Umiejętności
B2B
Coaching
CRM
Customer Experience Analysis
Customer Experience Consulting
Handel
Management Consulting
Marketing
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
Public Relations
Sales
SAP
Negocjacje
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Szkolenie
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Reklama
Budżety
Analiza biznesowa
przywództwo w zespole
Strategia marketingowa
Rozwój działalności
Obsługa klienta
Rozwiązywanie problemów
Prawo jazdy kategoria B.
Przywództwo
Zarządzanie
Analiza rynku
Analiza
Prognozowanie
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie klientami
praca w zespole
customer relations
Analiza konkurencji
Zarządzanie operacyjne
planowanie biznesu
Planowanie projektów
People Management
Zarządzanie marketingiem
Planowanie rynku
Budowanie zepołu
Strategia
Zarządzanie czasem
health care marketing
Business management
- Samodzielność i kreatywność,
planning
Strategy Development
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Team Leader
Conduent
Obsługa klienta :
• Dostarczanie usług zwiazanych z obsluga zobowiazan wobec dostawcow na obszarze Central & Western Europe oraz North & South America dla jednego z globalnych leaderów rynku IT opratych na określonych SLAs (B2B)
• Nadzor nad realizacja przyjetej strategii obslugi klienta / optymalizacja procesow majacych na celu budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku
• Cykliczne (miesięczne) przygotowywanie oraz prezentacja raportów z osiąnietych wyników dla klienta (telekonferencje z Managing Directors/Operations Managers ze strony klienta)
• Cykliczne (miesięczne) przygotowywanie oraz prezentacja dla klienta działań korygujących wynikajacych z braku realizacji założonych celów
• Analizowanie oraz wdrażanie informacji mających na celu rozwiązywanie skarg i zażaleń składanych przez klienta / innych uczestników procesu.
Zarządzanie 28 osobowym zespołem
• Cykliczne (tygodniowe) monitorowanie oraz raportowanie do Operations Managera wyników pracy zespołu (KPI’s / SLA’s)
• Cykliczne (miesięczne / kwartalne ) spotkania 1:1 z członkami zespołu mające na celu analizę indywidualnych wyników vs zdefiniowane cele
• Organizowanie cyklicznych (cotygodniowych) team meetings gdzie są omawiane bieżące wyniki / problemy operacyjne / sprawy socjalne oraz są delegowane oraz rozliczane zadania na dzień bieżący.
• Prowadzenie projektow usprawniajacych / optymalizujacych obszar dostarczanych uslug
• Okresowe (6 miesieczne) oceny majace na celu promocje / progresje członków zespolu
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych dla nowych członków zespołu przy współpracy z działem HR
Marketing / Customer Service :
• Przygotowanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz obslugi klienta dla zespołu majacej na celu budowania relacji z klientem oraz wpływu jakości na budowanie wizerunku firmy – CRM / CXM
• Komunikacja marketingowa – analiza metod oraz jakości prowadzonej bezpośredniej komunikacji marketingowej przez członków zespołu zarówno z klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym (rozmowy telefoniczne / komunikacja mailowa)
• Opracowanie oraz prowadzenie szkoleń z w/w zakresu zarówno dla członków zespołu jak i na poziomie departamentu.
Zarządzanie projektami
• Implementacja LEAN strategy mającej na celu identyfikację oraz eliminację strat w procesie / zarządzaniu zespołem prowadzących do optymalizacji działań strategiczno – operacyjnych.
• Opracowanie oraz wdrozenie autorskiego projektu dotyczacego zarzadzania wiedza w zespole
• Dostarczanie usług zwiazanych z obsluga zobowiazan wobec dostawcow na obszarze Central & Western Europe oraz North & South America dla jednego z globalnych leaderów rynku IT opratych na określonych SLAs (B2B)
• Nadzor nad realizacja przyjetej strategii obslugi klienta / optymalizacja procesow majacych na celu budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku
• Cykliczne (miesięczne) przygotowywanie oraz prezentacja raportów z osiąnietych wyników dla klienta (telekonferencje z Managing Directors/Operations Managers ze strony klienta)
• Cykliczne (miesięczne) przygotowywanie oraz prezentacja dla klienta działań korygujących wynikajacych z braku realizacji założonych celów
• Analizowanie oraz wdrażanie informacji mających na celu rozwiązywanie skarg i zażaleń składanych przez klienta / innych uczestników procesu.
Zarządzanie 28 osobowym zespołem
• Cykliczne (tygodniowe) monitorowanie oraz raportowanie do Operations Managera wyników pracy zespołu (KPI’s / SLA’s)
• Cykliczne (miesięczne / kwartalne ) spotkania 1:1 z członkami zespołu mające na celu analizę indywidualnych wyników vs zdefiniowane cele
• Organizowanie cyklicznych (cotygodniowych) team meetings gdzie są omawiane bieżące wyniki / problemy operacyjne / sprawy socjalne oraz są delegowane oraz rozliczane zadania na dzień bieżący.
• Prowadzenie projektow usprawniajacych / optymalizujacych obszar dostarczanych uslug
• Okresowe (6 miesieczne) oceny majace na celu promocje / progresje członków zespolu
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych dla nowych członków zespołu przy współpracy z działem HR
Marketing / Customer Service :
• Przygotowanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz obslugi klienta dla zespołu majacej na celu budowania relacji z klientem oraz wpływu jakości na budowanie wizerunku firmy – CRM / CXM
• Komunikacja marketingowa – analiza metod oraz jakości prowadzonej bezpośredniej komunikacji marketingowej przez członków zespołu zarówno z klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym (rozmowy telefoniczne / komunikacja mailowa)
• Opracowanie oraz prowadzenie szkoleń z w/w zakresu zarówno dla członków zespołu jak i na poziomie departamentu.
Zarządzanie projektami
• Implementacja LEAN strategy mającej na celu identyfikację oraz eliminację strat w procesie / zarządzaniu zespołem prowadzących do optymalizacji działań strategiczno – operacyjnych.
• Opracowanie oraz wdrozenie autorskiego projektu dotyczacego zarzadzania wiedza w zespole
Senior Team Manager
a) Obsluga globalnego lidera z branży FMCG w zakresie operacji zakupowych na obszarze Western Europe (NIemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Holandia) - dostarczanie usługi w zakresie okreslonych SLAs.
b) Zarzadzanie 11 osobowym zespołem opartym na metodologii LEAN
c) Cykliczne raportowanie wyników pracy zespołu do Operations Managera (KPIs)
d) Coachnig członków zespołu z zakresu Customer Service Journey, CRM - Customer Relationship Management oraz CXM - Customer Experience Management
e) Prowadzenie rekrutacji (współpraca z działem HR w zakresie selekcji potencjalnych kandydatów oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)
b) Zarzadzanie 11 osobowym zespołem opartym na metodologii LEAN
c) Cykliczne raportowanie wyników pracy zespołu do Operations Managera (KPIs)
d) Coachnig członków zespołu z zakresu Customer Service Journey, CRM - Customer Relationship Management oraz CXM - Customer Experience Management
e) Prowadzenie rekrutacji (współpraca z działem HR w zakresie selekcji potencjalnych kandydatów oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)
Marketing freelancer
InDental Practice , Gateshead/ Newcastle Upon Tyne UK
•Stworzenie oraz implementacja orientacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania relacjami z klientem (CRM)
•Przygotowanie oraz wdrożenie business planu mającego na celu realizację zdefinowanych celów biznesowych (SMART)
•Zmiana wewnętrznej oraz zewnętrznej komunikacji marketingowej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
•Prowadzenie prezentacji mających na celu zwiększenie świadomości wpływu jakości świadczonych usług na budowanie relacji z klientem oraz zmianę marketingu transakcji na marketing relacji.
Sukcesy : zaprojektowanie oraz wdrożenie nowego systemu CRM mającego na celu zbudowanie silniejszej i bliższej relacji zarówno z istniejącymi oraz nowymi pacjentami
•Przygotowanie oraz wdrożenie business planu mającego na celu realizację zdefinowanych celów biznesowych (SMART)
•Zmiana wewnętrznej oraz zewnętrznej komunikacji marketingowej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
•Prowadzenie prezentacji mających na celu zwiększenie świadomości wpływu jakości świadczonych usług na budowanie relacji z klientem oraz zmianę marketingu transakcji na marketing relacji.
Sukcesy : zaprojektowanie oraz wdrożenie nowego systemu CRM mającego na celu zbudowanie silniejszej i bliższej relacji zarówno z istniejącymi oraz nowymi pacjentami
Team Manager
RWE npower UK
•Realizowanie strategii obsługi klienta na poziomie operacyjnym
•Zarządzanie 9 osobowym zespołem
•Coaching z zakresu budowania relacji z klientem oraz wpływu jakości na budowanie wizerunku firmy.
•Raportowanie do Operations Managera wyników pracy zespołu (KPI’s)
•Kontrola jakości pracy członków zespołu
•Pozyskiwanie, analizowanie oraz wdrażanie informacji mających na celu rozwiązywanie skarg i zażaleń składanych przez klientów.
•Odbudowywanie zaufania klientów do marki oraz dbałość o wizerunek firmy poprzez świadczenie najwyższej jakości usług.
•Współpraca z pozostałymi działami firmy z obszaru obsługi klienta
•Współpraca z innymi dostawcami
Sukcesy : udział w 2 letnim projekcie jako doradca z zakresu budowania relacji z klientem, dzięki któremu udało się obniżyć liczbę skarg i zażaleń o 75%. W projekcie brało udział ok. 70 osób. Zostałem zakwalifikowany do tego projektu ze względu na moją wiedzę/doświadczenie marketingowe oraz moją dwujęzyczność.
•Zarządzanie 9 osobowym zespołem
•Coaching z zakresu budowania relacji z klientem oraz wpływu jakości na budowanie wizerunku firmy.
•Raportowanie do Operations Managera wyników pracy zespołu (KPI’s)
•Kontrola jakości pracy członków zespołu
•Pozyskiwanie, analizowanie oraz wdrażanie informacji mających na celu rozwiązywanie skarg i zażaleń składanych przez klientów.
•Odbudowywanie zaufania klientów do marki oraz dbałość o wizerunek firmy poprzez świadczenie najwyższej jakości usług.
•Współpraca z pozostałymi działami firmy z obszaru obsługi klienta
•Współpraca z innymi dostawcami
Sukcesy : udział w 2 letnim projekcie jako doradca z zakresu budowania relacji z klientem, dzięki któremu udało się obniżyć liczbę skarg i zażaleń o 75%. W projekcie brało udział ok. 70 osób. Zostałem zakwalifikowany do tego projektu ze względu na moją wiedzę/doświadczenie marketingowe oraz moją dwujęzyczność.
Marketing freelancer
Bensham Dental Practice , Gateshead UK
•Stworzenie oraz implementacja orientacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania relacjami z klientem
•Przygotowanie oraz wdrożenie business planu mającego na celu realizację zdefinowanych celów biznesowych
•Zmiana wewnętrznej oraz zewnętrznej komunikacji marketingowej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
•Prowadzenie prezentacji mających na celu zwiększenie świadomości wpływu jakości świadczonych usług na budowanie relacji z klientem oraz zmianę marketingu transakcji na marketing relacji.
Sukcesy : Zwiększenie ilości rejestracji nowych pacjentów o 80% oraz wzrost wartości praktyki o 60%.
•Przygotowanie oraz wdrożenie business planu mającego na celu realizację zdefinowanych celów biznesowych
•Zmiana wewnętrznej oraz zewnętrznej komunikacji marketingowej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
•Prowadzenie prezentacji mających na celu zwiększenie świadomości wpływu jakości świadczonych usług na budowanie relacji z klientem oraz zmianę marketingu transakcji na marketing relacji.
Sukcesy : Zwiększenie ilości rejestracji nowych pacjentów o 80% oraz wzrost wartości praktyki o 60%.
Sales&Marketing Manager
Telekomunikacja Energetyczna Łódź Sp z .o.o (obecnie spółka córka Eltel Networks Polska Sp z o.o.)
•Analiza oraz planowanie marketingowe
•Budowanie oraz implemtacja strategii marketingowych oraz sprzedażowych dla usług świadczonych przez firmę
•Budowanie oraz implementacja systemów zarządzania obszarami marketingu i sprzedaży
•Zarządzanie zespołem (3 osoby)
•Współpraca z agencjami reklamowymi i butikami kreatywnymi w zakresie tworzenia materiałów reklamowych
•Raportowanie oraz prezentacje osiąganych wyników na posiedzeniach zarządu
Sukcesy : Wdrożenie orientacji marketingowej w firmie oraz zbudowanie alternatywnego rynku dla usług świadczoncyh przez firmę.
•Budowanie oraz implemtacja strategii marketingowych oraz sprzedażowych dla usług świadczonych przez firmę
•Budowanie oraz implementacja systemów zarządzania obszarami marketingu i sprzedaży
•Zarządzanie zespołem (3 osoby)
•Współpraca z agencjami reklamowymi i butikami kreatywnymi w zakresie tworzenia materiałów reklamowych
•Raportowanie oraz prezentacje osiąganych wyników na posiedzeniach zarządu
Sukcesy : Wdrożenie orientacji marketingowej w firmie oraz zbudowanie alternatywnego rynku dla usług świadczoncyh przez firmę.
Specjalista ds. Marketingu
ANGLOKAP, Łódź (wyłączony dystrybutor marki KANGOL na rynek polski, czeski i słowacki)
•Analiza oraz planowanie marketingowe mające na celu wsparcie działu sprzedaży
•Organizacja oraz uczestnictwo w eventach marketingowych
•Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowania materiałów reklamowych
Sukcesy : byłem odpowiedzialny za projekt owtarcia pierwszego sklepu firmowego marki Kangol w Polsce, który został otwarty w roku 2005 w Łodzi.
•Organizacja oraz uczestnictwo w eventach marketingowych
•Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowania materiałów reklamowych
Sukcesy : byłem odpowiedzialny za projekt owtarcia pierwszego sklepu firmowego marki Kangol w Polsce, który został otwarty w roku 2005 w Łodzi.
Konsultant
Ingenium Polska Sp. z o.o. (Consulting operacyjny), Warszawa 2003-2004 Konsultant
•Audyt działań operacyjnych (produktywności oraz efektywności) firm w zakresie obszarów produkcyjnych oraz marketingu i sprzedaży
•Budowanie systemów zarządzania mających na celu realizację celów strategicznych jak i operacyjnych firmy poprzez m.in. optymalizację kosztów działalności operacyjnej
•Współpraca z kluczowymi osobami decyzyjnymi w firmie (kierownicy, dyrektorzy, prezesi, zarządy)
Sukcesy : Jako audytor brałem udział w 3 audytach dużych polskich firm produkcyjncyh (ponad 1500 pracowników) z których 2 zakończyły się podpisaniem umowy na realizaję projektu oraz brałem udział w jednym projekcie jako konsultant, w którym byłem odpowiedzialny za zbudowanie oraz wdrożenie systemów zarządzania obszarami marketingu i sprzedaży krajowej jak i eksportowej, co pozwoliło na zwiększenie wartości sprzedaży krajowej o 20% oraz eksportowej o 25%.
•Budowanie systemów zarządzania mających na celu realizację celów strategicznych jak i operacyjnych firmy poprzez m.in. optymalizację kosztów działalności operacyjnej
•Współpraca z kluczowymi osobami decyzyjnymi w firmie (kierownicy, dyrektorzy, prezesi, zarządy)
Sukcesy : Jako audytor brałem udział w 3 audytach dużych polskich firm produkcyjncyh (ponad 1500 pracowników) z których 2 zakończyły się podpisaniem umowy na realizaję projektu oraz brałem udział w jednym projekcie jako konsultant, w którym byłem odpowiedzialny za zbudowanie oraz wdrożenie systemów zarządzania obszarami marketingu i sprzedaży krajowej jak i eksportowej, co pozwoliło na zwiększenie wartości sprzedaży krajowej o 20% oraz eksportowej o 25%.
Spejalista ds. Obsługi klienta / Specjalista ds. Importu
Unicotex Sp. z o.o, Łódź
•Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz hurtowego (przyjmowanie zamównień, fakturowanie, wysyłka zamówionych produktów), analiza stanów magazynowych oraz składanie zamówień u zagranicznych dostawców.
•Monitorowanie łańcucha dostaw od momentu złożenia zamówienia aż do złożenia towaru w magazynie
•Współpraca z polskimi oraz zagranicznymi firmami spedycyjnymi
•Współpraca z agencjami celnymi
Sukcesy : Byłem odpowiedzialny za projekt mający na celu zoptymalizowanie kosztów dostaw na rynku krajowym, gdzie udało mi się obniżyć koszty o ok. 15%.
•Monitorowanie łańcucha dostaw od momentu złożenia zamówienia aż do złożenia towaru w magazynie
•Współpraca z polskimi oraz zagranicznymi firmami spedycyjnymi
•Współpraca z agencjami celnymi
Sukcesy : Byłem odpowiedzialny za projekt mający na celu zoptymalizowanie kosztów dostaw na rynku krajowym, gdzie udało mi się obniżyć koszty o ok. 15%.
Szkolenia i kursy
•Efektywna werbalna oraz niewerbalna komunikacja z klientem
•Management vs Leadership
•Budowanie i zarządzanie zespołem
•Potęga pozytywnego myślenia
•Definiowanie celów biznesowych (SMART)
•Jak przeprowadzić dobrą prezentację
•Rola i wpływ jakości w obszarze Customer Service
•Zarządzanie rozmową telefoniczną z „trudnym” klientem
•Czynniki skutecznych negacjacji
•Zarządzanie zmianą
•Management vs Leadership
•Budowanie i zarządzanie zespołem
•Potęga pozytywnego myślenia
•Definiowanie celów biznesowych (SMART)
•Jak przeprowadzić dobrą prezentację
•Rola i wpływ jakości w obszarze Customer Service
•Zarządzanie rozmową telefoniczną z „trudnym” klientem
•Czynniki skutecznych negacjacji
•Zarządzanie zmianą
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
•Sport ( basketball , volleyball ,football, tennis , squash, skiing, sailing, athletics )
•Sport adverts
•Traveling
•Reading Books ( especially fantasy novels)
•Cooking
•Sport adverts
•Traveling
•Reading Books ( especially fantasy novels)
•Cooking
Organizacje
Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej
Łódzki Klub Sportowy - Byłem lekkoatletą (specjalizowałem się w bieganiu 110 m p.pł)
Łodzki Klub Sportowy - Byłem koszykarzem zespołu ŁKS Łódź
Koło naukowe Junior Consulting Team - Byłem założycielem i wiceprezesem studenckiego koła naukowego Junior Consulting Team , zajmującego się poszerzaniem wiedzy merytorycznej z zakresu problematyki zarządzania strategicznego oraz zdobywaniem praktycznych doświadczeń w tej dziedzinie.
Łódzki Klub Sportowy - Byłem lekkoatletą (specjalizowałem się w bieganiu 110 m p.pł)
Łodzki Klub Sportowy - Byłem koszykarzem zespołu ŁKS Łódź
Koło naukowe Junior Consulting Team - Byłem założycielem i wiceprezesem studenckiego koła naukowego Junior Consulting Team , zajmującego się poszerzaniem wiedzy merytorycznej z zakresu problematyki zarządzania strategicznego oraz zdobywaniem praktycznych doświadczeń w tej dziedzinie.
Inne
• Prawo jazdy kat. B
• Bardzo dobra zjamość Ms Office (ze szczególnym uwzględnieniem Ms Powerpoint ) , Ms Project , Power BI.
• Ukończone kurs z systemu SAP ze szczególnym uwzględnieniem modułu CRM.
• Bardzo dobra zjamość Ms Office (ze szczególnym uwzględnieniem Ms Powerpoint ) , Ms Project , Power BI.
• Ukończone kurs z systemu SAP ze szczególnym uwzględnieniem modułu CRM.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
STOMATOLOGIA
Grupa ma służyć wymianie poglądów i doświadczeń związanych z zawodem stomatologa. Zapraszam wszystkich stomatologów, studentów stomatologii, przyszłych stomatologów oraz osoby związane z tym zawodem.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.