Jacek Dąbrowski

CRM/CXM/Customer service/service marketing - szukam pracy w tych obszarach
Łódź, łódzkie

Umiejętności

B2B Coaching CRM Customer Experience Analysis Customer Experience Consulting Handel Management Consulting Marketing Microsoft Office New Business Development Project Management Public Relations Sales SAP Negocjacje zarządzanie zmianą rekrutacja Szkolenie zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Strategia biznesowa Reklama Budżety Analiza biznesowa przywództwo w zespole Strategia marketingowa Rozwój działalności Obsługa klienta Rozwiązywanie problemów Prawo jazdy kategoria B. Przywództwo Zarządzanie Analiza rynku Analiza Prognozowanie Komunikacja Marketingowa Zarządzanie klientami praca w zespole customer relations Analiza konkurencji Zarządzanie operacyjne planowanie biznesu Planowanie projektów People Management Zarządzanie marketingiem Planowanie rynku Budowanie zepołu Strategia Zarządzanie czasem health care marketing Business management - Samodzielność i kreatywność, planning Strategy Development

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Team Leader
Conduent
Obsługa klienta :
• Dostarczanie usług zwiazanych z obsluga zobowiazan wobec dostawcow na obszarze Central & Western Europe oraz North & South America dla jednego z globalnych leaderów rynku IT opratych na określonych SLAs (B2B)
• Nadzor nad realizacja przyjetej strategii obslugi klienta / optymalizacja procesow majacych na celu budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku
• Cykliczne (miesięczne) przygotowywanie oraz prezentacja raportów z osiąnietych wyników dla klienta (telekonferencje z Managing Directors/Operations Managers ze strony klienta)
• Cykliczne (miesięczne) przygotowywanie oraz prezentacja dla klienta działań korygujących wynikajacych z braku realizacji założonych celów
• Analizowanie oraz wdrażanie informacji mających na celu rozwiązywanie skarg i zażaleń składanych przez klienta / innych uczestników procesu.


Zarządzanie 28 osobowym zespołem
• Cykliczne (tygodniowe) monitorowanie oraz raportowanie do Operations Managera wyników pracy zespołu (KPI’s / SLA’s)
• Cykliczne (miesięczne / kwartalne ) spotkania 1:1 z członkami zespołu mające na celu analizę indywidualnych wyników vs zdefiniowane cele
• Organizowanie cyklicznych (cotygodniowych) team meetings gdzie są omawiane bieżące wyniki / problemy operacyjne / sprawy socjalne oraz są delegowane oraz rozliczane zadania na dzień bieżący.
• Prowadzenie projektow usprawniajacych / optymalizujacych obszar dostarczanych uslug
• Okresowe (6 miesieczne) oceny majace na celu promocje / progresje członków zespolu
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych dla nowych członków zespołu przy współpracy z działem HR

Marketing / Customer Service :
• Przygotowanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz obslugi klienta dla zespołu majacej na celu budowania relacji z klientem oraz wpływu jakości na budowanie wizerunku firmy – CRM / CXM
• Komunikacja marketingowa – analiza metod oraz jakości prowadzonej bezpośredniej komunikacji marketingowej przez członków zespołu zarówno z klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym (rozmowy telefoniczne / komunikacja mailowa)
• Opracowanie oraz prowadzenie szkoleń z w/w zakresu zarówno dla członków zespołu jak i na poziomie departamentu.

Zarządzanie projektami
• Implementacja LEAN strategy mającej na celu identyfikację oraz eliminację strat w procesie / zarządzaniu zespołem prowadzących do optymalizacji działań strategiczno – operacyjnych.
• Opracowanie oraz wdrozenie autorskiego projektu dotyczacego zarzadzania wiedza w zespole
Infosys Poland Sp. z o.o.
Senior Team Manager
a) Obsluga globalnego lidera z branży FMCG w zakresie operacji zakupowych na obszarze Western Europe (NIemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Holandia) - dostarczanie usługi w zakresie okreslonych SLAs.
b) Zarzadzanie 11 osobowym zespołem opartym na metodologii LEAN
c) Cykliczne raportowanie wyników pracy zespołu do Operations Managera (KPIs)
d) Coachnig członków zespołu z zakresu Customer Service Journey, CRM - Customer Relationship Management oraz CXM - Customer Experience Management
e) Prowadzenie rekrutacji (współpraca z działem HR w zakresie selekcji potencjalnych kandydatów oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)
Logo
Marketing freelancer
InDental Practice , Gateshead/ Newcastle Upon Tyne UK
•Stworzenie oraz implementacja orientacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania relacjami z klientem (CRM)
•Przygotowanie oraz wdrożenie business planu mającego na celu realizację zdefinowanych celów biznesowych (SMART)
•Zmiana wewnętrznej oraz zewnętrznej komunikacji marketingowej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
•Prowadzenie prezentacji mających na celu zwiększenie świadomości wpływu jakości świadczonych usług na budowanie relacji z klientem oraz zmianę marketingu transakcji na marketing relacji.

Sukcesy : zaprojektowanie oraz wdrożenie nowego systemu CRM mającego na celu zbudowanie silniejszej i bliższej relacji zarówno z istniejącymi oraz nowymi pacjentami
Logo
Team Manager
RWE npower UK
•Realizowanie strategii obsługi klienta na poziomie operacyjnym
•Zarządzanie 9 osobowym zespołem
•Coaching z zakresu budowania relacji z klientem oraz wpływu jakości na budowanie wizerunku firmy.
•Raportowanie do Operations Managera wyników pracy zespołu (KPI’s)
•Kontrola jakości pracy członków zespołu
•Pozyskiwanie, analizowanie oraz wdrażanie informacji mających na celu rozwiązywanie skarg i zażaleń składanych przez klientów.
•Odbudowywanie zaufania klientów do marki oraz dbałość o wizerunek firmy poprzez świadczenie najwyższej jakości usług.
•Współpraca z pozostałymi działami firmy z obszaru obsługi klienta
•Współpraca z innymi dostawcami

Sukcesy : udział w 2 letnim projekcie jako doradca z zakresu budowania relacji z klientem, dzięki któremu udało się obniżyć liczbę skarg i zażaleń o 75%. W projekcie brało udział ok. 70 osób. Zostałem zakwalifikowany do tego projektu ze względu na moją wiedzę/doświadczenie marketingowe oraz moją dwujęzyczność.
Logo
Marketing freelancer
Bensham Dental Practice , Gateshead UK
•Stworzenie oraz implementacja orientacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania relacjami z klientem
•Przygotowanie oraz wdrożenie business planu mającego na celu realizację zdefinowanych celów biznesowych
•Zmiana wewnętrznej oraz zewnętrznej komunikacji marketingowej z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacyjnych.
•Prowadzenie prezentacji mających na celu zwiększenie świadomości wpływu jakości świadczonych usług na budowanie relacji z klientem oraz zmianę marketingu transakcji na marketing relacji.

Sukcesy : Zwiększenie ilości rejestracji nowych pacjentów o 80% oraz wzrost wartości praktyki o 60%.
Logo
Sales&Marketing Manager
Telekomunikacja Energetyczna Łódź Sp z .o.o (obecnie spółka córka Eltel Networks Polska Sp z o.o.)
•Analiza oraz planowanie marketingowe
•Budowanie oraz implemtacja strategii marketingowych oraz sprzedażowych dla usług świadczonych przez firmę
•Budowanie oraz implementacja systemów zarządzania obszarami marketingu i sprzedaży
•Zarządzanie zespołem (3 osoby)
•Współpraca z agencjami reklamowymi i butikami kreatywnymi w zakresie tworzenia materiałów reklamowych
•Raportowanie oraz prezentacje osiąganych wyników na posiedzeniach zarządu

Sukcesy : Wdrożenie orientacji marketingowej w firmie oraz zbudowanie alternatywnego rynku dla usług świadczoncyh przez firmę.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
ANGLOKAP, Łódź (wyłączony dystrybutor marki KANGOL na rynek polski, czeski i słowacki)
•Analiza oraz planowanie marketingowe mające na celu wsparcie działu sprzedaży
•Organizacja oraz uczestnictwo w eventach marketingowych
•Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowania materiałów reklamowych

Sukcesy : byłem odpowiedzialny za projekt owtarcia pierwszego sklepu firmowego marki Kangol w Polsce, który został otwarty w roku 2005 w Łodzi.
Logo
Konsultant
Ingenium Polska Sp. z o.o. (Consulting operacyjny), Warszawa 2003-2004 Konsultant
•Audyt działań operacyjnych (produktywności oraz efektywności) firm w zakresie obszarów produkcyjnych oraz marketingu i sprzedaży
•Budowanie systemów zarządzania mających na celu realizację celów strategicznych jak i operacyjnych firmy poprzez m.in. optymalizację kosztów działalności operacyjnej
•Współpraca z kluczowymi osobami decyzyjnymi w firmie (kierownicy, dyrektorzy, prezesi, zarządy)

Sukcesy : Jako audytor brałem udział w 3 audytach dużych polskich firm produkcyjncyh (ponad 1500 pracowników) z których 2 zakończyły się podpisaniem umowy na realizaję projektu oraz brałem udział w jednym projekcie jako konsultant, w którym byłem odpowiedzialny za zbudowanie oraz wdrożenie systemów zarządzania obszarami marketingu i sprzedaży krajowej jak i eksportowej, co pozwoliło na zwiększenie wartości sprzedaży krajowej o 20% oraz eksportowej o 25%.
Logo
Spejalista ds. Obsługi klienta / Specjalista ds. Importu
Unicotex Sp. z o.o, Łódź
•Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz hurtowego (przyjmowanie zamównień, fakturowanie, wysyłka zamówionych produktów), analiza stanów magazynowych oraz składanie zamówień u zagranicznych dostawców.
•Monitorowanie łańcucha dostaw od momentu złożenia zamówienia aż do złożenia towaru w magazynie
•Współpraca z polskimi oraz zagranicznymi firmami spedycyjnymi
•Współpraca z agencjami celnymi
Sukcesy : Byłem odpowiedzialny za projekt mający na celu zoptymalizowanie kosztów dostaw na rynku krajowym, gdzie udało mi się obniżyć koszty o ok. 15%.

Szkolenia i kursy

•Efektywna werbalna oraz niewerbalna komunikacja z klientem
•Management vs Leadership
•Budowanie i zarządzanie zespołem
•Potęga pozytywnego myślenia
•Definiowanie celów biznesowych (SMART)
•Jak przeprowadzić dobrą prezentację
•Rola i wpływ jakości w obszarze Customer Service
•Zarządzanie rozmową telefoniczną z „trudnym” klientem
•Czynniki skutecznych negacjacji
•Zarządzanie zmianą

Edukacja

Logo
Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

•Sport ( basketball , volleyball ,football, tennis , squash, skiing, sailing, athletics )
•Sport adverts
•Traveling
•Reading Books ( especially fantasy novels)
•Cooking

Organizacje

Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej
Łódzki Klub Sportowy - Byłem lekkoatletą (specjalizowałem się w bieganiu 110 m p.pł)
Łodzki Klub Sportowy - Byłem koszykarzem zespołu ŁKS Łódź
 Koło naukowe Junior Consulting Team - Byłem założycielem i wiceprezesem studenckiego koła naukowego Junior Consulting Team , zajmującego się poszerzaniem wiedzy merytorycznej z zakresu problematyki zarządzania strategicznego oraz zdobywaniem praktycznych doświadczeń w tej dziedzinie.

Inne

• Prawo jazdy kat. B
• Bardzo dobra zjamość Ms Office (ze szczególnym uwzględnieniem Ms Powerpoint ) , Ms Project , Power BI.
• Ukończone kurs z systemu SAP ze szczególnym uwzględnieniem modułu CRM.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Praca Łódź
Praca Łódź
Grupa dla osób które szukają pracy oraz dla tych oferujących pracę.
STOMATOLOGIA
STOMATOLOGIA
Grupa ma służyć wymianie poglądów i doświadczeń związanych z zawodem stomatologa. Zapraszam wszystkich stomatologów, studentów stomatologii, przyszłych stomatologów oraz osoby związane z tym zawodem.
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.