Umiejętności
sytuacje kryzysowe
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie portfelem projektów
dobra organizacja pracy
ustalanie priorytetów i skuteczna realizacja zadań
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny
Nadzór nad Placówkami handlowymi
• Przestrzeganie standardów
• Nadzór nad jakością sprzedawanych produktów świeżych
• Kontrola estetyki Placówek, oraz stanu technicznego i sanitarnego.
Kontrola braku realizacji zamówień
Monitoring działalności kierowników Rejonów – wyznaczanie celów, oraz kontrola ich realizacji
Opracowywanie nowych metod i standardów funkcjonowania Placówek, zmierzających do systematycznego zwiększania zysku i sprzedaży.
Kontrola nad wielkością strat, oraz niwelowanie przyczyn ich powstawania
Doradztwo, oraz udział w organizacji i uruchamianiu nowych placówek
Usprawnianie pracy, oraz zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości i nadużyć.
• Przestrzeganie standardów
• Nadzór nad jakością sprzedawanych produktów świeżych
• Kontrola estetyki Placówek, oraz stanu technicznego i sanitarnego.
Kontrola braku realizacji zamówień
Monitoring działalności kierowników Rejonów – wyznaczanie celów, oraz kontrola ich realizacji
Opracowywanie nowych metod i standardów funkcjonowania Placówek, zmierzających do systematycznego zwiększania zysku i sprzedaży.
Kontrola nad wielkością strat, oraz niwelowanie przyczyn ich powstawania
Doradztwo, oraz udział w organizacji i uruchamianiu nowych placówek
Usprawnianie pracy, oraz zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości i nadużyć.
Dyrektor sprzedaży
Realizacja celów sprzedażowych Firmy (budżet - sprzedaż i marża).
Kreowanie polityki sprzedażowej
Nadzór nad budowaniem dystrybucji marki własnej.
Przygotowywanie, nadzór nad targetami sprzedażowymi dla Ekipy Handlowej (87 –do 90 PH).
Opracowywanie danych potrzebnych do zarządzania i oceny pracy PH
Aktywny udział w rekrutacji PH (dotyczy również rozwiązywania umów).
Kreowanie i wdrażanie standardów pracy Ekipy Handlowej i z EH.
Pozyskiwanie i nadzór nad obsługą ogólnopolskich sieci detalicznych.
Kreowanie polityki sprzedażowej
Nadzór nad budowaniem dystrybucji marki własnej.
Przygotowywanie, nadzór nad targetami sprzedażowymi dla Ekipy Handlowej (87 –do 90 PH).
Opracowywanie danych potrzebnych do zarządzania i oceny pracy PH
Aktywny udział w rekrutacji PH (dotyczy również rozwiązywania umów).
Kreowanie i wdrażanie standardów pracy Ekipy Handlowej i z EH.
Pozyskiwanie i nadzór nad obsługą ogólnopolskich sieci detalicznych.
Dyrektor ds. Zakupów
Obsługa grup istniejących.
Poszukiwanie i wdrażanie nowych grup (budowa od podstaw kategorii nabiałowej).
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży.
Budowa Van Sellingu (rekrutacja, szkolenie, nadzór, przygotowanie planów sprzedażowych i ich realizacja).
Zarządzanie projektem marki własnej.
Poszukiwanie i wdrażanie nowych grup (budowa od podstaw kategorii nabiałowej).
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży.
Budowa Van Sellingu (rekrutacja, szkolenie, nadzór, przygotowanie planów sprzedażowych i ich realizacja).
Zarządzanie projektem marki własnej.
Projekty
Wdrożenie nowego projektu grupy alkoholi na terenie całego kraju.
Realizacja celów sprzedażowych grupy alkoholi (budżet - sprzedaż i marża).
Przygotowywanie, nadzór nad targetami sprzedażowymi dla Ekipy Handlowej (87 –do 90 PH).
Wdrożenie nowego projektu grupy alkoholi na terenie całego kraju – wysoki wolumen i marża 10 mln zł miesięcznie, marża po kosztach 1,6%..
Zakres obowiązków
Kreowanie polityki sprzedażowej alkoholi Realizacja celów sprzedażowych grupy alkoholi (budżet - sprzedaż i marża).
Przygotowywanie, nadzór nad targetami sprzedażowymi dla Ekipy Handlowej (87 –do 90 PH).
Zbudowanie od podstaw grupy nabiałowej
Nadzór nad zakupem i sprzedażą produktów.
Dobór produktów do możliwości magazynowania jego logistyki jak i charakterystyki sprzedaży PH.
Budowanie odrębnej grupy PH jak i Van Sellingu.
Wytypowanie producentów/dostawców
Wynegocjowanie i podpisanie umów handlowych i warunków Handlowych z największymi Producentami w kraju.
Ustalenie marżowników dla Handlowców oraz poziomu rentowności i zyskowności Firmy.
Obrót na poziomie 1,5 mln zł netto/m-c.
Wynegocjowanie i podpisanie umów handlowych i warunków Handlowych z największymi Producentami w kraju.
Ustalenie marżowników dla Handlowców oraz poziomu rentowności i zyskowności Firmy.
Obrót na poziomie 1,5 mln zł netto/m-c.
Zakres obowiązków
Ustalenie marżowników dla Handlowców oraz poziomu rentowności i zyskowności FirmyNadzór nad zakupem i sprzedażą produktów.
Dobór produktów do możliwości magazynowania jego logistyki jak i charakterystyki sprzedaży PH.
Budowanie odrębnej grupy PH jak i Van Sellingu.
Marka własna "Specjały Galicyjskie"
PR nowych produktów, od zbudowania filozofii powstania i potrzeb zakupu produktów o wysokiej jakości w rozsądnej cenie. (dotyczy składu produktów, dbanie o jej kontrolę i współpracy z najlepszymi Producentami w kraju).
Bieżący marketing.
W skład marki własnej wchodziły produkty z grup spożywczych takich jak Fresh Food, oraz Dry Food
Zakres obowiązków
Skuteczne zaprojektowanie wdrożenie, oraz bieżące zarządzanie marką własną „Specjały Galicyjskie” – obrót na poziomie 1,5 mln zł netto/m-c.PR nowych produktów, od zbudowania filozofii powstania i potrzeb zakupu produktów o wysokiej jakości w rozsądnej cenie. (dotyczy składu produktów, dbanie o jej kontrolę i współpracy z najlepszymi Producentami w kraju).
Bieżący marketing.
Szkolenia i kursy
COACHING HANDLOWCÓW Future Centre Training Corporation, Warszawa 2011
Zainteresowania
Kolarstwo