Wypowiedzi
-
Ja pracowałem ze szczególnego rodzaju trudnymi Klientami - w CC zajmującym się utrzymaniem odchodzących Klientów.
Najlepszy sposób - to dopasowywanie argumentacji do Klienta. Jeżeli Klient wyjeżdża z argumentacją cenową - to trzeba kontrować tym samym, jeżeli gra na emocjach - gramy też na emocjach. Wbrew pozorom rozwrzeszczanego i wściekłego Klienta łatwiej przekonać - wykrzyczy się, wyładuje, wyczekasz na pauzę w jego słowotoku i wtedy go masz. Ci spokojni są trudniejsi - argumentujący racjonalnie - ich decyzje są bardziej dojrzałe i dłużej kalkulowane - praktycznie nie do przeskoczenia. -
Witam
Ja pracowałem w CC i okolicach przez ponad 4 lata od 2004 - w TP S.A.
Początkowo jako konsultant (doradca klienta), później jako lider zespołu (kierownik sekcji), następnie jako kierownik działu wsparcia contact center i specjalista ds. wsparcia funkcjonalnego.
Obecnie pracuję we wsparciu sprzedaży F2F, ale temat CC zawsze będzie mi bliski.
pozdrawiam
Jacek