Umiejętności
CMS
Copywriting
DJ
Redagowanie
HTML
Dziennikarstwo
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Multimedia
Reklama online
OpenX
komunikaty prasowe
Public Relations
Transmisja radiowa
Samomotywacja
Social Media
Sound Forge
Web Content
Web Content Management
Web Development
System Windows
MS Office
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji imprez
- opieka nad patronatami medialnymi portalu
- koordynacja serwisu imprez - aktualizacja, wprowadzanie imprez do kalendarza, wprowadzanie nowych rozwiązań ulepszających funkcjonowanie kalendarza imprez
- pozycjonowanie imprez na stronach portalu
- przygotowywanie i realizacja barterowych kampanii banerowych na stronach portalu
- nawiązywanie, utrzymywanie współpracy z trójmiejskimi instytucjami (urzędy, instytucje kultury, kluby sportowe, agencje artystyczne, stowarzyszenia, kluby muzyczne etc.)
- współpraca z największymi polskimi agencjami artystycznymi (Alter Art, Go Ahead, Metalmind, Makroconcert)
- negocjowanie, sporządzanie oraz realizacja umów
- zlecanie produkcji oraz opieka nad zewnętrznymi materiałami reklamowymi portalu
- koordynacja serwisu imprez - aktualizacja, wprowadzanie imprez do kalendarza, wprowadzanie nowych rozwiązań ulepszających funkcjonowanie kalendarza imprez
- pozycjonowanie imprez na stronach portalu
- przygotowywanie i realizacja barterowych kampanii banerowych na stronach portalu
- nawiązywanie, utrzymywanie współpracy z trójmiejskimi instytucjami (urzędy, instytucje kultury, kluby sportowe, agencje artystyczne, stowarzyszenia, kluby muzyczne etc.)
- współpraca z największymi polskimi agencjami artystycznymi (Alter Art, Go Ahead, Metalmind, Makroconcert)
- negocjowanie, sporządzanie oraz realizacja umów
- zlecanie produkcji oraz opieka nad zewnętrznymi materiałami reklamowymi portalu
wystawiono
Kuba to osoba o wysokim stopniu zaangażowania w realizowane przez siebie projekty i zadania. W ramach swoich obowiązków - merytoryczny i odpowiedzialny, a jako współpracownik - pozytywnie wpływający na klimat pracy całego w zespołu. Polecam we współpracy!
off licence manager
Eamon Grimes Wines Ltd
Nadzorowanie pracowników sklepu; organizacja pracy; budowanie, uzupełnianie i aktualizacja komputerowej bazy danych produktów; ustalanie cen i marży towarów; ustalanie promocji i ofert; telefoniczny kontakt z klientami strategicznymi; kontakt z przedstawicielami handlowymi; składanie zamówień; przyjmowanie dostaw i faktur;
Szkolenia i kursy
03.2013 - Marketing internetowy & e-commerce w MŚP - szkolenie Akademia PARP
12.2012. - Copywriting w reklamie - szkolenie organizowane przez Agencję Textmakers - Warszawa
02.2008. - Dyplom FETAC – ukończenie kursu Radio Broadcasting Production, Limerick Senior College, Limerick, Irlandia
12.2012. - Copywriting w reklamie - szkolenie organizowane przez Agencję Textmakers - Warszawa
02.2008. - Dyplom FETAC – ukończenie kursu Radio Broadcasting Production, Limerick Senior College, Limerick, Irlandia
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Scenariusze filmowe
Wszyscy, którzy pasjonują się lub zawodowo zajmują się pisaniem i analizą scenariuszy filmowych.