
Tax Care SA
Project Manager
Manager prowadzący i współautor książki "To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu"
(wyd. Helion. 2015)
Tax Care SA
Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu
• opracowywanie i realizacja kampanii marketingowych w obszarze BTL i ATL
oraz komunikacji bezpośredniej (w tym kreacja, copywriting, produkcja);
• analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji, kreowanie nowych
rozwiązań;
• współpraca przy budowaniu nowego serwisu www firmy, platformy intranetowej
oraz portalu multibiznes.pl;
• współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami oraz innymi partnerami
zewnętrznymi;
• organizacja eventów wewnętrznych i innych działań employer brandingowych;
• wsparcie Dyrektora/zastępstwo w zarządzaniu Departamentem;
• planowanie, egzekucja i raportowanie budżetu;
• funkcja specjalna: Rzecznik Praw Pracownika.
Human Sens
Business Development Manager
• zarządzanie projektami i koordynacja akcji eventowych;
• współprojektowanie i produkcja materiałów graficznych;
• pozyskiwanie i obsługa Klientów;
• opracowywanie strategicznych i budżetowych elementów ofert dotyczących
eventów, akcji specjalnych, programów lojalnościowych.
Deutsche Bank Polska S.A
Kierownik Zespołu Mikromarketingu
• planowanie budżetu, nadzór nad jego realizacją, raportowanie;
• odpowiedzialność za aranżację marketingową placówek;
• przygotowanie założeń rebrandingu sieci DB Kredyt (80 placówek), wdrożenie założeń, nadzór nad projektem;
• opracowanie założeń w zakresie marketingu lokalnego i dostosowanie ich do nowej strategii sprzedażowej po połączeniu linii biznesowych Deutsche Bank PBC i DB Kredyt;
• ścisła współpraca z dep. wsparcia sprzedaży;
• wprowadzanie pracowników Zespołu w nowe obowiązki i okoliczności po połączeniu dwóch linii biznesowych, motywowanie, ocena;
• odpowiedzialność za upominki reklamowe Banku;
• organizacja eventów dla najlepszych klientów Banku;
• współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji zadań zespołu;
• wprowadzanie standardów Dress Code do placówek, w tym opracowanie nowych złożeń oraz prowadzenie projektu dotyczącego strojów firmowych dla pracowników.
Deutsche Bank Polska S.A
Specjalista w Departamencie Marketingu
• opracowywanie i realizacja założeń w zakresie marketingu lokalnego;
• ścisła współpraca z dep. wsparcia sprzedaży;
• odpowiedzialność za upominki reklamowe Banku;
• organizacja eventów dla najlepszych klientów Banku;
• odpowiedzialność za aranżację marketingową placówek;
• wprowadzenie strojów firmowych dla pracowników – przygotowanie założeń i prowadzenie projektu;
• planowanie budżetu, nadzór nad jego realizacją, raportowanie;
• współpraca z TFI na potrzeby promocji bankowych;
• współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji zadań zespołu.
THOMSON MULTIMEDIA Polska
praktykantka - Dział Kadr i Rachuby Płac

Szkolenia i kursy

Ukończenie programu managerskiego "Talent Management Program":
- Efektywnośc osobista w zarządzaniu,
- Efektywna komunikacja (Insights Discovery),
- Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań,
- Zarządzanie projektami,
- Profesjonalna prezentacja,
- Trening umiejetności menadżerskich.

- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Rozwiązywanie konfliktów i podejmowanie trafnych decyzji'
- Zarządzanie projektami,
- Zaawansowana obsługa MS Acces,
- Zaawansowana obsługa MS Excel,
- Negocjacje sprzedażowe,
- Mierzenie zwrotu inwestycyjnego z eventów - Metodologia ROI

Edukacja

Logo
Marketing i Reklama, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Historia Sztuki, studia podyplomowe
Collegium Civitas
Logo
Kartografia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką

Inne

Znajomość programów graficznych(PC i Macintosh):
- Corel Photo-Paint,
- Corel Draw,
- Adobe Photoshop,
- Adobe Illustrator.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Art Banking
Art Banking
Sztuka-malarstwo,fotografie,Art Banking,inne.
Charyzma w Biznesie
Charyzma w Biznesie
PEER GROUP uczestnicy szkolenia 'Charyzma w Biznesie' Mariusz Szuba Team. Otaczając się ludxmi, którzy chcą więcej niz TY!
Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
INWESTYCJA W SZTUKĘ
INWESTYCJA W SZTUKĘ
Dzieła stałe, ciekłe i ulotne, we wszystkich językach i oddziałujące na wszelkie zmysły.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
PR w Finansach
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką