Umiejętności
Content Marketing
Corel Draw
Employer Branding
Marketing
Project Management
Social Media
Negocjacje
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Bankowość
Strategia biznesowa
Reklama
Pisanie treści
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Analiza konkurencji
Zarządzanie marketingiem
Zarządzanie produktem
Biegły angielski
Strategia
Copywriting i redagowanie tekstów
Adobe Ilustrator CS
Produkcja BTL
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Communications Manager
Komunikacja marek: Profitia (consulting zakupowy), Batna Group (grupy zakupowe) oraz CIPS (największa światowa organizacja zakupowa) w tym:
• opracowanie i wdrażanie strategii na polskim rynku,
• komunikacja w kanałach BTL oraz online,
• budowa stron www,
• organizacja eventów,
• działania Employer Branding, w tym rekrutacja,
• działania PR, w tym redakcja tekstów merytorycznych.
• opracowanie i wdrażanie strategii na polskim rynku,
• komunikacja w kanałach BTL oraz online,
• budowa stron www,
• organizacja eventów,
• działania Employer Branding, w tym rekrutacja,
• działania PR, w tym redakcja tekstów merytorycznych.
Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu
• opracowywanie i realizacja kampanii marketingowych w obszarze BTL i ATL
oraz komunikacji bezpośredniej (w tym kreacja, copywriting, produkcja);
• analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji, kreowanie nowych
rozwiązań;
• współpraca przy budowaniu nowego serwisu www firmy, platformy intranetowej
oraz portalu multibiznes.pl;
• współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami oraz innymi partnerami
zewnętrznymi;
• organizacja eventów wewnętrznych i innych działań employer brandingowych;
• wsparcie Dyrektora/zastępstwo w zarządzaniu Departamentem;
• planowanie, egzekucja i raportowanie budżetu;
• funkcja specjalna: Rzecznik Praw Pracownika.
oraz komunikacji bezpośredniej (w tym kreacja, copywriting, produkcja);
• analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji, kreowanie nowych
rozwiązań;
• współpraca przy budowaniu nowego serwisu www firmy, platformy intranetowej
oraz portalu multibiznes.pl;
• współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami oraz innymi partnerami
zewnętrznymi;
• organizacja eventów wewnętrznych i innych działań employer brandingowych;
• wsparcie Dyrektora/zastępstwo w zarządzaniu Departamentem;
• planowanie, egzekucja i raportowanie budżetu;
• funkcja specjalna: Rzecznik Praw Pracownika.
Business Development Manager
• zarządzanie projektami i koordynacja akcji eventowych;
• współprojektowanie i produkcja materiałów graficznych;
• pozyskiwanie i obsługa Klientów;
• opracowywanie strategicznych i budżetowych elementów ofert dotyczących
eventów, akcji specjalnych, programów lojalnościowych.
• współprojektowanie i produkcja materiałów graficznych;
• pozyskiwanie i obsługa Klientów;
• opracowywanie strategicznych i budżetowych elementów ofert dotyczących
eventów, akcji specjalnych, programów lojalnościowych.
Kierownik Zespołu Mikromarketingu
• planowanie budżetu, nadzór nad jego realizacją, raportowanie;
• odpowiedzialność za aranżację marketingową placówek;
• przygotowanie założeń rebrandingu sieci DB Kredyt (80 placówek), wdrożenie założeń, nadzór nad projektem;
• opracowanie założeń w zakresie marketingu lokalnego i dostosowanie ich do nowej strategii sprzedażowej po połączeniu linii biznesowych Deutsche Bank PBC i DB Kredyt;
• ścisła współpraca z dep. wsparcia sprzedaży;
• wprowadzanie pracowników Zespołu w nowe obowiązki i okoliczności po połączeniu dwóch linii biznesowych, motywowanie, ocena;
• odpowiedzialność za upominki reklamowe Banku;
• organizacja eventów dla najlepszych klientów Banku;
• współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji zadań zespołu;
• wprowadzanie standardów Dress Code do placówek, w tym opracowanie nowych złożeń oraz prowadzenie projektu dotyczącego strojów firmowych dla pracowników.
• odpowiedzialność za aranżację marketingową placówek;
• przygotowanie założeń rebrandingu sieci DB Kredyt (80 placówek), wdrożenie założeń, nadzór nad projektem;
• opracowanie założeń w zakresie marketingu lokalnego i dostosowanie ich do nowej strategii sprzedażowej po połączeniu linii biznesowych Deutsche Bank PBC i DB Kredyt;
• ścisła współpraca z dep. wsparcia sprzedaży;
• wprowadzanie pracowników Zespołu w nowe obowiązki i okoliczności po połączeniu dwóch linii biznesowych, motywowanie, ocena;
• odpowiedzialność za upominki reklamowe Banku;
• organizacja eventów dla najlepszych klientów Banku;
• współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji zadań zespołu;
• wprowadzanie standardów Dress Code do placówek, w tym opracowanie nowych złożeń oraz prowadzenie projektu dotyczącego strojów firmowych dla pracowników.
Specjalista w Departamencie Marketingu
• opracowywanie i realizacja założeń w zakresie marketingu lokalnego;
• ścisła współpraca z dep. wsparcia sprzedaży;
• odpowiedzialność za upominki reklamowe Banku;
• organizacja eventów dla najlepszych klientów Banku;
• odpowiedzialność za aranżację marketingową placówek;
• wprowadzenie strojów firmowych dla pracowników – przygotowanie założeń i prowadzenie projektu;
• planowanie budżetu, nadzór nad jego realizacją, raportowanie;
• współpraca z TFI na potrzeby promocji bankowych;
• współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji zadań zespołu.
• ścisła współpraca z dep. wsparcia sprzedaży;
• odpowiedzialność za upominki reklamowe Banku;
• organizacja eventów dla najlepszych klientów Banku;
• odpowiedzialność za aranżację marketingową placówek;
• wprowadzenie strojów firmowych dla pracowników – przygotowanie założeń i prowadzenie projektu;
• planowanie budżetu, nadzór nad jego realizacją, raportowanie;
• współpraca z TFI na potrzeby promocji bankowych;
• współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji zadań zespołu.
Szkolenia i kursy
Ukończenie programu managerskiego "Talent Management Program":
- Efektywnośc osobista w zarządzaniu,
- Efektywna komunikacja (Insights Discovery),
- Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań,
- Zarządzanie projektami,
- Profesjonalna prezentacja,
- Trening umiejetności menadżerskich.
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Rozwiązywanie konfliktów i podejmowanie trafnych decyzji'
- Zarządzanie projektami,
- Zaawansowana obsługa MS Acces,
- Zaawansowana obsługa MS Excel,
- Negocjacje sprzedażowe,
- Mierzenie zwrotu inwestycyjnego z eventów - Metodologia ROI
- Efektywnośc osobista w zarządzaniu,
- Efektywna komunikacja (Insights Discovery),
- Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań,
- Zarządzanie projektami,
- Profesjonalna prezentacja,
- Trening umiejetności menadżerskich.
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Rozwiązywanie konfliktów i podejmowanie trafnych decyzji'
- Zarządzanie projektami,
- Zaawansowana obsługa MS Acces,
- Zaawansowana obsługa MS Excel,
- Negocjacje sprzedażowe,
- Mierzenie zwrotu inwestycyjnego z eventów - Metodologia ROI
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Inne
Znajomość programów graficznych(PC i Macintosh):
- Corel Photo-Paint,
- Corel Draw,
- Adobe Photoshop,
- Adobe Illustrator.
- Corel Photo-Paint,
- Corel Draw,
- Adobe Photoshop,
- Adobe Illustrator.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Charyzma w Biznesie
PEER GROUP uczestnicy szkolenia 'Charyzma w Biznesie' Mariusz Szuba Team. Otaczając się ludxmi, którzy chcą więcej niz TY!
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
INWESTYCJA W SZTUKĘ
Dzieła stałe, ciekłe i ulotne, we wszystkich językach i oddziałujące na wszelkie zmysły.
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych.
Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini