Jarosław Paćko

Dyrektor Contact Center / Dyrektor Obsługi Klienta
Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

TUiR WARTA S.A.
Dyrektor Departamentu Contact Center
Zarządzanie Contact Center Warty: Infolinia produktowa, Obsługa Klienta (w zakresie: Ubezpieczenia na życie; Ubezpieczenia zdrowotne; Ubezpieczenia ruchomości i nieruchomości, Likwidacja szkód, Windykacja należności) Help Desk dla Sieci Sprzedaży oraz Centrum Obsługi Korespondencji Klientów

Najlepsza Infolinia dla Agentów Ubezpieczeniowych według Obiektywnego Forum Agentów - ankieta styczeń 2017.
Grupa Allianz Polska
Dyrektor Departamentu Operacyjnej Obsługi Klienta (Call Center) / Dyrektor ds. Wsparcia Operacyjnego
Zarządzanie Centrum Telefonicznym Grupy Allianz: Infolinia produktowa, Obsługa Klienta (Ubezpieczenia na życie; Ubezpieczenia zdrowotne; Ubezpieczenia ruchomości i nieruchomości, Likwidacja szkód), Windykacja należności, Help Desk dla Sieci Sprzedaży, Telesprzedaż

Zarządzanie procesami reklamacji, archiwizacji i wydruków masowych dla Banku Allianz.

Zarządzanie projektem usprawniającym realizację zleceń Klientów.
Tele2 Sp. z o.o
Dyrektor Obsługi Klientów (Call Center + Back Office)
Zarządzanie Centrum Telefonicznym Tele2: Infolinia produktowa, Obsługa Klienta, Windykacja należności, Obsługa usterek

Zarządzanie procesami reklamacji, archiwizacji i wydruków masowych.

Współpraca z Urzędem Komunikacji Elektronicznej oraz podwykonawcami usług.
Bank BNP Paribas
Dyrektor ds. Telefonicznej Obsługi Klientów (Call Center)
Zarządzanie Centrum Telefonicznym Raiffeisen: Infolinia produktowa, Obsługa Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Windykacja należności, Help Desk dla Bankowości Elektronicznej, Telesprzedaż.

Zastępca Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta.
Orange Polska S.A.
Dyrektor Regionu Warszawa w Pionie Kontaktu z Klientami (Call Center + Back Office)
Kompleksowa obsługa Klientów indywidualnych Telekomunikacji Polskiej w Regionie Warszawskim (Biura Obsługi Klienta, Infolinia 9576, Rozliczenia, Windykacja należności, Reklamacje) a następnie na Błękitnej Linii

Prowadzenie wdrożeń projektów w Pionie Operacji mających na celu optymalizację procesów obsługi Klienta
Nationale-Nederlanden
Dyrektor Departamentu Wsparcia Uzytkowników (Call Center)
Zarządzanie Help Desk Informatycznym - wsparcie dla użytkowników systemu sprzedażowego
Philip Morris International SCE Sp. z.o.o.
Specjalista / Kierownik Wsparcia Użytkowników Systemów Informatycznych (Help Desk IT)
Zarządzanie komórką Help Desk Informatyczny - wsparcie użytkowników systemów informatycznych

Szkolenia i kursy

2010 Szkoła Główna Handlowa – certyfikat Audytora Zintegrowanego Systemu Zarządzania wydany przez SGH - Katedrę Zarządzania Jakością oraz akredytowaną instytucję certyfikującą BVCert (http://www.bureauveritas.pl/wps/wcm/connect/bv_pl/Local/Footer/Home/)
2009 Uczelnia Łazarskiego - Allianz Top Positions Leadership
2007 Tele2 – Efektywne Zarządzanie
2005 Raiffeisen Bank – Akademia Zarządzania, Metodologia projektowa Six Sigma – tytuł „Green Belt”
2004 Telekomunikacja Polska – Akademia Zarządzania, Projekty biznasowe
2001 Nowe Motywacje - Twórcze zarządzanie
2000 Nowe Motywacja - Negocjacje zewnętrzne
2000 Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu S.A. OLYMPUS – Asertywność i negocjacje w zarządzaniu
1999 Nowe Motywacje - Budowanie współpracy w organizacji
1999 ACTIVEGLOBAL Learning Systems Polska – Zasady efektywnego managera oraz coaching
1999 Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu S.A. OLYMPUS – Cykl szkoleniowy dla kadry zarządzającej
1998 CELEMI the Power Of Learning - Finanse przedsiębiorstwa
1998 Frost & Sullivan - Szkolenie dla kadry kierowniczej działów Wsparcia Użytkowników
1998 Management Center Europe – Zarządzania projektami informatycznymi dla kadry kierowniczej Pionu Informatyki
1995 Management Center Europe – Szkolenie dla nowo mianowanej kadry kierowniczej

Edukacja

Logo
Manager Jakości, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Studia dla inzynierów z Zarządzania i Finansów, MBA
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Mechanizacja Energetyki i Lotnictwa - Chłodnictwo, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Motocykle

Inne

IX 2002 - IX 2003 Urząd Miasta i Gminy Błonie
Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie