Umiejętności
Wysoki poziom dokładności
Microsoft Office
bezwzrokowe maszynopisanie
wysoki poziom umiejetnosci interpersonalnych
Wysoki poziom orientacji na Klienta i wynik
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Auchan Retail Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F094%2Ffirm_350_a0e91e_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Manager
- zarządzanie zespołem pracowników
- zarządzanie udziałem finansowym działu, wpływ na kształtowanie ceny
- zarządzanie i kontrola jakości produktu
- współpraca z Centralą i pozostałymi managerami w kraju w zakresie analizy referencji
- czuwanie nad przestrzeganiem przez ekipę procedur oraz polityki Auchan Polska
- zarządzanie udziałem finansowym działu, wpływ na kształtowanie ceny
- zarządzanie i kontrola jakości produktu
- współpraca z Centralą i pozostałymi managerami w kraju w zakresie analizy referencji
- czuwanie nad przestrzeganiem przez ekipę procedur oraz polityki Auchan Polska
![Siódemka Przesyłki Ekspresowe](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F041%2Ffirm_246313_579657_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Utrzymania Jakości Obsługi Klienta
monitoring rozmów konsultantów oraz przekazywanie informacji zwrotnej
przygotowanie raportów
przygotowanie prezentacji Power Point
przeprowadzanie szkoleń
odsłuchiwanie i ocena rozmów do postępowań reklamacyjnych
czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących schematów i procedur
tworzenie nowych schematów
przygotowanie raportów
przygotowanie prezentacji Power Point
przeprowadzanie szkoleń
odsłuchiwanie i ocena rozmów do postępowań reklamacyjnych
czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących schematów i procedur
tworzenie nowych schematów
Szkolenia i kursy
6 - 7.IX.2010 - Profesjonalna Rejestratorka - drugi stopień zaawansowania
27.07.2013 - Profesjonalna Obsługa Klienta
27.07.2013 - Profesjonalna Obsługa Klienta