Jarosław Skalski

Dyrektor Operacyjny, MarcPol S.A.
Tarnów, małopolskie

Umiejętności

sytuacje kryzysowe zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Zarządzanie portfelem projektów dobra organizacja pracy ustalanie priorytetów i skuteczna realizacja zadań Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

MarcPol S.A.
Dyrektor Operacyjny
 Nadzór nad Placówkami handlowymi
• Przestrzeganie standardów
• Nadzór nad jakością sprzedawanych produktów świeżych
• Kontrola estetyki Placówek, oraz stanu technicznego i sanitarnego.
 Kontrola braku realizacji zamówień
 Monitoring działalności kierowników Rejonów – wyznaczanie celów, oraz kontrola ich realizacji
 Opracowywanie nowych metod i standardów funkcjonowania Placówek, zmierzających do systematycznego zwiększania zysku i sprzedaży.
 Kontrola nad wielkością strat, oraz niwelowanie przyczyn ich powstawania
 Doradztwo, oraz udział w organizacji i uruchamianiu nowych placówek
 Usprawnianie pracy, oraz zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości i nadużyć.
Kolporter S.A.
Dyrektor sprzedaży
 Realizacja celów sprzedażowych Firmy (budżet - sprzedaż i marża).
 Kreowanie polityki sprzedażowej
 Nadzór nad budowaniem dystrybucji marki własnej.
 Przygotowywanie, nadzór nad targetami sprzedażowymi dla Ekipy Handlowej (87 –do 90 PH).
 Opracowywanie danych potrzebnych do zarządzania i oceny pracy PH
 Aktywny udział w rekrutacji PH (dotyczy również rozwiązywania umów).
 Kreowanie i wdrażanie standardów pracy Ekipy Handlowej i z EH.
 Pozyskiwanie i nadzór nad obsługą ogólnopolskich sieci detalicznych.
ROVITA S.A.
Dyrektor ds. Zakupów
 Obsługa grup istniejących.
 Poszukiwanie i wdrażanie nowych grup (budowa od podstaw kategorii nabiałowej).
 Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży.
 Budowa Van Sellingu (rekrutacja, szkolenie, nadzór, przygotowanie planów sprzedażowych i ich realizacja).
 Zarządzanie projektem marki własnej.
PPUH Woseba Sp. z o.o.
Regionalny kierownik sprzedaży
 Region województw Małopolska, Podkarpackie, Świętokrzyskie
 Zarządzanie zasobami ludzkimi
 Realizacja planów sprzedażowych, oraz marketingowych.
 Zarządzanie budżetem rejonu
 Coaching podległych pracowników

Projekty

Wdrożenie nowego projektu grupy alkoholi na terenie całego kraju.
Wdrożenie nowego projektu grupy alkoholi na terenie całego kraju – wysoki wolumen i marża 10 mln zł miesięcznie, marża po kosztach 1,6%..
Zakres obowiązków
 Kreowanie polityki sprzedażowej alkoholi
 Realizacja celów sprzedażowych grupy alkoholi (budżet - sprzedaż i marża).
 Przygotowywanie, nadzór nad targetami sprzedażowymi dla Ekipy Handlowej (87 –do 90 PH).
Zbudowanie od podstaw grupy nabiałowej
Wytypowanie producentów/dostawców
Wynegocjowanie i podpisanie umów handlowych i warunków Handlowych z największymi Producentami w kraju.
Ustalenie marżowników dla Handlowców oraz poziomu rentowności i zyskowności Firmy.
Obrót na poziomie 1,5 mln zł netto/m-c.
Zakres obowiązków
Ustalenie marżowników dla Handlowców oraz poziomu rentowności i zyskowności Firmy
Nadzór nad zakupem i sprzedażą produktów.
Dobór produktów do możliwości magazynowania jego logistyki jak i charakterystyki sprzedaży PH.
Budowanie odrębnej grupy PH jak i Van Sellingu.
Marka własna "Specjały Galicyjskie"
W skład marki własnej wchodziły produkty z grup spożywczych takich jak Fresh Food, oraz Dry Food
Zakres obowiązków
Skuteczne zaprojektowanie wdrożenie, oraz bieżące zarządzanie marką własną „Specjały Galicyjskie” – obrót na poziomie 1,5 mln zł netto/m-c.
PR nowych produktów, od zbudowania filozofii powstania i potrzeb zakupu produktów o wysokiej jakości w rozsądnej cenie. (dotyczy składu produktów, dbanie o jej kontrolę i współpracy z najlepszymi Producentami w kraju).
Bieżący marketing.

Szkolenia i kursy

COACHING HANDLOWCÓW Future Centre Training Corporation, Warszawa 2011

Edukacja

Logo
Doradztwo zawodowe, licencjackie
Wszechnica Świętokrzyska

Zainteresowania

Kolarstwo