Jakub Węgrzyn

PR Specialist, Sfera Group
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Social Media Marketing Strategic Communications Strategic Media Relations Planowanie strategiczne Reklama Strategia marketingowa Obsługa klienta Zarządzanie E-mail marketing Komunikacja Marketingowa media społecznościowe Przemówienia publiczne Badania Rynku Umiejętność budowania relacji z ludźmi Redakcja i korekta tekstów Planowanie eventów budowanie i podtrzymywanie relacji B2B Copywriting i redagowanie tekstów newslettery umiejętności interpersonalne i budowanie dobrych relacji Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
migowy
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sfera Group
PR Specialist
- realizacja strategii rozwoju wiodących marek branży wnętrzarskiej, budowlanej, FMCG
- wdrażanie narzędzi PR rozwijających markę
- działania z zakresu Media Relations: kontakt z dziennikarzami, współorganizowanie spotkań prasowych, dystrybucja informacji prasowych
- działania Social Media: opracowywanie treści i planów rozwoju profili firmowych i tematycznych
- copywritting: redagowanie i dystrybucja informacji prasowych, artykułów sponsorowanych, newsletterów, listów, treści stron www, reklam, ulotek, biuletynów
- opracowywanie haseł reklamowych/promocyjnych, claimów i storytellingów
- obsługa Wordpress, CMS, Photoshop, Google Analitics
- monitoring mediów i działań firm konkurencyjnych
- research trendów i poszukiwanie nowych sposobów komunikacji
- koordynacja projektowania materiałów graficznych
- działania PR kryzysowego
- współpraca przy opracowywaniu strategii komunikacji wewnętrznej
- współpraca przy organizacji kampanii społecznych
- tworzenie baz mediów
- analiza ilościowa i jakościowa działań komunikacyjnych
- wsparcie działu New Business
*Obsługiwane marki: ASSA ABLOY, Yale, Thermomix, DAKO, Ciarko, DASAG, Galeco, Kratki.pl, Dan Cake
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Customer Advisor B2B
- stała obsługa klientów w sektorze małych i średnich firm (opiekun klienta)
- dbanie o wysoką jakość bieżącego kontaktu z klientem
- komunikacja w sytuacjach kryzysowych
- prowadzenie bieżącej komunikacji sprzedażowej, marketingowej i administracyjnej
- rozpatrywanie reklamacji i renegocjacje warunków umowy
- raportowanie wyników i działań
- opracowywanie baz danych (system CRM)
- research działań konkurencji dla klientów
- dosprzedaż usług dedykowanych konkretnym umowom
- działania na rzecz utrzymania klienta
- obsługa infolinii
- analiza biznesowa
- współpraca z innymi działami
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Press Office Assistant
- pomoc w realizowaniu strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
- przygotowywanie krótkich komunikatów prasowych
- komunikacja z czasopismami i magazynami branżowymi
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- edycja/redakcja pism przygotowywanych na potrzeby działalności firmy
- czynności biurowe i pomoc administracyjna
Logo
Customer Service Specjalist
Międzynarodowy Festiwal Filmowy T-Mobile Nowe Horyzonty
- sprzedaż biletów i koordynacja działań kasy biletowej
- współpraca przy organizacji spotkań specjalnych i kontaktów z mediami
- współpraca w działaniach sprzedaży on-line
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
Logo
Customer Service Specjalist
Kino Nowe Horyzonty
- dbanie o wysokiej jakości obsługę klienta
- sprzedaż biletów
- współpraca przy organizacji wydarzeń specjalnych
- szkolenia nowych pracowników
- obsługa infolinii
- współpraca przy działaniach PR i akcjach promocyjnych

Edukacja

Logo
filologia polska, spec. teatrologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
filologia polska, spec. komunikologia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR