Jarosław Górski

marketing terytorialny, ekonomia międzynarodowa, zarządzanie strategiczne - badam, szkolę, doradzam, organizuję :)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Microsoft Office Negocjacje Planowanie strategiczne Strategia biznesowa Analiza biznesowa Strategia marketingowa Prawo jazdy kat B Biznes plany Umiejętności analityczne Analiza konkurencji Angielski Analiza rynku i konkurencji Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Wydział Nauk Ekonomicznych UW
adiunkt
Pracownik naukowo - dydaktyczny Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
(marketing, zarządzanie, negocjacje, badania marketingowe)
Logo
członek zarządu
Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Współzałożyciel i członek zarządu Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc.

Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc to społeczność ekspertów, think-tank z zakresu marketingu miejsc, działający na rzecz rozwoju miast, regionów i krajów. Instytut wspiera rozwój dziedziny marketingu terytorialnego, bada, uczy, doradza i pracuje nad doskonaleniem metod marketingowych w służbie zrównoważonego rozwoju miejsc.
Uniwersytet Warszawski
koordynator studiów podyplomowych "Mechanizmy funkcjonowania strefy euro"
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
koordynator studiów podyplomowych na WNE UW poświęconych tematyce strefy euro (projekt dofinansowany przez NBP)

współredaktor naukowy podręcznika "Mechanizmy funkcjonowania strefy euro"

wykładowca
Uniwersytet Warszawski
koordynator i wykładowca st. podypl. "MARKETING TERYTORIALNY - promocja rozwoju regionów i miast"
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
zainicjowanie pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dot. kompleksowego podejścia do marketingu terytorialnego - studia pn. "MARKETING TERYTORIALNY - promocja rozwoju regionów i miast"

koordynacja procesu sprawnego przebiegu studiów podyplomowych

prowadzenie zajęć dla słuchaczy studiów - m.in. "Marketing terytorialny: cele, obszary, narzędzia"; "Konkurencyjność krajów: teoria i empiria"
Uniwersytet Warszawski
członek komisji ds. promocji WNE UW
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
praca na rzecz kompleksowej promocji Wydziału Nauk Ekonomicznych m.in. poprzez następujące działania:

kreowanie pozytywnego wizerunku Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, zwłaszcza jego prestiżu naukowego i dydaktycznego wśród krajowych i zagranicznych uczelni oraz instytucji naukowych

zapewnienie należytego dostępu do informacji na temat Uczelni, jej działalności i oferty edukacyjnej

promowanie osiągnięć naukowych pracowników i studentów Wydziału

organizację i nadzór nad akcją promocyjno-informacyjną wśród młodzieży szkół średnich oraz wśród studentów innych uczelni, poprzez organizację warsztatów ekonomicznych dla uczniów szkół średnich oraz udział w targach edukacyjnych

kreowanie atrakcyjnego wizerunku studentów i absolwentów WNE UW na rynku pracy, utrzymywanie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi
Logo
Doradca Prezesa
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego
w okresie 10.2006 - 07.2007 stanowisko: konsultant naukowy
od 08.2007: doradca prezesa zarządu

główne zadania:
doradztwo w zakresie rozwoju Fundacji
koordynator Programu "Polski Sukces - Dokonania i Perspektywy"
koordynator Konkursu "Teraz Polska Promocja" - na najlepszą pracę magisterską dot. promocji Polski

przykładowe zadania:
planowanie i merytoryczna kontrola nad organizacją konferencji, seminariów i szkoleń - m.in. cykliczne konferencje "Promocja Polski", "Polska Innowacyjna"

zainicjowanie, opracowanie założeń i koordynacja przebiegu ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską dot. promocji polskiej gospodarki

współpraca z Członkami Klubu "Teraz Polska", organizacjami studenckimi - m.in. szkolenia nt. marketingu terytorialnego

kierownictwo w projekcie badawczym "Teraz Polska Promocja" - badania wizerunku Polski i polskiej marki narodowej na respondentach krajowych i zagranicznych
Logo
trener
Firmy szkoleniowe - współpraca m.in. z Ernst&Young, Ciszewski PR, SLG-ITC, BPI
szkolenia firm i samorządów nt. marketingu (w szczególności narzędzi promocji oraz marketingu terytorialnego) oraz zarządzania strategicznego
Instytut Sobieskiego
ekspert w dziedzinie gospodarki
OLYMPUS Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego
wykładowca
OLYMPUS Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego
prowadzenie zajęć m.in. z przedmiotów "Makroekonomia", "Wstęp do ekonomii", "Wstęp do zarządzania", "Marketing sportu i turystyki", "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa"

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, doktorat
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Zarządzania, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

104 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
InwestorEDU.pl
InwestorEDU.pl
Unikatowa platforma e-learningowa powstała dzięki współpracy SEG, kancelarii prawnych oraz grupy Etendard. Projekt skierowany do spółek giełdowych, inwestorów i osób zainteresowanych prawnymi aspekta
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Miejsc
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
marketing miejsc
marketing miejsc
strategiczne zarządzanie konkurencyjnością obszarów terytorialnych, a w tym: promocja miejsc
marter
marter
Grupa zrzeszająca studentów i wykładowców kierunku "Marketing terytorialny. Promocja miast i regionów", rocznik 2009/10
"Michałki"
"Michałki"
czyli to co wzbudza śmiech, zdumienie, przerażenie. Absurdy polskiej rzeczywistości.
Nasze Miasteczko.PL
Nasze Miasteczko.PL
Staruje nowy projekt Nasze Miasteczko.PL. To przedsięwzięcie telewizyjno-internetowe, dość pionierskie na naszym rynku. Jako autor i producent tego projektu chętnie poznam Wasze opinie.