Jerzy Nowacki

Siedmiokrotny handlowiec roku i Manager z wyróżnieniami
Leszno, wielkopolskie

Umiejętności

Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Skuteczne wielopoziomowe zarządzanie pracą własną i podległego zespołu

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność - właściciel firmy
EURO-PARTNER Jerzy Nowacki
Od 07/2015-obecnie EURO-PARTNER Jerzy Nowacki(właściciel)

1. Budowanie od podstaw dystrybucji ,sprzedaży i marki produktów dla firm: KEKBEL , GREN RIVER, ZH i POW ŚCINAWA (kanał tradycyjny i nowoczesny).
2. Praca w Fundacji na rzecz Osób Niewidomych i Niepełnosprawnych "POMÓŻ I TY"
w Gdyni - Dyrektor Regionu -opracowanie strategii rozwoju ,pozyskiwanie środków, organizowanie i motywowanie grup wolontariuszy i ich kierowników.
3. Praca na rzecz Pomorskiej Fundacji "POMOST" w Gdańsku -Dyrektor Zarządzający
-opracowanie strategii i planu działania Fundacji ,pomoc w zatrudnieniu naszych
sąsiadów zza wschodniej granicy w stoczniach w Gdańsku i Gdyni a także pomoc
w integracji społecznej , poszukiwaniu miejsc noclegowych itd.
-zarządzanie nieruchomościami-wynajem pokoi, apartamentów, lokali i budynków
-przygotowanie materiałów, opracowanie i wydanie książki pt. "KOD ŻYCIA"
W. N Moroza w Polsce oraz przygotowanie planu i organizacja dystrybucji.
- przygotowanie materiałów, opracowanie i wydanie gazety pt." KOD ŻYCIA "
(gazeta przybliża główne problemy i aspekty w życiu naszych sąsiadów zza wschodniej
granicy, którzy obecnie coraz liczniej przyjeżdżają do Polski w poszukiwaniu godnych
warunków życia) i zorganizowanie dystrybucji .
-organizowanie seminariów, spotkań, warsztatów i zajęć (Ustawienia Hellingera,
Grafologia, Numerologia , Psychologia ,Język rosyjski itd.).
4. Współpraca z BOTT AGRO Sp.j.
- budowa od podstaw sprzedaży i marki ALBUZ TEC w Polsce.
Logo
Dyrektor Generalny
Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców Polskich BAŁTYK w Słupsku
Tworzenie grupy zakupowej na bazie lokalnych przedsiębiorców.
Zarządzanie i budowanie pozytywnych relacji z partnerami handlowymi
Negocjacje cen i warunków handlowych dla członów Stowarzyszenia.
Kreowanie polityki i kierunków rozwoju Stowarzyszenia.
Zbudowanie grupy zakupowej ( ok 100 PSD ) i osiągnięcie minimum 74 % lojalności członków
Stowarzyszenia przy zakupach u partnerów handlowych mając na uwadze działalność w
strukturach Stowarzyszenia ( luźna franczyza ).
Znaczące zmniejszenie kosztów działalności podległych placówek poprzez wynegocjowanie
zdecydowanie lepszych warunków współpracy ( energia elektryczna , gaz , terminale ,materiały
budowlane , paliwo itd).
Logo
DYREKTOR ODDZIAŁU
PPHU "SPECJAŁ" SP. Z O.O w Warszawie oddział w Lesznie
Dyrektor oddziału - najważniejsze działania i osiągnięcia
1.Zarządzanie jednym z oddziałów GK „Specjał” w Lesznie
2.Planowanie i odpowiedzialność za wynik finansowy oddziału, za sprzedaż, rotację towarów, należności klientów i jakość obsługi klienta.
3.Zarządzanie i koordynacja pracy działów zakupów, sprzedaży, i logistyki oraz
skuteczne budowanie i motywowanie zespołu grupy 38-u pracowników.
4.Planowanie, kontrola i rozliczanie stopnia wykonania wyznaczonych zadań i planów sprzedażowych.
5.Budowa własnej sieci sklepów i bezpośrednia współpraca z nowymi klientami w zakresie
poprawy osiąganych wyników finansowych dla wszystkich placówek sieci

Pomimo restrukturyzacji oddziału i ograniczenia generowanych kosztów bardzo znaczny wzrost
zysku do roku poprzedniego.
Logo
Dyrektor Handlowy / Prokurent
KUJAWIANKA SP. Z O.O we Włocławku
Nawiązanie współpracy z kluczowymi dystrybutorami i sieciami w Polsce.
Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją.
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych relacji partnerskich z aktualnymi
klientami biznesowymi.
Logo
Prezes Zarządu / Dyrektor Handlowy
"SWISSCO" SP. Z O.O we Włocławku
Spółka "córka" KUJAWIANKA SP. Z O.O
Zarządzanie spółką, ograniczenie kosztów działalności firmy.
Bardzo znacząca poprawa wyniku finansowego .
Pozyskane nowych klientów (kanał nowoczesny)
Bardzo znaczny wzrost sprzedaży.
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży Aktywnej
„DELTA” SP. J. w Zielonej Górze
1.Zarządzanie i koordynacja pracy działów zakupów, sprzedaży, marketingu i akwizycji.Skuteczne budowanie i motywowanie zespołu grupy 18-u osób. Planowanie, kontrola i rozliczanie stopnia wykonania wyznaczonych zadań i planów sprzedażowych. Wyliczanie na koniec miesiąca wynagrodzeń grupy akwizycyjnej. Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją. Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych partnerskich relacji z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami biznesowymi. Realizacja w 100% wyznaczonych celów tj. sprzedaży, marży, płatności.Aktywny udział i opracowanie strategii firmy na dalsze lata. Tworzenie, wdrażanie oraz kontrola i rozliczanie akcji pomocyjnych. Bieżąca analiza działalności konkurencji i raportowanie wyników.Aktywna współpraca z własną-partnerską siecią sklepów „Dobry Sklep”
2.Restrukturyzacja działu sprzedaży firmy zaowocowała 78 % wzrostem sprzedaży przy zachowaniu ustalonej marży. Nawiązanie bardzo wielu nowych kontaktów handlowych
z kluczowymi producentami i odbiorcami hurtowymi oraz sieciami .Stworzenie bardzo dobrej grupy zmotywowanych handlowców.
Logo
Dyrektor Handlowy
„UNIMA” SP. Z O.O. w Zielonej Górze
1.Zarządzanie i koordynacja pracy działów zakupów, sprzedaży, marketingu i akwizycji.Skuteczne budowanie i motywowanie zespołu grupy 15-u osób. Planowanie, kontrola i rozliczanie stopnia wykonania wyznaczonych zadań i planów sprzedażowych. Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją.Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych partnerskich relacji z aktualnymi oraz potencjalnymi
klientami biznesowymi.Realizacja w 100% wyznaczonych celów tj. sprzedaży, marży, płatności. Aktywny udział
i opracowanie strategii firmy na dalsze lata. Tworzenie, wdrażanie oraz kontrola i rozliczanie akcji prmocyjnych. Bieżąca analiza działalności konkurencji i raportowanie wyników.
2.Budowa od podstaw działu sprzedaży firmy zaowocowała
82 % wzrostem sprzedaży przy zachowaniu ustalonej marży. Nawiązanie bardzo wielu nowych kontaktów handlowych z kluczowymi producentami i odbiorcami hurtowymi oraz sieciami lokalnymi. Stworzenie bardzo dobrej grupy handlowców.
Logo
Właściciel
PHU „EURO-PARTNER” w Pudliszkach
1. Nawiązanie współpracy z producentami z branży mięsno-warzywnej
2. Nawiązanie współpracy z sieciami – kanał nowoczesny (marka własna) i sieciami lokalnymi (marka własna)
3. Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją
4. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych relacji partnerskich z aktualnymi klientami biznesowymi
5. Analiza działań firm konkurencyjnych i raportowanie do producentów
6. Wynajem pokoi , apartamentów , domu
Logo
Area Sales Manager (ASM)
„HEINZ” POLSKA SP. Z O.O w Pudliszkach
1.Zarządzanie i koordynacja pracy regionalnych koordynatorów sprzedaży(RKS-4)przedstawicieli handlowych(PH-12),przedstawicieli dedykowanych(PHD-2)i merchandiserów(MER-4)w woj. zachodniopomorskim ,lubuskim,
dolnośląskim i wielkopolskim .Skuteczne budowanie i motywowanie zespołu. Planowanie kontrola i rozliczanie stopnia wykonywanych zleconych zadań i planów.Prowadzenie
negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich realizacją. Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami biznesowymi.
2. Realizacja w 100% wyznaczonych celów (sprzedaż, płatności, dystrybucja,merchandising) i aktywny udział w tworzeniu strategii firmy. Tworzenie, wdrażanie,
kontrola i rozlicznie akcji promocyjnych.Rozliczanie przekazanego budżetu promocyjnego w ramach powierzonego obszaru sprzedaży w cyklu kwartalnym, rocznym (marketingowy, regionalny, ogólnopolski).
Logo
Regionalny Koordynator Sprzedaży (RKS)
„PUDLISZKI” S.A i „HEINZ” POLSKA SP. Z O.O w Pudliszkach
1.Zarządzanie i koordynacja pracy przedstawicieli handlowych (PH-3),przedstawicieli dedykowanych(PHD-2) w woj. lubuskim, dolnośląskim i wielkopolskim .Skuteczne
budowanie i motywowanie zespołu. Planowanie kontrola i rozliczanie stopnia wykonywanych zleconych zadań i planów. Aktywne prowadzenie negocjacji handlowych,
Pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami .
2.Realizacja w 100% wyznaczonych celów (sprzedaż, płatności, dystrybucja, i aktywny udział w tworzeniu strategii firmy. Tworzenie, wdrażanie, kontrola i rozlicznie akcji promocyjnych. Rozliczanie przekazanego budżetu promocyjnego w ramach powierzonego obszaru sprzedaży w cyklu miesięcznym, kwartalnym, rocznym (marketingowy, regionalny).
Logo
Przedstawiciel Handlowy (PH )
„PUDLISZKI” S.A w Pudliszkach
1.Merchandising i zamówienia w punktach detalicznych. Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie stałych partnerskich relacji-kontaktów z obecnymi odbiorcami.
2.Realizacja w 100% wyznaczonych celów(planów sprzedaży)
Wdrażanie akcji promocyjnych do detalu. Analiza działań konkurencji i raportowanie wyników. Rozlicznie przekazanego budżetu marketingowego w cyklu miesięcznym.
Logo
Młodszy Przedstawiciel Handlowy (MPH)
„PUDLISZKI” S.A w Pudliszkach
1.Merchandising i zamówienia w punktach detalicznych. Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie stałych partnerskich relacji-kontaktów z obecnymi odbiorcami.
2. Realizacja w 100% wyznaczonych celów(planów sprzedaży)
Logo
Aparatowy produkcji
„ZPOW” PUDLISZKI w Pudliszkach
Logo
Mechanik Maszyn Przemysłowych
„ZPOW” PUDLISZKI w Pudliszkach

Szkolenia i kursy

Kursy, szkolenia i certyfikaty:

Temat szkolenia, instytucja prowadząca, rok rozpoczęcia

Znajomość systemu zarządzania ISO i programów ISOLDA, TEMA, OLAP oraz SYMFONIA

Zarządzanie działem handlowym,ADVISER,2004r
Zasady obsługi klienta , ACCESS , 2004r.
Psychologia szefa-szef to zawód, CATMAN, 2003 r.
Jak kierować i aktywnie wspierać podwładnych, CATMAN , 2003r.
Merchandising w praktyce , CATMAN , 2003r.
Trudny klient w rozmowach handlowych, CATMAN, 2003r.
Jak kierować zespołem-proces grupowy, CATMAN, 2003r.
Rola porozumiewania się w nowoczesnej firmie, PROPHETE, 2002r.
Jak odnieś sukces w sprzedaży, ABC TRAINING, 2001r.
Marketing, AIM, 1998r.
Umiejętności negocjacyjne, AIM, 1998r.
Zarządzanie sprzedażą, ABC TRAINING, 1997r.
Sztuka obsługi i pozyskania klienta, MASTER, 1997r.
Aby klient kupił-sztuka profesjonalnej sprzedaży, KOMPAS, 1996r.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Mechanik Maszyn, średnie
Technikum Mechaniczne w Lesznie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Hobby ,zainteresowania:

podróże ,religie świata ,żużel,.

Organizacje

NOT
PTTK
PZW

Inne

Wyróżnienia i osiągnięcia:
1.List Referencyjny –(wyróżnienie i podziękowanie od Firmy Pudliszki) za osiągnięte wyniki i profesjonalne wykonywanie swoich obowiązków poparte opiniami przełożonych oraz klientów w okresie 1988-1998r.
2.Wyróżnienie od Firmy Heinz -Pudliszki za osiągnięcie bardzo dobrych wyników w konkursie FY 1999r.
3.Wyróżnienie od Firmy Heinz -Pudliszki za osiągnięcie bardzo dobrych wyników w FY 2000r.
4.Wyróżnienie od Firmy Heinz -Pudliszki za osiągnięcie bardzo dobrych wyników w FY 2001r.
5.Wyróżniająca ocena roczna w FY 2002r. –przekracza wymagania stanowiska (znaczne osiągnięcia w realizacji założonych celów ,kompetencje znacznie powyżej przeciętnej ).
6.List referencyjny-podziękowanie od Firmy „ UNIMA” za osiągnięte wyniki w okresie 2004-2006r i profesjonalne wykonywanie swoich obowiązków.
7.Nagroda za wdrożenie innowacyjnych projektów w firmie „DELTA” owocujących wzrostem zysków w następnych latach.
8.List Referencyjny –(wyróżnienie i podziękowanie od Firmy „KUJAWIANKA”) za osiągnięte i profesjonalne wykonywanie swoich obowiązków poparte opiniami klientów -2011r.

Znajomość przepisów regulujących zasady handlu w Polsce
Znajomość podstaw category management
Znajomość przepisów BHP w Polsce

Umiejętności z zakresu IT:
Dodatkowo:
Arkusze kalkulacyjne -Excel (bardzo dobrze) .
Edytory tekstu -MS Word ( bardzo dobrze ).
Grafika prezentacyjna -Power Point (dobrze) .
Poczta elektroniczna i praca - Outlook (bardzo dobrze).

Prawo jazdy:
Kategoria : A , B , T ( bezwypadkowość od 1991r.)
Tel.kontaktowy 517 014 405
Mail: jnowacki@tlen.pl

Grupy

A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
Boszkowo noclegi dla firm
Boszkowo noclegi dla firm
Dom całoroczny do wynajęcia -dla pracowników.Max 14 osób
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Nowa Sól
Nowa Sól
Wszystko i wszyscy z Nowej!
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca każda branża
Praca każda branża
Wzajemna pomoc w rozwiązywaniu problemów zawodowych. Dla osób szukających pracy w każdej dziedzinie.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca Wielkopolska
Praca Wielkopolska
Praca w Wielkopolsce
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.