Jarosław Górski

marketing terytorialny, ekonomia międzynarodowa, zarządzanie strategiczne - badam, szkolę, doradzam, organizuję :)

Wypowiedzi

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Spamuję: zapraszam na studia nt. marketingu terytorialnego
    29.09.2011, 00:35

    Cześć Krzysztof! Do tej pory odbyły się 2 edycje studiów i na bazie tych doświadczeń mogę powiedzieć, że są one kształcące zarówno dla "zaawansowanych samorządowców" (uczyliśmy kilku dyrektorów departamentów w urzędach miast i marszałkowskich), jak i dla osób, które dopiero chcą się związać z samorządami (np. osoby tuż po studiach albo chcące się przekwalifikować). Jedno nie ulega kwestii: marketing miejsc to bardzo prężna dziedzina życia.

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Spamuję: zapraszam na studia nt. marketingu terytorialnego
    20.09.2011, 00:42

    Rekrutacja na III edycję studiów podyplomowych "MARKETING TERYTORIALNY - promocja rozwoju regionów i miast" jest w toku. Zajęcia na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego rozpoczną się jeszcze w październiku tego roku.

    Wśród wykładowców są doświadczeni eksperci z branży marketingowej, mogący się pochwalić sporym doświadczeniem w pracy dla miast i regionów.

    Serdecznie zapraszam!
    http://coin.wne.uw.edu.pl/jgorski/podyplomowe/index.htm

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Spamuję: zapraszam na studia nt. marketingu terytorialnego
    20.09.2011, 00:41

    Rekrutacja na III edycję studiów podyplomowych "MARKETING TERYTORIALNY - promocja rozwoju regionów i miast" jest w toku. Zajęcia na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego rozpoczną się jeszcze w październiku tego roku.

    Wśród wykładowców są doświadczeni eksperci z branży marketingowej, mogący się pochwalić sporym doświadczeniem w pracy dla miast i regionów.

    Serdecznie zapraszam!
    http://coin.wne.uw.edu.pl/jgorski/podyplomowe/index.htm

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie marter w temacie szkolenia i warsztaty

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy marter

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Zaproszenia
    25.02.2011, 12:40

    Jak skutecznie i efektywnie promować gminę w Internecie? Czy prowadzenie aktywności miasta w mediach społecznościowych to prosta sprawa? Jakie sposoby reklamy w Internecie wybrać? Jak przygotować dobry newsletter?

    15 marca (wtorek) w Warszawie, w pracowni komputerowej Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Best Place organizuje warsztat kompetencyjny pt. „Promocja miasta i gminy w Internecie”.

    „Promocja miasta i gminy w Internecie” to kompleksowe szkolenie skierowane przede wszystkim do przedstawicieli samorządu terytorialnego. Podczas warsztatu uczestnicy w praktyczny sposób poznają szeroki wachlarz dostępnych dzisiaj możliwości komunikacyjnych i promocyjnych gminy/miasta w Internecie – od strony internetowej (m.in. badanie użyteczności strony), poprzez reklamę w wyszukiwarkach (warsztat AdWords) i serwisach społecznościowych, reklamę graficzną i video, po mailingi i newslettery. Warsztat odbywa się w specjalne do tego celu przystosowanej sali multimedialnej, gdzie każdy z uczestników ma możliwość korzystania z komputera i Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający nabycie w/w kompetencji.

    Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 700 zł brutto, przy zgłoszeniu większej liczby osób udzielane są rabaty.

    Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami warsztatu na stronie:
    http://bestplaceinstytut.org/programy-i-projekty/eduka...

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie marketing miejsc w temacie Praktyczne warsztaty nt. "Promocja miasta i gminy w...
    25.02.2011, 12:32

    Jak skutecznie i efektywnie promować gminę w Internecie? Czy prowadzenie aktywności miasta w mediach społecznościowych to prosta sprawa? Jakie sposoby reklamy w Internecie wybrać? Jak przygotować dobry newsletter?

    15 marca (wtorek) w Warszawie, w pracowni komputerowej Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Best Place organizuje warsztat kompetencyjny pt. „Promocja miasta i gminy w Internecie”.

    „Promocja miasta i gminy w Internecie” to kompleksowe szkolenie skierowane przede wszystkim do przedstawicieli samorządu terytorialnego. Podczas warsztatu uczestnicy w praktyczny sposób poznają szeroki wachlarz dostępnych dzisiaj możliwości komunikacyjnych i promocyjnych gminy/miasta w Internecie – od strony internetowej (m.in. badanie użyteczności strony), poprzez reklamę w wyszukiwarkach (warsztat AdWords) i serwisach społecznościowych, reklamę graficzną i video, po mailingi i newslettery. Warsztat odbywa się w specjalne do tego celu przystosowanej sali multimedialnej, gdzie każdy z uczestników ma możliwość korzystania z komputera i Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający nabycie w/w kompetencji.

    Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 700 zł brutto, przy zgłoszeniu większej liczby osób udzielane są rabaty.

    Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami warsztatu na stronie:
    http://bestplaceinstytut.org/programy-i-projekty/eduka...

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Konkurs Klubu Twórców Reklamy - kategoria "Marketing Miejsc"
    16.02.2011, 16:13

    W tym roku po raz drugi o nagrody w Konkursie Klubu Twórców Reklamy Polski będą konkurować samorządy.

    W konkursie działa bowiem kategoria "Marketing Miejsc", której Partnerem jest Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Kategoria "Marketing Miejsc" powstała w zeszłym roku jako odpowiedź na dynamiczny wzrost profesjonalnych działań mających na celu promocję oraz budowanie wizerunku polskich regionów i miast.

    Prace konkursowe można składać do końca lutego, poinformujcie tych, którzy mają czym się pochwalić w temacie promocji miast, czy regionów.

    szczegóły:
    http://ktr.org.pl/category/1-konkurs-ktr/kategorie-1-k...

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w temacie Studia podyplomowe "Efektywność i konkurencyjność...
    14.01.2011, 15:22

    Wydział Nauk Ekonomicznych UW zaprasza do udziału w studiach podyplomowych „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”.

    W ramach studiów uruchomione zostaną 4 kierunki specjalizacyjne:

    1. Studia menedżersko-ekonomiczne dla inżynierów;
    2. Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie;
    3. Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw;
    4. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2011 r., pierwsze zajęcia odbędą się w marcu 2011 r. Z uwagi na współfinansowanie studiów ze środków UE, odpłatność dla Słuchaczy za roczny program wynosi jedynie 312,87 zł.

    Szczegóły dot. studiów, w tym zasad rekrutacji znajdują się na stronie http://wne.uw.edu.pl w zakładce „studia podyplomowe” pod nazwą „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”

  • Jarosław Górski
    Wpis na tablicy
    Startujemy na WNE UW ze studiami podyplomowymi "Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw" - 4 kierunki specjalizacyjne, cena to niespełna 313 zł za rok (dofinansowanie z EFS)
    http://wne.uw.edu.pl
    • 13.01.2011, 20:52
  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie studia podyplomowe w temacie Bezpłatne studia podyplomowe
    13.01.2011, 20:50

    Na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW trwa rekrutacja na studia podyplomowe "Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw", w ramach których uruchomione będą 4 kierunki specjalizacyjne:
    1. Studia menedżersko-ekonomiczne dla inżynierów;
    2. Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie;
    3. Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw;
    4. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2011 r., pierwsze zajęcia odbędą się w marcu 2011 r. Z uwagi na współfinansowanie studiów ze środków UE, odpłatność dla Słuchaczy za roczny program wynosi jedynie 312,87 zł.

    Szczegóły dot. studiów, w tym zasad rekrutacji znajdują się na stronie http://wne.uw.edu.pl, w zakładce „studia podyplomowe” pod nazwą „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”.

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie Uniwersytet Warszawski w temacie Dobre studia na Uniwersytecie Warszawskim za ......
    13.01.2011, 20:49

    Na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW trwa rekrutacja na studia podyplomowe "Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw", w ramach których uruchomione będą 4 kierunki specjalizacyjne:
    1. Studia menedżersko-ekonomiczne dla inżynierów;
    2. Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie;
    3. Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw;
    4. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2011 r., pierwsze zajęcia odbędą się w marcu 2011 r. Z uwagi na współfinansowanie studiów ze środków UE, odpłatność dla Słuchaczy za roczny program wynosi jedynie 312,87 zł.

    Szczegóły dot. studiów, w tym zasad rekrutacji znajdują się na stronie http://wne.uw.edu.pl, w zakładce „studia podyplomowe” pod nazwą „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”.

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie Ogłoszenia
    13.01.2011, 20:48

    Na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW trwa rekrutacja na studia podyplomowe "Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw", w ramach których uruchomione będą 4 kierunki specjalizacyjne:
    1. Studia menedżersko-ekonomiczne dla inżynierów;
    2. Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie;
    3. Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw;
    4. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2011 r., pierwsze zajęcia odbędą się w marcu 2011 r. Z uwagi na współfinansowanie studiów ze środków UE, odpłatność dla Słuchaczy za roczny program wynosi jedynie 312,87 zł.

    Szczegóły dot. studiów, w tym zasad rekrutacji znajdują się na stronie http://wne.uw.edu.pl, w zakładce „studia podyplomowe” pod nazwą „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”.

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie Top Manager w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    13.01.2011, 20:47

    Na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW trwa rekrutacja na studia podyplomowe "Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw", w ramach których uruchomione będą 4 kierunki specjalizacyjne:
    1. Studia menedżersko-ekonomiczne dla inżynierów;
    2. Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie;
    3. Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw;
    4. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2011 r., pierwsze zajęcia odbędą się w marcu 2011 r. Z uwagi na współfinansowanie studiów ze środków UE, odpłatność dla Słuchaczy za roczny program wynosi jedynie 312,87 zł.

    Szczegóły dot. studiów, w tym zasad rekrutacji znajdują się na stronie http://wne.uw.edu.pl, w zakładce „studia podyplomowe” pod nazwą „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”.

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie studia podyplomowe w temacie Dobre studia na Uniwersytecie Warszawskim za ......
    13.01.2011, 20:39

    Na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW trwa rekrutacja na studia podyplomowe "Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw", w ramach których uruchomione będą 4 kierunki specjalizacyjne:
    1. Studia menedżersko-ekonomiczne dla inżynierów;
    2. Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie;
    3. Efektywność ekonomiczna małych i średnich przedsiębiorstw;
    4. Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2011 r., pierwsze zajęcia odbędą się w marcu 2011 r. Z uwagi na współfinansowanie studiów ze środków UE, odpłatność dla Słuchaczy za roczny program wynosi jedynie 312,87 zł.

    Szczegóły dot. studiów, w tym zasad rekrutacji znajdują się na stronie http://wne.uw.edu.pl, w zakładce „studia podyplomowe” pod nazwą „Efektywność i konkurencyjność przedsiębiorstw”.

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie Fundusze Europejskie w temacie Studia podyplomowe (EFS)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Fundusze Europejskie

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie Szefowie promocji samorządów o... promocji innych samorządów
    6.01.2011, 21:19

    POZNAŃ i WROCŁAW oraz ŚLĄSKIE i MAŁOPOLSKIE LIDERAMI PROMOCJI


    Według wyników badania „PROMOCJA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W OPINII SZEFÓW PROMOCJI” przeprowadzonego przez Fundację Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc szefowie promocji największych polskich jednostek samorządu terytorialnego najbardziej doceniają starania promocyjne Poznania i Wrocławia, a spośród województw: śląskiego i małopolskiego. Na dalszych miejscach w tym rankingu pojawiały się miasta: Gdańsk, Lublin, Gdynia, Szczecin i Kraków.

    Poznań znalazł się także na czele kolejnego rankingu – na najbardziej widoczne działania promocyjne. Zdeklasował w tym zestawieniu kolejne samorządy – woj. śląskie i miasto Łódź.

    Wrocław, Poznań, Warszawa i Sopot – to z kolei miasta, na których wizerunek najsilniej wpływa wizerunek i postawa ich liderów – prezydentów: Rafała Dutkiewicza, Ryszarda Grobelnego, Hanny Gronkiewicz-Waltz oraz Jacka Karnowskiego.

    Każde miasto czy region, niezależnie od atrakcyjności swych walorów, chce przyciągać turystów. Według respondentów z tego zadania najlepiej wywiązują się Małopolska i jej stolica Kraków. Co ciekawe ranking zdominowały regiony, na kolejnych miejscach wymieniane są bowiem województwa śląskie i pomorskie. W promocji dla biznesu liderami znów zostali: Poznań i Wrocław.

    Wśród największych barier, które utrudniają działalność promocyjną polskich miast i regionów, szefowie biur promocji wymienili: niewystarczającą współpracę z sektorem prywatnym, procedury związane z zamówieniami publicznymi, postawę radnych, postawę prezydenta/marszałka, brak odpowiednich kwalifikacji pracowników wydziałów/referatów promocji.

    O BADANIU

    Projekt badawczy pt. „PROMOCJA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W OPINII SZEFÓW PROMOCJI” został zrealizowany przez Fundację Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc w okresie 15.09-30.10.2010 r. przy pomocy ankiety internetowej. Badanie miało na celu ustalenie opinii respondentów na temat tego, które miasta i regiony najlepiej wykonują zadania promocyjne. Dodatkowym celem było i zdiagnozowanie barier w promowaniu jednostek samorządu terytorialnego. Do udziału w nim zaproszone zostały osoby kierujące jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za promocję w urzędach miast i gmin powyżej 100 tys. mieszkańców oraz w urzędach marszałkowskich (łącznie 55 jednostek samorządowych).

    Pełna wersja Raportu do pobrania:
    http://www.bestplaceinstytut.org/RAPORT.pdf

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie PROMOCJA POLSKI w temacie incydentalne kreowanie wizerunku Polski
    17.12.2010, 11:24

    Ostatnio dużo się mówiło o sprawie pomnika Chrystusa Króla w Świebodzinie. Historia ta została potraktowana jako ciekawostka nie tylko w kraju ale i poza granicami.
    O tym kontrowersyjnym polskim rekordzie świata można poczytać tutaj:
    http://bestplaceinstytut.org/kontrowersyjny-rekord-czy...

  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie marter w temacie targi i konferencje, spotkania

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy marter

  • Jarosław Górski
    Wpis na tablicy
    Festiwal Reklamy Ad Days 2010 - zapraszam w szczególności na "Place Shockvertising"
    • 19.11.2010, 23:02
  • Jarosław Górski
    Wpis na grupie marter w temacie targi i konferencje, spotkania

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy marter

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do