Jacek Marszałek

kierownik, Telekomunikacja Polska S.A.

Wypowiedzi

  • Jacek Marszałek
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?
    13.09.2008, 08:27

    Ja pracowałem ze szczególnego rodzaju trudnymi Klientami - w CC zajmującym się utrzymaniem odchodzących Klientów.

    Najlepszy sposób - to dopasowywanie argumentacji do Klienta. Jeżeli Klient wyjeżdża z argumentacją cenową - to trzeba kontrować tym samym, jeżeli gra na emocjach - gramy też na emocjach. Wbrew pozorom rozwrzeszczanego i wściekłego Klienta łatwiej przekonać - wykrzyczy się, wyładuje, wyczekasz na pauzę w jego słowotoku i wtedy go masz. Ci spokojni są trudniejsi - argumentujący racjonalnie - ich decyzje są bardziej dojrzałe i dłużej kalkulowane - praktycznie nie do przeskoczenia.

  • Jacek Marszałek
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Przedstawiamy się
    13.09.2008, 08:22

    Witam

    Ja pracowałem w CC i okolicach przez ponad 4 lata od 2004 - w TP S.A.
    Początkowo jako konsultant (doradca klienta), później jako lider zespołu (kierownik sekcji), następnie jako kierownik działu wsparcia contact center i specjalista ds. wsparcia funkcjonalnego.
    Obecnie pracuję we wsparciu sprzedaży F2F, ale temat CC zawsze będzie mi bliski.

    pozdrawiam

    Jacek

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do