Wypowiedzi
-
Monika Bieda:
Sama szukałam tych informacji i tutaj: http://www.ssm.edu.pl/formularz.html na górnym pasku znajduje się opcja "pobierz pdf". Tam są informacje kosztowe :)
dzięki, cóż po strategii, jak później nie potrafi jej się wdrożyć na poziomie użyteczności strony www ;) -
a czy ktoś może się podzielić opinią na temat Szkoły Strategii Marki (http://www.ssm.edu.pl/index.html)?? i napisać, jakie są mniej więcej koszty,
bo na stronie nie ma tej informacji, co dziwi... -
Stanisław Pogorzelski:
Piotr Należyty:
O Narodowy nie ma co się martwić. Bez głębokiej analizy można wymienić 3-4 firmy z których jestem pewien, że jedna z nich kupi prawa do nazwy.
Czyli, że jest na sprzedaż?
chyba już od kilku miesięcy o ile kojarzę doniesienia prasowe -
Po rozmowach, zdecydowalismy sie na zmiane logo od nowego sezonu.
Nowe logo wyglada tak. Mysle, że teraz nikt nie bedzie miał problemu z zobaczeniem w logo kozła :)
http://www.kksnovum.com/aktualnosc/124-nowe-logo-kks-n...
trochę mało subtelne IMO, ale to jedyna uwaga - na pewno krok w dobrym kierunku
kto jest autorem? -
Krzysztof F.:
No ale po co ? :)
żeby się pochwalić, zainspirować, podyskutować, skrytykować :) -
nie znalazłem tematu zbiorczego z linkami do ciekawych projektów, własnych i cudzych
może warto? -
http://51015kids.eu, wdrożone przez http://codivate.pl
-
Maciej Miętkiewicz:
No to Milan
Milan od zeszłego roku ma Fly Emirates na koszulkach ;) -
zlecenie mówi coś innego - zaprezentowane na profilu Militaria na fejsie ;)
-
oferta pracy w Codivate dla Programisty PHP - w pakiecie biurko obok mojego ;)
http://www.infopraca.pl/praca/programista-php/warszawa...- 30.06.2011, 20:29
-
a jakie jest zainteresowanie kibiców i mediów żużlem, piłką nożną, koszykówką (nawet żeńska), a jakie kolarstwem?
poza tym wspominasz o kasie dla klubu MTB - chodzi Ci o środki z samorządu, czy od sponsorów? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Piotr Wasiński:
Radosław S.:
ooo matko, faktycznie jest to kozioł. Dopiero teraz po tym co napisałeś to "zobaczyłem". Ale to dowodzi moim zdaniem tego co napisałem wyżej.
logo było tworzone tak aby było jak najprostsze i miało nawiązanie i do > Lublina (koziołek) i do koszykówki (piłka)
tak trochę offtopując, to herby/loga klubów z kozłem średnie są:
http://www.kozlypoznan.pl/
http://www.nba.com/bucks/
http://www.fc-koeln.de/
chociaż zdarzają się wyjątki:
http://www.sportslogos.net/team.php?id=2922
http://www.sportslogos.net/logo.php?id=eg4hl8flu0sx3fl...
generalnie sugerowałbym wpisanie głowy kozła z ewentualnymi motywami koszykarskimi w tarcze herbową - doda to szlachetności klubowi
i troche inspiracji, w jakim kierunku można iść: http://cargocollective.com/davidson -
Antoni Malinowski:
Co myślicie o nowelizacji do ustawy???
Zaszkodzi jeszcze bardziej?
owszem tak - ze względu na wysokość podatku działalność będzie nieopłacalna co sprawi, że firmy zagraniczne nie będą ubiegały się o licencję, tylko nadal będą działały nielegalnie, a firmy krajowe nie będą w stanie z nimi skutecznie konkurować...
pozdrowienia dla Ministerstwa Finansów... -
rozpoczęła się rekrutacja na kolejną edycję Podyplomowego Studium Marketingu Sportu na SGH - osobiście bardzo polecam:
http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/mar... -
Stanisław Pogorzelski:
http://www.rugbypolska.pl/tiding,2112,events.html
Proponowane wynagrodzenie ma stanowić 20% sum pozyskanych w wyniku działalności Managera, choć oczywiście istnieje możliwość negocjowania jego wysokości w przypadku konkretnych zleceń.
czyli tak - najpierw za darmo stwórz produkt, później pozyskaj sponsorów i wtedy dostaniesz kasę... -
Stanisław Pogorzelski:
W 100% poważnie!
to tak jak wspomniałem na priv poproszę :) -
Stanisław Pogorzelski:
Dupa!
Błędy metodologiczne! Błędy ortograficzne! A do tego badanie w sieci - co to za wyniki wyjdą?! Na ich podstawie jakieś ruchy mają być podejmowane?! Dupa!
Stanisław, poważnie piszesz czy żartujesz, bo nie wiem.
Ew. uwagi na priv poprosze :) -
PENTAGON BADA POLSKĄ KOSZYKÓWKĘ
Agencja consultingowo-badawcza Pentagon Research we współpracy z Polską Ligą Koszykówki SA uruchomiła ogólnopolskie badanie polskiej koszykówki.
Projekt pozwoli na określenie profilu kibica dyscypliny oraz szczegółowe przyjrzenie się najważniejszym aspektom rozgrywek z punktu widzenia ich obserwatorów oraz sponsorów. Warto zaznaczyć, że będzie to pierwsza w Polsce próba tak kompleksowej analizy ogółu postaw, emocji i zachowań towarzyszących odbiorowi krajowych rozgrywek koszykarskich.
W badaniu uwzględnione zostały następujące obszary badawcze:
- Profil kibica koszykówki;
- Zachowania i aktywności kibiców;
- Źródła informacji o koszykówce;
- Konsumpcja meczów rozgrywanych w ramach TAURON Basket Ligi;
- Konsumpcja i zainteresowanie innymi rozgrywkami (NBA, Euroliga, PLKK, rozgrywki niższych lig);
- Postawy kibiców wobec TAURON Basket Ligi;
- Potencjał marketingowy drużyn TBL i czołowych koszykarzy;
- Świadomość i ocena działań sponsorów;
- „Gorące tematy” w polskiej koszykówce.
Badanie jest realizowane w Internecie. Ankieta badawcza będzie aktywna do 9 maja, a organizatorzy liczą na jak największą liczbę uczestników, aby uzyskać możliwie najbardziej reprezentatywne wyniki.
Najważniejsze wyniki badania zostaną podane do wiadomości opinii publicznej w drugiej połowie maja.
Ankieta dostępna jest pod adresem: http://pentagon24.pl/plk.