Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Stażysta, specjalista w Departamencie Promocji Gospodarczej
współpracownik
wystawiono
Justyna jest osobą niezwykle skrupulatną i sumienną, która wciąż szuka nowych rozwiązań. We współpracy z partnerami zewnętrznymi doskonale zdobywa i dystrybuuje istotne informacje (w przypadku PAIiIZ były to firmy zagraniczne i sektor rządowy). Szczególną uwagę zwaracają jej umiejętności tłumacza/autora, gdyż teksty PR potrafi przygotowywać zarówno po polsku, jak i po angielsku - przy czym nie są to tłumaczenia słownikowe, ale podążające za żywym językiem specjalistycznym. Gorąco rekomenduję Justynę jako doskonałego specjalistę w swojej dziedzinie.
Szkolenia i kursy
TweetDeck, Twitter and other status updates, Chartered Institute of Public Relations, London (VII 2010)
Social Media, Motivation and Money for NGOs, workshop by Andromeda Systems, London (VII 2010)
Grabbing ahold of social media, Chartered Institute of Public Relations, London (VII 2010)
Building The Social Web, Central Saint Martins College of Art and Design, London (VII 2010)
CIPR Social Summer seminar on PR and SEO, Chartered Institute of Public Relations, London (VII 2010)
Engage CSR 2010, virtual conference by PR Newswire (VII 2010)
Good Bites on Branding, seminar on NGO branding, The Good Agency, London (VII 2010)
Strenghten your strategy with social media by FreshNetworks, London (II 2010)
Trening kreatywnosci (IX 2008)
Sztuka autoprezentacji (X 2007)
Akademia Medialna MŚP - szkolenie w zakresie tworzenia relacji z mediami (X 2006)
Social Media, Motivation and Money for NGOs, workshop by Andromeda Systems, London (VII 2010)
Grabbing ahold of social media, Chartered Institute of Public Relations, London (VII 2010)
Building The Social Web, Central Saint Martins College of Art and Design, London (VII 2010)
CIPR Social Summer seminar on PR and SEO, Chartered Institute of Public Relations, London (VII 2010)
Engage CSR 2010, virtual conference by PR Newswire (VII 2010)
Good Bites on Branding, seminar on NGO branding, The Good Agency, London (VII 2010)
Strenghten your strategy with social media by FreshNetworks, London (II 2010)
Trening kreatywnosci (IX 2008)
Sztuka autoprezentacji (X 2007)
Akademia Medialna MŚP - szkolenie w zakresie tworzenia relacji z mediami (X 2006)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
to co 'social' w komunikacji, czyli corporate social responsibility i social media
design i urządzanie pięknych wnętrz
dobra muzyka, inteligentne kino, mądre książki
podróże, gotowanie, sport...
...jednym słowem: interdyscyplinarnie:)
design i urządzanie pięknych wnętrz
dobra muzyka, inteligentne kino, mądre książki
podróże, gotowanie, sport...
...jednym słowem: interdyscyplinarnie:)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Design w Polsce
Zapraszam do dyskusji projektantów, artystów, wykonawców i wszystkich których interesuje design przedmiotów wyposażenia i dekoracji wnętrz.
Fundraising
Rozmawiamy tu o:
- zbieraniu pieniędzy na cele społeczne,
- zawodzie fundraisera,
- etyce fundraisingu.
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Liga Odpowiedzialnego Biznesu Ambasadorzy CSR 2009
Grupa zrzeszająca Ambasadorów CSR 2009 oraz wszystkich zainteresowanych zarówno działalnością Ligi i tematyką Odpowiedzialnego Biznesu.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!